Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikkimatkakohteesi Euroopassa

Vierailija
20.05.2024 |

Kerro ja suosittele omaa lempikohdettasi Euroopassa, jotta saisi vinkkejä matkailuun. Pidän kauniista maisemista ja uusien kulttuurien kohtaamisesta. Halpa viina ei tärkeintä, päinvastoin. 

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma-Trastevere

Vierailija
62/74 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah Trastevere kyllä. Aitous, pienet värikkäät pikkukujat, toinen toistaan upeimpia piazzoja, historiaa, sivistyneet paikalliset, hienostunut ja boheemi syke, kahvilat, ravintolat, ruoka, helppous, lyhyt matka kaikkialle. Pidän tätä roomalaisena kotinani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo, Korfu, Lausanne

Vierailija
64/74 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azorit

Vierailija
65/74 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin Tanskan Jyllantiin. Oli tarkoitus käydä vain Legolandissa ja yöpyä sielläpäin. Tosi kivoja kaupunkeja oli Fredericia, Kolding ja Vejle. Köpikseen päin mennessä teki mieli pysähtyä Odenseen, mutta ei ollut aikaa :)

Vierailija
66/74 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa kun en oo oikein missään käynyt. Piti lähteä eurooppaa kiertelemään matkailuautolla, niin tuli korona ja sitten ukrainan sota. No, ehkä joskus vielä pääsee.

Mikset lähde tänä kesänä? Elämä menee äkkiä ohi.

Vierailija
67/74 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunny Beach on kiva ja halpa.

Vierailija
68/74 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te Bretagnessa käyneet, missä siellä kannattaa pitää tukikohtaa? Onko joku tunnelmallinen merenrantakaupunki, jota suositella? 

Vierailija
69/74 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nizzan ympäristö 

Mikä ihme tuolla viehättää? Kerran käynyt ja toista kertaa en mene. Ei mitään mielenkiintoista. 

Ehkä ajatellaan että se on sellaista "korkeamman profiilin väen" lomailualuetta? Että kohottaa hieman omaakin arvoa, samalla lailla kun duunareilla jotka äänestää kokoomusta. 

En tiedä, onhan tästä vuosikymmeniä jo kun oon ollut muutaman päivän Nizzassa ja muutaman San Remossa, ei ole hinkua takaisin. 

Vierailija
70/74 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nizzan ympäristö 

Mikä ihme tuolla viehättää? Kerran käynyt ja toista kertaa en mene. Ei mitään mielenkiintoista. 

Ehkä ajatellaan että se on sellaista "korkeamman profiilin väen" lomailualuetta? Että kohottaa hieman omaakin arvoa, samalla lailla kun duunareilla jotka äänestää kokoomusta. 

En tiedä, onhan tästä vuosikymmeniä jo kun oon ollut muutaman päivän Nizzassa ja muutaman San Remossa, ei ole hinkua takaisin. 

Ei ehkä itse Nizza, mutta ympäristön lukuisat ihanat pikkukylät, myös siellä vuorten rinteillä. Niin kauniita! 

Vierailija
71/74 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te Bretagnessa käyneet, missä siellä kannattaa pitää tukikohtaa? Onko joku tunnelmallinen merenrantakaupunki, jota suositella? 

Pidin mm Sarzeausta, sen sisäjärven/meren rantaseutu on ihana. Port Luis toinen isompi. 

Vierailija
72/74 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nizzan ympäristö 

Nämä ihailija eivät tiedä että Nizzassa on enemmän taskuvarkaita ja rikollisuutta kuin "taskuvarkaiden paratiisissa" Marseillessa. 

Jm on rosoisuudessaan enemmän omaan makuun kuin turistirysä Nizza. Kaunis toki mutta kerta riittää

Vierailija
73/74 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpit, etenkin jo täällä mainitut Bernin Alpit, Tiroli Itävallassa, Wien ja Englannin maaseutu. 

Vierailija
74/74 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa, Hollanti, Oslo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä