Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kissaa kutittaa tassun pohjista

Vierailija
20.05.2024 |

Tykkääkö se siitä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissaa saa kutittaa kaikkialta mista se itse pitää, kyllä sen kertoo kissa sinulle

Vierailija
2/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat kynnet naamaasi tai hampaat sormeesi niin silloin ei varmaan tykännyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat kynnet naamaasi tai hampaat sormeesi niin silloin ei varmaan tykännyt

Tai sänkysi on kustu. Monen kuullut kertovan tämän, "kun kissa otti jostain nokkiinsa" :/  Mä lainasin kaverille kirjan, ja vannotin palauttamaan. Antoi kissansa kusta sen ja nauroi vaan päälle, kun kertoi tämän, omasta mielestään suorastaan hauskana juttuna. Eipä enää kuulu mun ystäväpiiriin. 

Oliko se Minun Afrikkani vai mikä leffa/kirja. Mutta siinä kaksi miestä muuttuivat kavereista kylmiksi tuttaviksi palauttamattoman kirjan tähden. Kolmas ihmetteli lainaajalle, miksi antaa yhden kirjan tulla ystävyyden välille. Vastaus:

"Niin minäkin ajattelin, mutta (palauttamaton lainaaja) oli toista mieltä."

Vierailija
4/4 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanomistajana ainakin oppi ettei kissaa kannata rapsutella mahan puolelta vaikka se kuinka venyttelisi sohvalla selällään. Ei myöskään käpälien anturasta. Joku tuollainen refleksinomainen juttu noilla on että tuossa kohtaa pitää ottaa kynsillä kiinni. Toki jos on kissan omistaja niin ei nää ota täysillä mutta naarmu se on pienikin naarmu.

Jossain olisko ollut youtube-videossa joku palikka oli puolikesyn leijonan vierellä ja tämän leijonan omistaja oli siinä lähellä. Leijona venytteli selällään ja kaveri päätti rapsutella mahasta, jolloin leijona otti käpälillä kiinni olkapäästä ja yritti puraistakin kunnes omistaja kerkisi hätiin pelastamaan tuon.

Eli kissa kuin kissa, samat refleksit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi