Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumimukien keräilijät, kysymyksiä! :)

Vierailija
26.01.2007 |

Mitä vanhempia mukeja (tuotannosta poistuneita) sinulla on ja paljonko olet niistä maksanut, jos olet ostanut sen jälkeen kun poistuivat tuotannosta?

Mitä mukeja aiot vielä ostaa ja paljonko suostut vanhasta mukista maksamaan?

Itselläni on vanhoista vain vaaleankeltainen ja rauha, toisen sain ilmaiseksi ja toisesta maksoin 45¿. Haluaisin vielä muutaman vanhan - kaikkia en usko pystyväni hankkimaan ja olisin valmis maksamaan max. 60¿ per muki..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten olin fanaattinen keräilijä, oli pakko saada ne kaikki. :-) Sarjakuvamukit olivat kalleimmat, niistä maksoin 220e /kpl.

Vierailija
22/26 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää " konsultoida" miestä tässä asiassa.... palaan asiaan...

28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun pyllyäs liikuttaa jos jotkut on kiinnostuneita muumimukeista:)? Valmistaudu sä vaan iltaa varten.

Vierailija
24/26 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan ottaa päikkärit jotta jaksan illalla piinata sua hyvillä jutuillani ;D Ja sähän tiedät, kaikki mikä kuuluu muille kuuluu myös mulle :D

Tee ny töitäskii! Mä oon levottomalla tuulella, jänskättää ihan, heh.

t:20 tai joku sellanen

Vierailija
25/26 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo äijä niitä vielä antanut myydä. Sanoi, ettei niistä vielä saa kuin pari tonnia, joten ei kuulemma kannata =(.

Vierailija
26/26 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan olen ostanut kaupasta. Lisäksi minulla on myös kaikki lastenastiastot pikkumukeineen sekä majakkamukisarja. Luovun varmaan kaikista mukeista jossain vaiheessa, mutta en vielä. Hinnatkin nousevat huimaa vauhtia, sillä myin esim. toisen Fazer-mukin vuosi sitten 220 eurolla (nyt noin 500) ja ylimääräisen Muumipeikko unelmoi -mukin samoihin aikoihin 80 eurolla.