Muumimukien keräilijät, kysymyksiä! :)
Mitä vanhempia mukeja (tuotannosta poistuneita) sinulla on ja paljonko olet niistä maksanut, jos olet ostanut sen jälkeen kun poistuivat tuotannosta?
Mitä mukeja aiot vielä ostaa ja paljonko suostut vanhasta mukista maksamaan?
Itselläni on vanhoista vain vaaleankeltainen ja rauha, toisen sain ilmaiseksi ja toisesta maksoin 45¿. Haluaisin vielä muutaman vanhan - kaikkia en usko pystyväni hankkimaan ja olisin valmis maksamaan max. 60¿ per muki..
Kommentit (26)
Oikeesti, olisitko kiinnostunut myymään sen? Multakin löytyis vaihdossa uimahyppy, talviyö ja joulu 04-05 mutta et taida niistä olla kiinnostunut... Ap
4 on jopa vuosiluku, yhdessä 1995 ja kolmessa 1996.
Sitten olen vähän hampaat irvessä ostanut / saanut näitä uudempia, joita minulla on myös 8.
Hattivatti mukin ajattelin hankkia, kunhan se tulee myyntiin.
Joitakin seinälautasia minulla on myös ja vauvalla on se lastensetti.
:O) muumit on ihania
aloitin keräämisen 1991, kun muumit ei ollut vielä mikään suuri hitti
tv-sarja tuli kait vasta 1992
siniseen muumipeikkoon, keltaiseen tai punaiseen muumimamma. Onko kellään!!!!!
Koska en ole niistä koskaan maksanut mitään extraa (eli olen ostanut aina kaupasta, silloin kun niitä on ollut), niin minulta puuttuu (tietenkin):
-Fazer-erikoismuki
-Muumipeikkounelmoi.
...ja joskus olen nähnyt sellaisen erikois-Muumimukin, joka on suht sininen, ja siinä on majakka... hämärä muistikuva. Eli silloin minulta puuttuu 3 Muumimukia koko sarjasta.
Ensimmäisiä sarjakuvamukeja en myisi mistään hinnasta (niiden arvo kun nousee kohisten).
Tässä muuten linkki halukkaille kaikista Muumimukeista (paitsi siinä ei ole sitä majakkamukia...)
http : // www. arabia. fi/designor /web/arabiawww. nsf/pages/ 50 C7056DF87CDD76C2256BE6002F065E / $ FILE/Muumit _ kuvineen. pdf! OpenElement
:)
Katsos, ihmiset keräilevät erilaisia asioita, ja jotkut pitävät muumimukeista. Ootko kade kun et itse ole tajunnut kerätä mitään vai oletko antanut omat muumimukisi tyhmyyksissäsi pois ilmaiseksi? :D
puuttuu kaikista valmistetuista (teema-mallisista) mukeista 3. Puuttuvat ovat fazer, pulloposti ja vaaleanpunainen sarjakuvamuki. Maksanut olen niistä sen, mitä kaupassa pyytävät (7,50-12e/kpl).
Voisin myydä kaikki könttänä pois, jos saisin sopivan summan... =)
Siis niitä ihan harvinaisiakin mitä ei oo ees montaa valmistettu :D
Uskokaa tai älkää!
Lähinnä laitoin terveiset muumimukeja keräilevälle ystävälleni joka asustaa täällä avllä :) Minulla on neljä tavanomaista muumimukia jotka saimme anopilta kihlajaislahjaksi, minulle on ihan sama mistä kahvini juon :)
t:20
paljonko noista mukeista yleensä voisi pyytää. Suurin osa on kaapissa pölyyntymässä, käytössä ovat vain uusimmat...
Vierailija:
Multa löytyy keltainen pikku myy hinta 7 euroa, sininen piirrustus lahja, vihreä piirrustus 20 euroa, vihreä nuuskamuikkunen ongella 15 euroa. Noita vihreitä nuuskamuikkusia itseasiassa on 2 kappaletta. Millenium ehdottomasti kallein 65 euroa.
Haluaisin sen sinisen muumipappa mukin ja keltaisen/punaisen muumimamman. En kyllä yli 50 ekeä mielellään maksaisi...Haluaisko joku vaihtaa uudempiin, multa löytyisi uimahyppy, 04-05 joulumuki ja talviyö-mukeja!!!