Jos on 15cm ja on mahdollisuus saada naista, niin mitä pitää tehdä?
Luin juuri että normi 15cm on liian pieni suuseksiin ja käsitöihin. Tämä siis kerrottiin faktana. Mitä pitäisi tehdä jos normi mittaisen omistavana on pääsemässä seksipuuhiin naisen kanssa? Aiemmin olen faktana lukenut myös ettei ainaskaan yhdyntään kannata itseään mennä nolaamaan. Tämä olisi tärkeä tieto kesää ajatellen. Kiitos!
Kommentit (50)
No ap, oletko jo uskaltanut lähestyä naista? Miten kävi riittikö miehuutesi mitta?
Voi saada naista jos on 15cm. Ei tuo iso ole, mutta menettelee osalle. Ne joilla on muutenkin vientiä eivät anna tuon kokoiselle. Sorry.
T. Anja 19v
En tiedä mistä 13cm keskiarvoista diplomi-insinöörit täällä sössöttää. Onko joku oikeasti nähnyt kellään alle 15 senttistä? Niin, sitä minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi saada naista jos on 15cm. Ei tuo iso ole, mutta menettelee osalle. Ne joilla on muutenkin vientiä eivät anna tuon kokoiselle. Sorry.
T. Anja 19v
50-lukuako tässä eletään jos Anja-niminen on 19-vuotias :DD
Valehtele että on 16 cm. Ei hän sitä huomaa eikä takuulla ala mittanauhan kanssa tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Valehtele että on 16 cm. Ei hän sitä huomaa eikä takuulla ala mittanauhan kanssa tarkistaa.
Aina kannattaa lisätä vähän, vaikka 0.23 senttiä. Voi hyvinkin mennä läpi. Jos ravintolaillan jälkeen, niin lisää 5.64 senttiä ja lupaa takuutyydytys, kyllä sillä varmasti pildee lohkee. Tätä olen itse käyttänyt ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa lisätä vähän, vaikka 0.23 senttiä. Voi hyvinkin mennä läpi. Jos ravintolaillan jälkeen, niin lisää 5.64 senttiä ja lupaa takuutyydytys, kyllä sillä varmasti pildee lohkee. Tätä olen itse käyttänyt ja hyvin toimii.
Toimiiko myös naiselle? Ja saatko siis tuolla extralla 15cm täyteen?
Sanna
Miltei kaikilla miehillä on liian pienet vehkeet. Ohuet nysät.
Sanna
Lue Sanna omat viestisi ja puhu ammattietiikasta sitten. Aika typerää keskustelua noin yleensäkin. Ehkä olet mies, rai lähinnä poika.