Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on 15cm ja on mahdollisuus saada naista, niin mitä pitää tehdä?

Vierailija
19.05.2024 |

Luin juuri että normi 15cm on liian pieni suuseksiin ja käsitöihin. Tämä siis kerrottiin faktana. Mitä pitäisi tehdä jos normi mittaisen omistavana on pääsemässä seksipuuhiin naisen kanssa? Aiemmin olen faktana lukenut myös ettei ainaskaan yhdyntään kannata itseään mennä nolaamaan. Tämä olisi tärkeä tieto kesää ajatellen. Kiitos!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitajana julkisella puolella nähnyt kaiken kokoisia "vehkeitä". Valitettavasti monilla miehillä on aika vaatimattomat. Toki välillä on vastaan tullut niitä yli 15cm komistuksiakin ja silloin saa itsekin vähän lisää motivaatiota työhön.

Sanna

Älä Sanna viitsi. On sairaanhoitajan työtä takana 25 vuotta, ja harvoin ne kalut ovat erektiossa. Ei edes ensiavussa. Olen nähnyt tuhansia ja tuhansia siittimiä, ja on niitä löysänä kaiken kokoisia. Erektiossakin toki välillä, mutta ehkä olet väärässä ammatissa, jos rankkaat miehiä sairaalassa näkemien kalujen perusteella. 

Toivottavasti tämä oli provo.

Millä osastolla olet töissä

Lue Sanna omat viestisi ja puhu ammattietiikasta sitten. Aika typerää keskustelua noin yleensäkin. Ehkä olet mies, rai lähinnä poika. 

Vierailija
42/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, oletko jo uskaltanut lähestyä naista? Miten kävi riittikö miehuutesi mitta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada naista jos on 15cm. Ei tuo iso ole, mutta menettelee osalle. Ne joilla on muutenkin vientiä eivät anna tuon kokoiselle. Sorry.

T. Anja 19v

Vierailija
44/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä 13cm keskiarvoista diplomi-insinöörit täällä sössöttää. Onko joku oikeasti nähnyt kellään alle 15 senttistä? Niin, sitä minäkin.

Vierailija
45/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada naista jos on 15cm. Ei tuo iso ole, mutta menettelee osalle. Ne joilla on muutenkin vientiä eivät anna tuon kokoiselle. Sorry.

T. Anja 19v

50-lukuako tässä eletään jos Anja-niminen on 19-vuotias :DD

Vierailija
46/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 15cm, ei kiitos.

Jesse

Vierailija
47/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele että on 16 cm. Ei hän sitä huomaa eikä takuulla ala mittanauhan kanssa tarkistaa.

Vierailija
48/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtele että on 16 cm. Ei hän sitä huomaa eikä takuulla ala mittanauhan kanssa tarkistaa.

Aina kannattaa lisätä vähän, vaikka 0.23 senttiä. Voi hyvinkin mennä läpi. Jos ravintolaillan jälkeen, niin lisää 5.64 senttiä ja lupaa takuutyydytys, kyllä sillä varmasti pildee lohkee. Tätä olen itse käyttänyt ja hyvin toimii.

Vierailija
49/50 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa lisätä vähän, vaikka 0.23 senttiä. Voi hyvinkin mennä läpi. Jos ravintolaillan jälkeen, niin lisää 5.64 senttiä ja lupaa takuutyydytys, kyllä sillä varmasti pildee lohkee. Tätä olen itse käyttänyt ja hyvin toimii.

Toimiiko myös naiselle? Ja saatko siis tuolla extralla 15cm täyteen?

Sanna

Vierailija
50/50 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei kaikilla miehillä on liian pienet vehkeet. Ohuet nysät.

Sanna