Jos on 15cm ja on mahdollisuus saada naista, niin mitä pitää tehdä?
Luin juuri että normi 15cm on liian pieni suuseksiin ja käsitöihin. Tämä siis kerrottiin faktana. Mitä pitäisi tehdä jos normi mittaisen omistavana on pääsemässä seksipuuhiin naisen kanssa? Aiemmin olen faktana lukenut myös ettei ainaskaan yhdyntään kannata itseään mennä nolaamaan. Tämä olisi tärkeä tieto kesää ajatellen. Kiitos!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitajana julkisella puolella nähnyt kaiken kokoisia "vehkeitä". Valitettavasti monilla miehillä on aika vaatimattomat. Toki välillä on vastaan tullut niitä yli 15cm komistuksiakin ja silloin saa itsekin vähän lisää motivaatiota työhön.
Sanna
Älä Sanna viitsi. On sairaanhoitajan työtä takana 25 vuotta, ja harvoin ne kalut ovat erektiossa. Ei edes ensiavussa. Olen nähnyt tuhansia ja tuhansia siittimiä, ja on niitä löysänä kaiken kokoisia. Erektiossakin toki välillä, mutta ehkä olet väärässä ammatissa, jos rankkaat miehiä sairaalassa näkemien kalujen perusteella.
Toivottavasti tämä oli provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitajana julkisella puolella nähnyt kaiken kokoisia "vehkeitä". Valitettavasti monilla miehillä on aika vaatimattomat. Toki välillä on vastaan tullut niitä yli 15cm komistuksiakin ja silloin saa itsekin vähän lisää motivaatiota työhön.
Sanna
Älä Sanna viitsi. On sairaanhoitajan työtä takana 25 vuotta, ja harvoin ne kalut ovat erektiossa. Ei edes ensiavussa. Olen nähnyt tuhansia ja tuhansia siittimiä, ja on niitä löysänä kaiken kokoisia. Erektiossakin toki välillä, mutta ehkä olet väärässä ammatissa, jos rankkaat miehiä sairaalassa näkemien kalujen perusteella.
Tiedoksi tuoreemmille palstalaisilta, näyttäisi siltä että Asko, eli 15 sentin hullu on päästetty jälleen vapaalle jalalle. Ei mitään tarvetta kenelläkään vastailla viesteihin, joissa mulkeron mitta on mainittu eikä mitään tarvetta ruokkia trollia.
Edellinen maaninen vaihe tyypillä kesti pari-kolme vuotta ja sen aikana tuli palstalle kymmeniä 15 sentin viestejä joka päivä. Joka Jeesuksen päivä. Sitä ette halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna
Tiedoksi tuoreemmille palstalaisilta, näyttäisi siltä että Asko, eli 15 sentin hullu on päästetty jälleen vapaalle jalalle. Ei m
Nyt Erkki hiukan happea, hyperventiloit ja maalitat täällä ihan suotta!
Sanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna
Millä osastolla olet töissä ja missä päin suomea? Tämä varmasti vaikuttaa "tuloksiin". Ja se, etteivät miehet saa kanssasi erektiota ei tarkoita, etteikö näin kävisi kun kohdalle osuu joku kaunis naisellinen nainen kuten minä.
Sanna
Mulla on alle 15cm ja hyvin olen vaimoni pystynyt sillä tyydyttämään aina. Ei se kuule koosta jää kiinni, jos muuten homma toimii.
Kannattaa varmaan katsella kirjastovirkailija-opiskelijoiden joukosta joku söpö nutturapää. Ensimmäistä yhdyntäänsä jännittävä nainen saattaa nähdessään pienen kalusi kokea niin valtavan helpotuksen tunteen, että parhaimmillaan hän voi jopa rakastua sinuun.
Eli 15cm on siis tosiaan pieni vai?
13cm on keskimitta suomessa joten 15cm on enemmän kuin nromaali. Vielä ei ole tullut vastaan naista joka ottaisi suuhun enempää kuin 5cm.
Harvassa on naiset jotka tykkää pohjaan rynkyttämisestä kun herkät paikat on siinä suuaukolla sekä n.4cm sisällä g-pisteessä.
Ne 20-25 senttiset on parempi jättää gay-porukan omaisuudeksi. Siellä mitalla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussit hoitoa kurkkuun. Riittää aivan varmasti.
Faktana kerrottiin, ettei riitä :(
Ap
Sorry Ap! Mitä tulet tänne pelleileemään 'pituudellasi''... Sut ja sun elimes muistetaan melkein kuin eilen. Karvoista ei kuitenkaan ole mitään mielikuvaa - ei silti ei omistanikaan - ONKO OUTOA JA KUMMALISTA JA EPÄNORMAALIA??? Olit aika aktiivinen aamuyöstä - muita aikoja en nyt luettele... muistan vielä kuin olisin ollut kärpäsenä katossa - ties mitä... kuinka monta omaa seksiskohtausta sinä (ja te muut) muistatte ja voitte katsella niitä kuin filmejä... tätä / näitä voi... Tämä oli outo mies... Ethän lähde minnekään (sillä aikaa kun olen töissä...) ja sitten juoksee karkuun jossain paikoissa niin kuin olisi nähnyt jonkun mörön ja silti nämä seksifilmit??? Huoh???!!!
Millä kertoimella miehet liioittelevat pituutta? Eli mikä on kerrotun ja todellisen pituuden suhde? Olisiko 1.5:stä 2:een?
Vierailija kirjoitti:
13cm on keskimitta suomessa joten 15cm on enemmän kuin nromaali. Vielä ei ole tullut vastaan naista joka ottaisi suuhun enempää kuin 5cm.
Harvassa on naiset jotka tykkää pohjaan rynkyttämisestä kun herkät paikat on siinä suuaukolla sekä n.4cm sisällä g-pisteessä.
Tämä. Tutkimuksen mukaan penis erektiossa keskimäärin 13,12cm. Tilastollisesti noin 90% peniksistä on erektiossa alle 15cm.
Siitä sitten miettimään, että riittääkö naisille 15cm?!
Erikoista logiikkaa, että naisen pitäisi tyytyä 15cm kaluun, koska se on tilastollisesti keskiverto. Ei tietenkään tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista logiikkaa, että naisen pitäisi tyytyä 15cm kaluun, koska se on tilastollisesti keskiverto. Ei tietenkään tarvitse.
Ei kenenkään pidä tyytyä 15 senttiseen. Ilman muuta voit lähteä varaamaan lentoja Gambiaan.
Ap, olet tilastollisesti yksi kaveriporukkasi isomunaisimmista, ellet peräti isomunaisin. Siitä vaan naisten kanssa peuhaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna
Millä osastolla olet töissä ja missä päin suomea? Tämä varmasti vaikuttaa "tuloksiin". Ja se, etteivät miehet saa kanssasi erek
Näitä juttuja ei varmaan avata netissä. Olen kyllä ollut nuori ja kaunis nainen aloittaessani työt. Vähän nyt Sanna palaat maanpinnalle, kiitos. Olen kyllä kuullut varmasti kaikkien penisjutut potilaista ja potilailta, mutta tämä kirjoittamasi on aika typerää tekstiä.
Ymmärrän, että pienimunaisia turhauttaa, mutta ei meillä isokaluisillakaan helppoa ole. Minulla esimerkiksi on sellainen hirmuhalko, että yhdyntä onnistuu ainoastaan hetki sitten synnyttäneiden naisten kanssa. Ei sekään aina mukavaa ole. Vielä kun kätilöt jäävät katselemaan ja kiihottuvat näkemästään niin, että vaativat sitten minua nuolemaan heille orkkuja. Aina sama juttu.
Mielestäni 15cm on iso ja olen haaveillut sellaisesta halosta.
T. Pikumuna Japanista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna
Millä osastolla olet töissä ja missä päin suomea? Tämä varmasti vaikuttaa "t
Silti olet netissä kehuskelemassa että tiedät kaikkien potilaiden penisjutut. Missä ammattietiikkasi on? Teet itsestäsi hölmön.
Sanna
Sanna