En ole mennyt tänään ollenkaan ulos.
Koko ajan siinä hilkulla että onko migreeni vai ei. Jo ikkunasta ulos katsominen tuntuu epämiellyttävältä. Kuumuus pahentaa asiaa potenssiin 10. Toinen silmä tuntuu jatkuvasti siltä, että päälle pamahtaa sahalaita. Plääh. Päivä mennyt makaillessa hämärässä ja nesteyttäessä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jaa onks teillä niin kuumaa. Täällä hyvä jos 10 astetta ylittynyt, enää ei sitäkään. Pilvistä ja sadetta kai välillä, en ole itsekään käynyt ulkona, tuli päivä nukuttua. Ehkä lähden tossa 2-3 aikaan kun alkaa valkeneen.
Viikonloppuna kaupungin mittari näytti 27 astetta viikonloppuna. Nyt on onneksi viileämpää, mutta ei paljon. 25 astetta nyt on ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa onks teillä niin kuumaa. Täällä hyvä jos 10 astetta ylittynyt, enää ei sitäkään. Pilvistä ja sadetta kai välillä, en ole itsekään käynyt ulkona, tuli päivä nukuttua. Ehkä lähden tossa 2-3 aikaan kun alkaa valkeneen.
Viikonloppuna kaupungin mittari näytti 27 astetta viikonloppuna. Nyt on onneksi viileämpää, mutta ei paljon. 25 astetta nyt on ulkona.
Minä kävin nyt tänään sitten tuossa neljän aikoihin ulkona puuhailemassa, maa oli kuurassa ja siellä nollan tietämissä oli. Huomenna on luvattu sentään 17 astetta.
Minä en pääse sisään,liian tiukka tavara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin nyt tänään sitten tuossa neljän aikoihin ulkona puuhailemassa, maa oli kuurassa ja siellä nollan tietämissä oli. Huomenna on luvattu sentään 17 astetta.
Nämä 27 ja 25 asteiset jotka kerroin on Hyvinkäältä. Shortseissa ja t-paitasiltaan tänään oon puuhaillut täällä, kuten viikonloppunakin.
Käväisin vasta äsken kevyellä lenkillä, koska migreenikohtauksen takia olen viettänyt päivän lähinnä sängyssä silmät kiinni lojuen. ajattelin, jos kofeiinillinen kahvi (kotona ainoastaan kofeiinitonta) auttaisi, mutta eipä päänsärky laantunut. Minkäs hormonaaliselle migreenille mahtaa ja onneksi kohtauksia on nykyään harvemmin. Näköhäiriöt ovat pahin ongelma, koska vaikuttavat tasapainoon. Toissapäivänä jouduin istahtamaan kesken lenkkeilyn, koska silmät eivät suotuneet sovittamaan näkemäänsä yhdeksi kuvaksi ja näin selkeästi ainoastaan, jos peitin toisen silmän. Käväisi kyllä mielessä onko kyseessä aivoinfarktin ensioire vaikkei iässäni olekaan kovin yleistä. Mutta juu, migreenihän se mikä on aaltoillut nyt pari päivää mennen ja tullen. Olisi pitänyt tajuta vihaisuudesta ja sokerinhimosta, jotka yleensä ennakoivat kohtauksia. Viikonloppu kuitenkin meni kaikin puolin plörinäksi.