En ole mennyt tänään ollenkaan ulos.
Koko ajan siinä hilkulla että onko migreeni vai ei. Jo ikkunasta ulos katsominen tuntuu epämiellyttävältä. Kuumuus pahentaa asiaa potenssiin 10. Toinen silmä tuntuu jatkuvasti siltä, että päälle pamahtaa sahalaita. Plääh. Päivä mennyt makaillessa hämärässä ja nesteyttäessä.
Kommentit (25)
Minä olen ollut ulkona ja useampaan kertaan.
Mitä siellä ulkona tekisi?
Kotona on paljon kivempi olla.
Mä olin mutta koska jatkuva lääkitys tuli huono olo.
Ei ole mikään pakko mennä ulos vaikka aurinko paistaakin! Itse asiassa monelle vähän pilvisempi päivä on miellyttävämpi.
Itse kai voi valita onko sisällä vai ulkona? Vai tarvitaanko erillinen lupa...
En minäkään. Kauhean kuuma. Katsotaan jos myöhemmin menis kun aurinko vähän laskee.
Kävin kaupassa joten sen verran ulkona tallustelin. Ihmisiä oli terasseilla, syömässäkin...
En saa mennä ulos aurinkoon. On vielä 2 viikkoa jäljellä lääkitystä, jonka aikana aurinkoa on vältettävä.
En kokenut kuumuutta. Kahdella tunnin kävelylenkillä ollut ja terassilla vähän aikaa istunut ( kahvilla kylläkin näin sunnuntaina). Hieno kesäpäivä. Sadetta kylläkin luonto jo kaipaisi.
Mä menin ulos harrastamaan ja luulin tulevani entistä paremmalle päälle, mutta iskikin kiukun puuska. Näköjään lämpö saa levottoman olon.
Nyt viettelen aikaa varjossa pihallani.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole ollut ulkona tänään, enkä mene.
Olen mieluummin sohvalla ja tutkin vauvapalstaa.
😂😂👍
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Kauhean kuuma. Katsotaan jos myöhemmin menis kun aurinko vähän laskee.
Me suomalaiset ollaan niin söpöjä, pari päivää tän vuoden puolella ollut yli +20 niin se on kauhean kuuma ja ulos ei voi mennä 😩
En minäkään, onneks ei ole pakko. Voi hyvin olla monta päivää kotona putkeen vaikka aurinko miten paistaisi!
Itse taas kävin, koska ripotteli sopivasti vettä. Unelmieni kesä olisi sellainen, että joka yö sataisi edes hieman, että aamulla olisi edes jonkun aikaa mahdollisuus ulkoilla vähemmillä allergiaoireilla.
Kävin äsken pikaisella lenkillä koiran kanssa kun ei enää ollut niin kuuma. Sitten takaisin viileään kotiin.
Jaa onks teillä niin kuumaa. Täällä hyvä jos 10 astetta ylittynyt, enää ei sitäkään. Pilvistä ja sadetta kai välillä, en ole itsekään käynyt ulkona, tuli päivä nukuttua. Ehkä lähden tossa 2-3 aikaan kun alkaa valkeneen.
En minäkään ole ollut ulkona tänään, enkä mene.
Olen mieluummin sohvalla ja tutkin vauvapalstaa.