Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset käyttävät ulkonäköönsä 300 eur kuukaudessa

Vierailija
19.05.2024 |

IL: Jos lasken yhteen päivittäin käyttämieni meikkien hinnan, meikkipussini arvoksi tulee karkeasti pyöristettynä 220 euroa.

Nuorempana (ja lapsettomana) rakastin käydä laittamassa kulmakarvat ojennukseen ja kasvohoidossa, kampaajalla kävin myös huolettomasti. Tällaisella kulutuksella ulkonäköön kuluu huomaamatta jopa 300 euroa kuukaudessa.

Jos tuon 300 euroa kuukaudessa sijoittaisi osakkeisiin niin 30 vuoden kuluttua rahaa olisi 300000 euroa.

Naiset käyttävät paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä mutta työelämässä eivät saa ulkonäköönsä panostaneelle rahalle vastinetta. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut paljonko mulla menee. Ostan hammastahnaa, naamarasvaa, dödöä ja hajuvettä.

Vierailija
22/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, en käytä euroakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mee rahaa kuin kosteusvoiteeseen ja meikkivoiteeseen, jota en käytä joka päivä. Ehkä 100 euroa vuodessa lähinnä päivä/yö-voiteisiin.

Vierailija
24/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käytä. Höpö höpö väite ja tutkimus.

T: Tuntematon 

Vierailija
25/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä otuksia naiset ovatkaan. Käyttävät itsensä rumentamiseen satoja euroja, kun voisivat ihan ilmaiseksi saada paremman vaikutuksen. Söisivät vähemmän, liikkuisivat enemmän ja sotkisivat itseään vähemmän noilla pakkeleilla. Mutta ei! Kun se on liikaa vaadittu, niin ulistaan turhaa paskaa ja alleviivataan omaa tyhmyyttä.

Kun on lusikalla annettu, niin se on ihan turha kauhalla vaatia....

Vierailija
26/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka käyttääkin. Omat rahansa saa käyttää miten tykkää. 

Vierailija
27/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä en arkimeikkaa. Oon 46. Näytän ihan hyvältä -ikäiseltäni. Kampaajalla käyn kun muistan eli jotain 3 kk välein alle 50 e. Tuubi jotain kasvovoidetta talveksi alke 20 e. Hiukset pesen palashampoolla, kestää pari kk, vitosen. Ripsari muutaman vuoden välein pari kymppiä, en edes muista hintaa. Puuterua ehkä 1 rasia vuodessa, tänä vuonna 2 kun tippui asfaltille ja meni tuhannen p*llun päreiksi.

Vierailija
28/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee kauneusklinikalla mesolankoihin 200 euroa vuodessa, koska en halua että leukaperät roikkuu ja koska se poistaa (nostaa) kätevästi kaksoisleuan ja pitää tämän ikäisellä 45+ leukaperät muutenkin kiinteinä.

Hiukset on pitkät ja suorat, ne pystyn pätkäistä itse silloin kun latvat kuivahkot ja kuluneet.

Hoito-, meikki- ja hiustuotteisiin saattaa mennä 150 euroa kuussa, jos laskee parfyymit mukaan.

Vierailija
29/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mene edes vuodessa noin paljon. 😲

Vierailija
30/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut paljonko mulla menee. Ostan hammastahnaa, naamarasvaa, dödöä ja hajuvettä.

Eikös nuo ole hygieniatuotteita? Ei ole ulkonäköön panostamista.

Vierailija
31/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän parikymppiä vuodessa, kun ostan pari kertaa vuodessa halvan peitevoiteen. Siinä se.

Vierailija
32/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki bakteeriset turhat varaosat kuten kynsijatkeet, hiusjatkeet ja ripsijatkeet meni pois muodista korona-aikoihin, niin moni säästää siinä ja kun ne näytti niin karseilta muutenkin.

Vierailija
33/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki bakteeriset turhat varaosat kuten kynsijatkeet, hiusjatkeet ja ripsijatkeet meni pois muodista korona-aikoihin, niin moni säästää siinä ja kun ne näytti niin karseilta muutenkin.

Noilla turhakkeilla varustettuja ja ylipakkeloituja nuoria naisia kun näkee kaupoissa esim. asiakaspalvelussa, niin joka kerta meinaa laatta lentää. Vähintään suuhun joutuu oksentamaan ja samalla miettimään että "Mitä helvettiä tuonkaan päässä oikein liikkuu, kun tuollain on itsensä paklannut ja muuten rumentanut???? Kuvitteleeko tuo tosiaan että tuo muka hyvältä näyttää???? Onko se omana itsenä oleminen tosiaan noin ylivoimaisen vaikeaa vai kuinka heikko itsetunto pitää olla tuollaisen itsensä rumentamiseen???"

Vierailija
34/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä ulkonäkööni varmaan kuin korkeintaan kymmenen euroa kuukaudessa ja tässä summassa on mukana vain perushygieniajuttuja kuten hammasharja, tahna, kasvoille sheavoide, käsisaippua, suihkusaippua jne. ja nekin pelkkää luomua ilman mitään krumeluureja.

En käytä shampoota, hoitoainetta, hiustenmuotoiluaineita, karvanpoistojuttuja, meikkejä tai muuta vastaavaa.

Hiukset leikkaan itse joko saksilla tai parturikoneella riippuen siitä millaiset haluan tai sitten kampaamo-opiskelijat leikkaavat ne halvalla. 

Vaatteita ostan ainoastaan tarpeeseen, tosin silloin ne ovat laadukkaita luonnonkuitumateriaaleista tehtyjä mutta eivät välttämättä uusia koska yritän tehdä kirpputorilöytöjä.

Ja siis ihan nainen olen. 

Vierailija
35/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne naiset jotka meikkaa nuorena, pitävät myös vanhempana huolta itsestään

Vierailija
36/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskipunaa, huulipunaa, kulmat muotoillaan, hajuvettä kaulalle ja ranteisiin,eiku menoks

Vierailija
37/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne naiset jotka meikkaa nuorena, pitävät myös vanhempana huolta itsestään

Voi pitää huolta myös ilman meikkiä. 

Vierailija
38/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikki rahani lapsiin ja koiriin. 

Vierailija
39/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa tai käytä voiteita. Kookosöljyllä voitelen nyt raskausvatsaani ja rintoja. Kovettumia kantapäissä. Shampoo ja hoitoaine pari kertaa viikossa, suihkusaippua hieman useammin, mut pääasiassa vain kainalot ja intiimit paikat. Deodorantti ja hammastahna päivittäin. Kampaamossakin kävin pitkästä aikaa kun olen leikannut hiuksia itse tai pyytänyt jotain toista ihmistä leikkaamaan. Kampaamo oli kyllä törkeän kallis. 

Vierailija
40/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suuriosa naisista Suomessa ei kyllä laita senttiäkään kosmetiikkaan, että oikeesti ne jotka niitä purtiloita ja meikkejä ostavat, laittavat paljon enemmän per naama siihen sontaan. 

Itse en ole koskaan meikannut paljon, ja koronan aikaan lopetin senkin vähän, enkä todellakaan enää meinaa alottaakaan. Ihan hullulta tuntuu nyt, että piti levittää jotain maalia ihon päälle, ennen kuin lähti kotoa. Minkä ihmeen takia. Jos vähä punotan välillä, niin mitä väliä, se osottaa että olen elossa.

Ihanan vapauttavaa, kun enää en mieti pätkääkään kauneusasioita, kauneus on kadonnut ajat sitten ja jäljellä on tärkeämmät asiat ja mielenkiinnon kohteet.

N51