Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset käyttävät ulkonäköönsä 300 eur kuukaudessa

Vierailija
19.05.2024 |

IL: Jos lasken yhteen päivittäin käyttämieni meikkien hinnan, meikkipussini arvoksi tulee karkeasti pyöristettynä 220 euroa.

Nuorempana (ja lapsettomana) rakastin käydä laittamassa kulmakarvat ojennukseen ja kasvohoidossa, kampaajalla kävin myös huolettomasti. Tällaisella kulutuksella ulkonäköön kuluu huomaamatta jopa 300 euroa kuukaudessa.

Jos tuon 300 euroa kuukaudessa sijoittaisi osakkeisiin niin 30 vuoden kuluttua rahaa olisi 300000 euroa.

Naiset käyttävät paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä mutta työelämässä eivät saa ulkonäköönsä panostaneelle rahalle vastinetta. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita tuollaisia summia edes kolmessa vuodessa, ja silti on vientiä miesten keskuudessa ja töissä minut halutaan asiakkaille näkyviin. Ei kiinnostaisi patsastella, olen ennemmin toimistossa kaukana asiakkaista. Palkka on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita tuollaisia summia edes kolmessa vuodessa, ja silti on vientiä miesten keskuudessa ja töissä minut halutaan asiakkaille näkyviin. Ei kiinnostaisi patsastella, olen ennemmin toimistossa kaukana asiakkaista. Palkka on hyvä.

Mitä työtä teet? Toimistosihteereillä on paskat palkat.

Vierailija
4/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköönsä panostaneelle rahalle?

Hoono soomi?

Vierailija
5/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy kuukausittain laittamassa esim. ripset ja kynnet, niin tuo kuluu helposti. Itsellä menee ehkä 30e/kk, värjään itse kotona hiukset ja ostan meikkejä ja kosmetiikkaa nykyään enää vain, jos jokin tuote loppuu. Nuorempana kun oli kokeilunhalua, ostelin useammin. 

Vierailija
6/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se vaaleammaksi ihoa tekevä aine maksaa, joka peittää pisamaläiskiä?

Vierailija
7/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olisikin laitettavaksi noin paljon 😃

Kosmetiikat ostan kun on alennusmyynnissä (kerralla enemmän perustuotteita, harvoin ostan normaalihintaan), kampaajalla en käy kun ei taivu liki satasta hiustenleikkuusta maksamaan, vaatteet suurin osa kirppikseltä.

Kynsiä maalaan kynsilakalla, joka maksoi poistomyynnissä 0,50e/kpl. 

Vierailija
8/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsika wau wau! Miehenä riittää että ostaa kerran puolessa vuodessa vähän uusia kledjuja. 

Vierailija
9/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ripsiväriä ainoastaan.. jos lasketaan tähän pesuaineet, niin tietty ne sit myös ja vaatteet pääsääntöisesti kirpputorilta.

Hiukset leikkaan itse ja väriä en ole käyttänyt vuosiin.

Eikä ole rahapulaa vaan tykkään elää näin.

53v nainen 

Vierailija
10/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kävin vielä kampaajalla ja laittamassa ripsiä niin tuo meni helposti. Nyt tiukentunut taloustilanne vaan pakotti luopumaan noistakin ja se harmittaa. 

Vierailija
11/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itse vain kosmetiikkaa, joka on myös apteekissa myynnissä, sillä ihoni on herkästi reagoiva. Allergia- ja Astmaliiton hyväksymät tuotteet pakollisia kaikessa kemiallisessa ihon- tai kodinhoidossa ja se on kalliimpaa, kuin marketista perus lumenen tai fairyn osto.

Siksi en juuri meikkaa, mutta aina sekään ei riitä. Huonot mäihä siinä mielessä.

Silti ei mene kyllä 300... koska ei ole normaalilla ihmisellä usein halua tai varaa moiseen.

Vierailija
12/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele. Meikkipelleen en koskisi.

Vierailija
13/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla ihan pikkasen yläkanttiin tuo arvio normaalinaisella. 

Haastateltava taas taiten valittu edustamaan "naisia". 

Vierailija
14/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnonkaunis eikä minun ole tarvinnut käyttää ulkonäkööni kuin ehkä vuodessa 300€, ja siitä suurin osa kampaajalle.

On se vaan kummallista, kun minulla ei ole tilillä kuin muutamia tuhansia, mutta ei sentään enää velkaa. Ei paljon omaisuuttakaan, vaikka on ole juonut, tupakoinut enkä tuhlannut muutenkaan.

Vierailija
15/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käytä. Jos ei ilman sitä ole riittävä, antaa olla. Johonkin kaikilla menee, jos on tarpeita.

Vierailija
16/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhia "tarpeita". Myrkyllisiä aineita. 

Vierailija
17/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teet? Toimistosihteereillä on paskat palkat.

Ilmeisesti jotain asiakaspalveluun liittyvää, sillä toimistoissa on töissä paljon muitakin kuin sihteerejä: palveluasiantuntijoita, kirjanpitäjiä, juristeja ...

Vierailija
18/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoislapseton nainen, joten ketä varten minun pitäisi säästää rahaa ja ostella osakkeita?

Mieluummin käytän itse tienaamani rahat ulkonäkööni, joka on kaikin puolin parempi sijoitus.

Vierailija
19/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arvoahan ei jaeta joka kuukaudelle uudestaan vaan ehkä kerran vuodessa/kerran kahdessa vuodessa/kerran viidessä vuodessa jne.

Vierailija
20/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koskaan enkä käytä kalliita voiteita. Eli en tuhlaa näihin turhuuksiin.