Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko d-vitamiineissa eroja, Jekovit vai Devitol?

26.01.2007 |

Vauvalle olen antanut Jekovit tippoja, mutta tuntuu että maha menee niistä sekaisin, masu kurisee ja murisee kauheasti, nälkä ei pitäisi olla syy. Kun aloitin tipat huudettiin pari päivää ja jätin vähäksi ajaksi pois. Ollaan edetty hitaasti kohti 5 tippaa/päivä. Tämän viikon olen antanut 4 tipaa/päivä ja kitisty ollaan tavallista enemmän, päiväunet ja yötkin ovat rauhattomia. Voiko olla tippojen syy? Onko teillä mielipiteitä noista tipoista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vauveli kohta 2kk ja en ole antanut d-tippoja just mahavaivojen vuoksi. kokeiltu on kyllä moneen otteeseen mutta tulos aina sama, vauveli selvästi valittaa mahakipua :( ei itke sellaista suoraa huutoa, mutta mikään ei auta ns." kohtaus" kestää n.tunnin-3tuntia.

maistoin eilen itse noita jekovit tippoja ja voi kiesus minkä makuisia :/

ei mikään ihme että tulee mahakipua.

tänään annoin devitolia, katsotaan kuinka pienoisen käy.

Vierailija
2/2 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alettiin käyttämään suoraan Dee-tipat nimistä valmistetta. Jotkut ovat kertoneet sen olevan vatsaystävällisin valmiste. Se on vesipohjainen, ei maistu lähellekään niin pahalle ku Jekovit. Öljypohjaisesta Devitolista terkka sanoi, että se aiheuttaa helpommin masuvaivoja, kun vesipohjaiset. Dee-tipoissa on ainut miinus se, että niitä joutuu antamaan enemmän. Meillä ei ainakaan ongelmaa, koska vauva tykkää niistä. Pari päivää ollaan annettu tippoja ja vaivoja ei ole tullut radikaalisti lisää.

Tuiskua ja poitsu 17vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla