Musiikin kuunteleminen ihan tosissaan
Yllätyin kun huomasin että jotkut kuuntelevat musiikkia ihan tosissaan.
Siis kirjaimellisesti jokaista lyriikan pätkää, ja etsivät niistä sanomaa tai merkityksiä. Jotkut jopa toimivat niiden mukaisesti, ts. uskovat niihin. Eräskin kuuntelee jotain nyyhkylauluja jostain pettämisestä ja peilaa niitä omaan elämäänsä kun häntä petettiin.
Itse suorastaan huutonauran tuollaiselle. Siis jotain lurituksia ja hokemia jotka on tuotettu ottamaan kuluttajalta rahat, ei niitä kannata kovin tosissaan ottaa :D
Montako kertaa olet katsonut peiliin ja liponut kieltäsi, kun olet kuullut J Karjalaisen kieltään lipova liskomies säkeet?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Siinäs huutonaurat. Kannattaa muuten testata biisintekoa kahdella eri metodilla: Rahat-pois -asenteella ja ns. tosissaan.
Vertailet sitten yleisön ja itsesi reaktioita kun esität biisit. Tsemppiä kasvu-uralle 👍
En minä itse mikään muusikko ole. Naureskelen vain laulujen typerille sanoille muuten vaan. Ja eritoten sille että moni ottaa ne tosissaan ja lukee niitä kuin piru raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäs huutonaurat. Kannattaa muuten testata biisintekoa kahdella eri metodilla: Rahat-pois -asenteella ja ns. tosissaan.
Vertailet sitten yleisön ja itsesi reaktioita kun esität biisit. Tsemppiä kasvu-uralle 👍
En minä itse mikään muusikko ole. Naureskelen vain laulujen typerille sanoille muuten vaan. Ja eritoten sille että moni ottaa ne tosissaan ja lukee niitä kuin piru raamattua.
Lue viesti uudestaan ajatuksella, saatat jopa löytää jyvän.
Musiikki kuuluu ihmisluontoon. Olet vieraantanut luonnosta, jos musiikki on sinulle merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki kuuluu ihmisluontoon. Olet vieraantanut luonnosta, jos musiikki on sinulle merkityksetöntä.
Musiikkia on myös ilman lyriikoita.
Lyriikat ja niiden teennäiset merkitykset, taikka ns.sanoman levittäminen musiikin avulla (esim räppärit) on se mikä minua ei kiinnosta.