Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään voidetta millä hoitaa aknearpia?

Vierailija
19.05.2024 |

sellaista mikä ei vaatisi lääkärikäyntiä, eli reseptivapaa tai markettituote.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bm 28 gel.

Vierailija
2/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niasiiniamidi, on ehkä ainaosa tms, en ole käyttänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako Bepanthen tähän? Tietääkö joku?

Vierailija
4/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako Bepanthen tähän? Tietääkö joku?

Auttaa finnin jättämiin punaisiin läiskiin/pigmenttiläiskiin. Toimii hyvin tuoreissa muutoksissa, vanhoihin/kuoppa-arpiin ei tehoa. Mä käytän Bepanthen emulsiovoidetta (se kevyempi Bepanthen), toimii hyvin.

Vierailija
5/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, onko kukaan käynyt laseroimassa aknearpia?

Vierailija
7/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, minulla oli kystisestä aknesta kuoppia poskissa. Auttoi aika hyvin, kaikki eivät toki kadonneet. Käsittely pitää tehdä monta kertaa, eli ei ole kertaluontoinen homma. Kävim 3 kertaa. Se on kallista. Laserointihetkellä se on todella erittäin kivuliasta, mutta kipu tuntuu vain laseroitaessa, eli loppuu heti. Puudutusvoide laitetaan ennen toimenpidettä ja kipulääkettä laitetaan suoneen. Toipuminen kestää n. viikon ja parin eka päivää näyttää ihan halloween-elokuvan kauhuhahmolta eli töihin et voi mennä. Toimenpiteen jälkeen ei saa olla ollenkaan auringossa pitkään aikaan, eli se kannattaa tehdä pimeänä  vuodenaikana. Teetin samalla myös muun naaman laserointia toisilla asetuksilla kasvojen kohotus ja tasoitus mielessä (olen 50) ja tulos on todella hyvä. Jos on teräväreunaisia kraatereita (minulla ei olleut), niitä pitää lisäksi täyttää jollain muulla metodilla. 

Vierailija
8/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio-oil on itselläni häivyttänyt arpia, sitä kannattaa kokeilla. Se käy kasvojen iholle, joskin tuoksu on aika voimakas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä