Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ystäviä aikuisena?

Vierailija
19.05.2024 |

Tiedänhän minä jo ne vastaukset, töistä ja harrastuksista. Mutta ei näytä niistäkään apua olevan. Työkaverit on vain töissä ja harrastuksissani en tapaa ketään. Mitään sellaista uutta ja kiinnostavaa harrastusta en keksi, missä yhtäkkiä ystävystyisi jonkun kanssa. 

Yksinäisyys on masentavaa, lamaannuttavaa ja kaikinpuolin raskasta. Kesä taas tulossa ja sen myötä pahempi yksinäisyys, kun lomakin on. 

Olo on kuin umpikujassa. Haluaisin ystäviä, mutta en vain ilmeisesti osaa ystävystyä enkä olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vanhoja koulu tai opiskelukavereita joilta voisit kysellä kuulumisia ja vaikka kahville käymään? Niistä on helpointa aloittaa ja saat ainakin harjoitusta.

Vierailija
2/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytää kun etsin samanhenkisten ihmisten keskustelupalstoja, esim. reddit.

Omat lapsuudenkaverini eivät koskaan pystyisi yhtä mukavaan ja kiinnostavaan ajatustenvaihtoon kuin nuo etätuttavuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun ensin vain hakea kavereita? Pyydä joku tuntemasi ihminen jonnekin tapahtumaan seuraksi. Älä tavoittele heti kuuta taivaalta. Vai miten oikein ymmärrät tuon ystävä-sanan? 

Vierailija
4/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla vanhoja koulu tai opiskelukavereita joilta voisit kysellä kuulumisia ja vaikka kahville käymään? Niistä on helpointa aloittaa ja saat ainakin harjoitusta.

Ei ole kenenkään yhteystietoja. Kahden vanhan ystävän kanssa yritin aikani, ehdotin tapaamista ja laittelin viestiä jne mutta hyvin vähän sieltä mitään vastakaikua sain, joten olen antanut olla. 

Vierailija
5/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät koirista niin ota sellainen. Lenkillä saa juttuseuraa, jonkun kivan voi pyytää sit yhteislenkille useamminkin. Ja koiran kanssa voi kokeilla tosi monia eri harrastuksia joista voi löytää kavereitakin. Koirasta on itsestäänkin seuraa. Mutta jos et tykkää koirista niin unohda koko neuvo.

Vierailija
6/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sun ensin vain hakea kavereita? Pyydä joku tuntemasi ihminen jonnekin tapahtumaan seuraksi. Älä tavoittele heti kuuta taivaalta. Vai miten oikein ymmärrät tuon ystävä-sanan? 

Kaveri, ystävä, mikä vain kävisi. Ei minulla ole ketään ketä pyytää mukaan mihinkään. Ne työkaveritkin ovat niin erilaisia, etteivät ole samoista asioista kiinnostuneita. 

Vierailija
7/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytää kun etsin samanhenkisten ihmisten keskustelupalstoja, esim. reddit.

Omat lapsuudenkaverini eivät koskaan pystyisi yhtä mukavaan ja kiinnostavaan ajatustenvaihtoon kuin nuo etätuttavuudet.

En ole ap, mutta löytääkö Redditistä ihan seuraa, siis johonkin tapahtumaan tai muuten vaan ulos? Tuntuu että siellä vaan keskustellaan nimimerkillä asioista.

Vierailija
8/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä voi hakea ihan vaan ystäviäkin. 

Vierailija
9/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole saanut mistään. Koskaan työkaverit eivät ole minnekään lähteneet, kun olen pyytänyt. Eivät ole koskaan minulle edes soittaneet, kun joskus itse  lomalla olen soittanut kuulumisia.

Kuulun facen ystäväryhmään. Minulla on ollut frendie - sovellus käytössä. Olen ottanut yhteyttä lapsuuden kavereihin. Eräs kyseenalaisti yhteydenottoni täysin. Kukaan ei ilmaissut mitenkään, että olisi ilahtunut.

Töissä olen kyllä aina ollut pidetty työkaveri. Useammasta työstä on kokemus. 

Vierailija
10/10 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta löytääkö Redditistä ihan seuraa, siis johonkin tapahtumaan tai muuten vaan ulos? Tuntuu että siellä vaan keskustellaan nimimerkillä asioista.

Ehkä teillä on ongelmana hypätä asioiden edelle. Eikö voi ensin tutustua ja sitten vasta tavata eikä toisinpäin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi