Aamu ja eka ajatus mitä puen päälle että kehtaan lähteä kauppaan. Olen valtavan lihava,etenkin maha
Luovuin suklaasta ja syön nykyään paljon kanaa ja raejuustoa muttei ainakaan vielä näy kropassa.
Talvella pukisin ylisuuren villapaidan tahi hupparin mutta nyt..
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei pysty kantamaan koko viikonlopun ruokia kotiin? Esim. selkäsairauden takia.
Mene autolla, pyydä joku avuksi, tilaa Woltista. Kyllä lihava aina tekosyyn keksii pävittäiselle kauppareissulle herkkuja ostamaan
Älä vidduile mulle. En ole ap.
Mulla ei ole autoa. Ei ole edes ajokorttia. Mulla on työperäinen sairaus. Opiskelin toisen ammatin sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tiukka toppi ja tiukat trikoot tms
Laita sinä vaan.
En mä voi, kun en ole lihava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syö paljoa kanaa ja raejuustoa vaan vähäisiä tai korkeintaan kohtuullisia määriä, niin alkaa näkyä kropassa. Kun syö paljon mitä tahansa, ei oikein muutoksia tule.
Kanassa on noin 98kcal sadassa grammassa, raejuustossa n. 40.Niitä saa vihannesten kera syödä kirjaimellisesti kilokaupalla että edes päivittäinen kehon peruskulutus täyttyy.
Sadassa grammassa Fazerin sinistä on 550kcal.
Kanssa on Finelin mukaan 188 kcal/100g.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä mennä pyhänä ylipäätään kauppaan? Perjantaina voi tehdä viikonlopun ruokaostokset niin saa loikoilla viikonlopun rauhassa.
Entä jos ei pysty kantamaan koko viikonlopun ruokia kotiin? Esim. selkäsairauden takia.
"Näin tilaat ruokaostokset kotiinkuljetuksella"
Vierailija kirjoitti:
Eipä se lihavuus minnekään häviä pukipa päällensä mitä hyvänsä.
Mutta lihavakin voi olla tyylikäs tai sitten ei, kunnon alusvaatteet, tukevat liivit ja alushousut napakat ei mitkään narut kannikoiden välissä. Tänä vuonna on liehuvia mekon helmoja ja niiden alle jotkut pyöräilyshortsit, jos niitä tarvitsee.
Mutta ei niitä pyöräilyshortseja ja liian ohuesta trikoosta lepattava helmaista t-paitaa korostamaan sitä mahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä mennä pyhänä ylipäätään kauppaan? Perjantaina voi tehdä viikonlopun ruokaostokset niin saa loikoilla viikonlopun rauhassa.
"Näin tilaat ruokaostokset kotiinkuljetuksella"
Kuljetusmaksu on 12e. Mä haluan itse valikoida ruoat. Ei ole iso vaiva käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon onneks niin vanha ettei kiinnosta miltä näytän. Kohta lähden Tampereen Härmälän lähikauppaan enkä ees tee aamu- tai hammaspesua. Dödön ja hajuveden ruittasen. N57
Et peseydy ja laitat likaiselle iholle dödöä ja hajuvettä. Milä mshtava haju.
Mun milä mshtava haju on mun oma asia. Ei oo koskaan kaupassa kielletty ostamasta ja maksamasta.;)
pitäisi kieltää. ja vesijuoksu teikäläisiltä pitäisi myös kieltää. siellähän kukaan ei käy suihkussa, mutta kaataa pullollisen hajuvettä päälleen ennen altaaseen menoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syö paljoa kanaa ja raejuustoa vaan vähäisiä tai korkeintaan kohtuullisia määriä, niin alkaa näkyä kropassa. Kun syö paljon mitä tahansa, ei oikein muutoksia tule.
Kanassa on noin 98kcal sadassa grammassa, raejuustossa n. 40.Niitä saa vihannesten kera syödä kirjaimellisesti kilokaupalla että edes päivittäinen kehon peruskulutus täyttyy.
Sadassa grammassa Fazerin sinistä on 550kcal.
Kanssa on Finelin mukaan 188 kcal/100g.
Ilmoitettu nahan kanssa?
Vitsi nää kehohäpeät istuu tiukassa. Vaikka oon ikionnellinen pudotettuani vuodessa 96 --> 86, ja muutos tuntuu ja vähän näkyykin, niin silti tää kesäpukeutuminen on hankalaa ja tulee kyllä ihan liikaa aikaa vietettyä peilin edessä miettimässä, kuinka kamalalta muiden silmään mahtaa näyttää mikäkin vaate päällä.
Keksin vasta tänä kesänä, että jättimäiset t-paidat voivat korvata takin.
Jos on iso maha ja isot tissit, kesät on ongelma, kun mikään ei sovi. Mutta helteellä voi pitää isoa t-paitaa, ja vähän viileämmällä voi laittaa alle pitkähihaisen puseron.
Vierailija kirjoitti:
Muutos ei ole näkyvä pitkään aikaan. Itsellä pelkästään 130kg->110kg vei vuoden eikä peilissä tai naamassa ollut mitään eroa.
110kg-90kg toinen vuosi. Vähän hoikemmalta näytin mutta silti paisuneelta.
Kolmantena vuotena tiputin 75 kiloon ja muutos oli valtava. Pömppömaha lähto, tuli leukalinjaa esille, ei enää roikkuvia alleja.
Piti syödä siis yli 1000 vuorokauden ajan miinuskaloreilla. Kyllä siinä kirosi nuorempana ahmittuja sipsipusseja ja pizzoja.
Kirjoituksesi on täyttä paskaa.
Mä en ole lihava tms., mutta mulla on sos. tilanteiden pelko (diagnosoitu ihan) ja mulle kans läheisessä ruokakaupassa käyminen on tapahtuma joka alkaa mietityttää jo useita tunteja ennen lähtöä. Miten pukeudun mahdollisimman neutraalisti ettei kukaan huomaa minua, onko normaalia jos laitan pitkähihaisen tällä säällä, näytänkö väsyneeltä, mitä jos pihalla joku naapuri tulee vastaan, mikä kaikki voi mennä pieleen, mitä jos sitä ja sitä tuotetta ei ole, millä korvaan sen, voiko sitä korvata, meneekö suunnitelmat uusiksi, ihan varmasti sitä ei nyt ole siellä, entä jos siellä on se ja se kassa, entä jos entä jos entä jos...
Joku toinen vaan vetää tahraiset verkkarit jalkaan ja kippaisee kaupassa miettimättä mitään. Sellaiset on tosi etuoikeutettuja eivätkä yleensä edes tiedosta sitä.
Miksi menet kauppaan jos olet lihava?
Jää kotiin laihduttamaan tai mene ulos kävelemään.
Juo vettä.
Mielestäni tärkeämpää on se kankaan leikkaus kuin väri. Toki täysmusta näyttää paremmalta kuin esim vaakasuorat raidat vyötärön kohdalla, jotka korostavat sitä vyötäröä entisestään.