Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamu ja eka ajatus mitä puen päälle että kehtaan lähteä kauppaan. Olen valtavan lihava,etenkin maha

Vierailija
19.05.2024 |

Luovuin suklaasta ja syön nykyään paljon kanaa ja raejuustoa muttei ainakaan vielä näy kropassa. 

Talvella pukisin ylisuuren villapaidan tahi hupparin mutta nyt..

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä huomiota kankaan laatuun. Jokin ohut viskoosi ja trikoo korostaa vartalon epäkohtia paljon enemmän kuin laadukas puuvilla tai pellava.

Vierailija
22/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just kauppaan meno mietityttää? Se juuri on paikka, missä jokainen keskittyy omaan tekemiseen , eikä muut ihmiset jaksa kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on niin paljon ylipainoisia, että kukaan ei oikeasti jaksa kiinnittää huomiota sun painoon vaan ovat kiinnostuneempia siitä mitä sieltä kaupasta itse ostavat. Yleisenä ohjeena kuitenkin lihavan kannattaa välttää liian kireitä vaatteita ja liian säkkimäisiä vaatteita, koska molemmat korostavat ylipainoa. Paras on hyvin leikattu ja istuva vaate, jossa kuitenkin hieman väljyyttä mukana.

Aliarvioit suomalaisten widdumaisuuden. Kyllä olen lihavana kuullut kommenttia ja "kuiskuttekua"(tahallisen äänekästä) ja tullut esim. mörssäriksi nimetyksi.

Varsinkin kuspäät nuoret harrastavat, niistä eniten naispuoliset.

Vierailija
24/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon onneks niin vanha ettei kiinnosta miltä näytän. Kohta lähden Tampereen Härmälän lähikauppaan enkä ees tee aamu- tai hammaspesua. Dödön ja hajuveden ruittasen. N57

Et peseydy ja laitat likaiselle iholle dödöä ja hajuvettä. Milä mshtava haju.

Mun milä mshtava haju on mun oma asia. Ei oo koskaan kaupassa kielletty ostamasta ja maksamasta.;)

Vierailija
25/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on niin paljon ylipainoisia, että kukaan ei oikeasti jaksa kiinnittää huomiota sun painoon vaan ovat kiinnostuneempia siitä mitä sieltä kaupasta itse ostavat. Yleisenä ohjeena kuitenkin lihavan kannattaa välttää liian kireitä vaatteita ja liian säkkimäisiä vaatteita, koska molemmat korostavat ylipainoa. Paras on hyvin leikattu ja istuva vaate, jossa kuitenkin hieman väljyyttä mukana.

Tämä on totta. Säkkimäiset vaatteet saavat henkilön entistä suuremmalta.

Vierailija
26/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi miettiä. Mulla on sopivia vaatteita kaapissa. Muista sitten että pitää olla pysyvä ruokavalion muutos. Muuten oot taas läski.

Vierailija
27/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun auta nyt miettiä niitä vaatteita, jos mentävä on. Tämä taitaa kyllä olla aika yleistä, kun talven on saanut piilottaa kilojaan paksuihin kamppeisiin. Saattaa tulla vähän alaston olo.

Mieti, mitä yleensä kesällä käytät, meneekö viime kesän vaatteet päälle. Kyllä se siitä.

Vierailija
28/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä mennä pyhänä ylipäätään kauppaan? Perjantaina voi tehdä viikonlopun ruokaostokset niin saa loikoilla viikonlopun rauhassa.

Vierailija
29/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aliarvioit suomalaisten widdumaisuuden. Kyllä olen lihavana kuullut kommenttia ja "kuiskuttekua"(tahallisen äänekästä) ja tullut esim. mörssäriksi nimetyksi.

Varmasti aina on joku kusipää, mutta valtaosa ihmisistä ei todellakaan välitä ja kusipäiden mielipiteistä taas ei kannata välittää, koska nämä arvostelijat ovat muutenkin jo ihan alinta kastia.

Vierailija
30/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kanaa ja raejuustoa. Voi viddu..Ei tuo riitä.

Vierailija
31/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden juuri viemään koiraa aamulenkille. Asu: leveälahkeiset mother farkut, valkoinen t paita.  

Vierailija
32/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita googleen hakusanaksi 'best summer clothes for overweight'

Vierailija
33/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä mennä pyhänä ylipäätään kauppaan? Perjantaina voi tehdä viikonlopun ruokaostokset niin saa loikoilla viikonlopun rauhassa.

Entä jos ei pysty kantamaan koko viikonlopun ruokia kotiin? Esim. selkäsairauden takia. 

Vierailija
34/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella kuuma päivä. Kaupassa oli tuhti täti. Hänellä oli yöpaidan näköinen vaate päällä. Ohut kangas ja todella lyhyt. Noin puoleen reiteen. Siinä oli itsetunto kohdillaan.  

Vierailija
35/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tiukka toppi ja tiukat trikoot tms

Vierailija
36/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika proteiini lihottaa. Suomalaiset saavat ruuastaan muutenkin liikaa proteiinia

Miten sä tiedät muiden ruokavaliot? Mä syön sopivasti proteiinia. En liikaa.

Vierailija
37/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti aina on joku kusipää, mutta valtaosa ihmisistä ei todellakaan välitä ja kusipäiden mielipiteistä taas ei kannata välittää, koska nämä arvostelijat ov

samassa hiton maailmassa niiden kanssa pitää kuitenkin elää. ja oikeastaan kannattaisi välittää-nyrkillä!

Vierailija
38/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei pysty kantamaan koko viikonlopun ruokia kotiin? Esim. selkäsairauden takia. 

Mene autolla, pyydä joku avuksi, tilaa Woltista. Kyllä lihava aina tekosyyn keksii pävittäiselle kauppareissulle herkkuja ostamaan

Vierailija
39/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tiukka toppi ja tiukat trikoot tms

Laita sinä vaan.

Vierailija
40/55 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi just kauppaan meno mietityttää? Se juuri on paikka, missä jokainen keskittyy omaan tekemiseen , eikä muut ihmiset jaksa kiinnostaa.

Ehkä ap ei käy muualla kuin kaupassa.