Kylla Visa Electron on merkki etta osaa huolehtia raha asiansa!!!Jatkuva luotolle ostaminen kertoo holtittomasta rahankaytosta ja velkakierteesta.
Kommentit (48)
Tai tapella niistä netin keskustelupalstoilla :-D
vaunupaikkaa.
Minusta suomessa ei hevillä eikä humpalla löydy paikkaa, jossa electron ei käy. Ei ainakaan niiden 3 viikon aikana, joina kahtena (2005&2006) kesänä ajelimme Hangosta Lappiin ollut ensimmäistäkään paikkaa, jossa en sillä saanut maksettua.
Vierailija:
Mitä sellaisella edes tekee??? Tosi monessa paikassa on lukenut että ei käy juuri tuo kortti!!! Just viime kesänä kun kierrettiin pitkin kotimaata niin huomattiin tuo ongelma. Onneksi meillä on ns. tavallinen visa joka käy jokaisessa mahdollisessa putiikissa ja etenkin ulkomailla!!!!!!!!
Teittekö kuinka paljon ostoksia, muuallakin kuin jossain tavallisessa ruokakaupassa... Me kulutetaan ja paljon rahaa matkoilla ja kierretään ties mitä kauppoja läpi ja tosiaankaan tuolla ky. kortilla ei olisi maksaminen onnistunut kuin jokusessa paikassa!!!!
Epäilen suuresti 3 tarinaa potaskaksi.
Itse olen perheeni kanssa reissanut suomen suvessa, lappia myöden myöskin ja minustakaan ei tahdo kolkkaa löytyä, jossa ei electronilla voisi maksaa.
Ainoa jossa se kortti ei käy oli risteilyillä, mutta siellä sitten käypi normaali visa.
Kyllä nyt kannattaisin arvon 3 ottaa asioista selvää ennen,kun rupeaa kirjoittelemaan MU-TU juttuja.
Visa Electronin omistavat henkilöt eivät saa tai eivät uskalla ottaa tavallista luottokorttia, kun eivät hallitse omaa rahankäyttöään. Siksi heillä pitää olla kortti, joka varmistaa sen, ettei tilinylitys onnistu missään olosuhteissa.
Joulupukin pajassa, santa parkissa yms " nähtävyyksissä" kävi ko kortti.
Joka ikisessä leirintäalueella kävi electron.
Jopa Kilpisjärven ainoassa kaupassa maksoin limut electronilla.
Meidän kesäloma budjettimme ei ihan mikään pieni summa myöskään ole ja olen kierrellyt ja kaarrellut eri puolilla suomea erilaisissa kaupoissa, putiikeissa sun muissa kojuissa ja harvaan on jäänyt ne kerran, että olen joutunu kaivamaan tavallisen visan esiin tahi käteistä.
Vierailija:
Teittekö kuinka paljon ostoksia, muuallakin kuin jossain tavallisessa ruokakaupassa... Me kulutetaan ja paljon rahaa matkoilla ja kierretään ties mitä kauppoja läpi ja tosiaankaan tuolla ky. kortilla ei olisi maksaminen onnistunut kuin jokusessa paikassa!!!!
Ja monessa paikassa missä ko. kortti käy, on ongelmia yhteyksien kanssa. Kyllä pankki/luottokortti on lisäksi hyvä olla, pelkällä electronilla harva uskaltaa liikenteeseen.
Ihan mielenkiinnosta haluan tietää missä sillä ei voi maksaa?
7
Vierailija:
Ja monessa paikassa missä ko. kortti käy, on ongelmia yhteyksien kanssa. Kyllä pankki/luottokortti on lisäksi hyvä olla, pelkällä electronilla harva uskaltaa liikenteeseen.
=D No eipä minun tarvitse kaikkea ymmärtääkään. Tällä palstalla se on niin normaalia.
Itse ostan aina luottokortilla, American Expressillä. Laskut maksan sitten ajoillaan ja teen luottokorttilaskun perusteella kirjanpitoni.
Tileilläni makaa tällä hetkellä vähän liikaakin rahaa, noin 27000 euroa joille pitäisi keksiä sijoituskohde kun ehtisi.
...että se siitä holtittomasta rahankäytöstä ja taloudenpidosta...
Kyllä mulle tulee Visa Electronin käyttäjästä tosiaan mieleen, että joko henkilö ei jostain syystä muita kortteja tai sitten se että ko. henkilö ei itse luota itseensä rahan käytössä ja ymmärrä että raha on rahaa oli maksuvälineenä sitten jokin kortti tai käteinen.
näin mä ymmärsin asian tosta edellisestä visa ketjusta
Vierailija:
=D No eipä minun tarvitse kaikkea ymmärtääkään. Tällä palstalla se on niin normaalia.
Lisäksi monessa pienessä putiikissa ei käy, paikallisista tiedän ainakin kalastustarvikeliikkeen, lastentarvikeliikkeen, ekokaupan, divareita kaksikin, ja yhden levykaupan. Näihin 90%:iin käy kuitenkin pankki- tai luottokortti maksuvälineenä.
Apua, jos asia on noin, niin pakkohan mun on lähteä pankkiin hakee se tavallinen visa, missä on luotto, jotta kaikki tietää, että mulla on OIKEASTI rahaa. Nyt mua luullaan köyhäksi, kun olen käyttänyt vain electronia.
Vierailija:
KÖYHILLE!
Vierailija:
Visa Electronin omistavat henkilöt eivät saa tai eivät uskalla ottaa tavallista luottokorttia, kun eivät hallitse omaa rahankäyttöään. Siksi heillä pitää olla kortti, joka varmistaa sen, ettei tilinylitys onnistu missään olosuhteissa.
Ei tulis mieleenkään ottaa mitään luottokorttia itselle. Onneksi mä kuitenkin pääsen tuhlailemaan käteisellä halutessani. Joskus aikaisemmin mulla oli visa, ja mä oli pulassa sen kortin kanssa. Pistin sen kahtia. Onneksi ei mennyt luottotiedot!
Visa electroniin olen ollut tyytyväinen, täällä Helsingissä se käy melkein joka paikassa nykyisin.
Useita paikkoja jossa sillä ei voi maksaa taikka edes tankata bensaa autoonsa!!!! Että mitä järkeä hommata tuollainen kortti??? Ja olen muuten kuullut usealta käyttäjältä että usein vain hakee yhteyttä eikä maksaminen onnistu ollenkaan :( Kiva siinä sitten jos lähin automaatti on 20 kilsan päässä....
Mitä sellaisella edes tekee??? Tosi monessa paikassa on lukenut että ei käy juuri tuo kortti!!! Just viime kesänä kun kierrettiin pitkin kotimaata niin huomattiin tuo ongelma. Onneksi meillä on ns. tavallinen visa joka käy jokaisessa mahdollisessa putiikissa ja etenkin ulkomailla!!!!!!!!