Lähtisinkö yksin baariin/terassille?
Kommentit (8)
Pitää olla joko todella läski tai todella epätoivoinen. Jos olet läski, mene vasta puolenyön jälkeen, silloin ukot ovat jo senverran kännissä ettei paino tai tukisukat haittaa. Varaudu ottamamaan 15v+ mies.
Pelkän otsikon lukemisen jälkeen olin tulossa vastaamaan, että todellakin jos siltä tuntuu!
Sitten luin sisällön, ja siihen: todellakin, jos siltä tuntuu!
En AP:sta tiedä, mutta tähänkin keskusteluun on ennättänyt vastata muutama järjen jättiläinen. Olisin voinut itse uuteen kaupunkiin juuri muuttaneena nuorena naisena esittää aivan saman kysymyksen - ilman, että olen läski, feministi tai annan anaalia. Enkä takuuvarmana edes vilkaisisi tämäntyylisiä kysymyksiä esittäviin luusereihin päin:D
Huomenna ketuttaa joko krabula ja se että ei tullut miestä, tai sitten tuli mies.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla joko todella läski tai todella epätoivoinen. Jos olet läski, mene vasta puolenyön jälkeen, silloin ukot ovat jo senverran kännissä ettei paino tai tukisukat haittaa. Varaudu ottamamaan 15v+ mies.
Läskiläskiläski, oletko koululainen?
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskiläskiläski, oletko koululainen?
ei ap
Keskeyttänyt, ainakin sellaisen vaikutuksen antaa
-eri
Siellä aina ystävä.