Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä yhtään ihmisten seksuaalista himoa. Millaista se on, miltä se tuntuu? Jotkut ovat jopa valmiita pettämään!?

Vierailija
18.05.2024 |

Yritän miettiä välillä tätä kun pohdin, että miksi maailmassa seksistä toitotetaan niin paljon sekä ylipäätään miten traagisia juttuja seksin vuoksi tapahtuu. Ihmiset ovat valmiita jopa satuttamaan sen vuoksi muita, jopa todella törkeällä ja rikollisella tavalla! 

En käsitä lainkaan miten se himo voi olla niin valtava? Osaisiko joku voimakkaan vietin omaava selittää sen oman seksuaalisen maailmansa, miltä se tuntuu ja onko se oikeasti jotenkin niin voimakas, että vaikka joka päivä harrastaisi seksiä ja vaikka eri ihmisten kanssa? 

En ole a-seksuaali, en neitsyt mutta en myöskään mitenkään vahvasti halukas. Nuorena tuli hyväksymisen vuoksi suostuttua hölmöihin juttuihin mutta en ole esim koskaan pettänyt. Mielestäni se on ala-arvoista ja mielummin eroaa sitten. Ellei sitten puolisolle ole ok, että käy vieraissa. 

Kyllä pidän joitakin ihmisiä seksikkäänä ja haluttavina, on hienoa kun jollakin on upea kroppa jne mutta ei minulla nyt mitää erityisiä himoja tule. 

Teininä ehkä tuli mutta kai olen sitten kadottanut haluni. Olen kolmekymppinen. 

Mielenkiinnosta vain kyselen ja haluaisin muistaa taas, että mikä siinä oikein vetää niin puoleensa. 

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen tyyppi. En ymmärrä näitä aseksuaaleja. Mutta luonto luo vaikka mitä.

Vierailija
22/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikeaa ymmärtää sitä, kun joku ei erityisemmin halua, mutta seksi ei haittaakaan. Koen joko tai -asiaksi. En siis halua, enkä osaa kuvitella, että jostain syystä "muuten vain" voisin suostua - vaikka suurimman osan ihmiskunnan historiasta asia lienee ollut juuri niin erityisesti naisten osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikeaa ymmärtää sitä, kun joku ei erityisemmin halua, mutta seksi ei haittaakaan. Koen joko tai -asiaksi. En siis halua, enkä osaa kuvitella, että jostain syystä "muuten vain" voisin suostua - vaikka suurimman osan ihmiskunnan historiasta asia lienee ollut juuri niin erityisesti naisten osalta.

No jos et erityisemmin himoitse maksalaatikkoa, mutta ei se pahaakaan ole. Ehkä sama?

Vierailija
24/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on munat ja testosteronia, niin on se usein mielessä. Ei voi mitään. Elämä on.

Vierailija
25/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ajoittain valtava seksihimo. Jos olen sinkku, ei mua paneta enkä edes runkkaa. Enkä koe tarvetta lähteä etsimään seksikumppania. Mut jos olen hyvässä suhteessa, olen todella halukas. Jos huonossa suhteessa, en halua, ellei se seksi ole se ainut asia mikä toimii.

En vaan saa mitään seksistä muiden miesten kanssa, ja aina palaan eksän käsittelyyn niiden pettymyksien jälkeen. Se himo ja halu on jotain niin suurta, että todellisuudentaju hämärtyy ja joka solu vaan huutaa kosketusta. Ja kun sitä saa, tuntuu että ei sillä tunteella ole mitään rajaa. 

Parisuhdetta tästä ei tule ikinä, ja tää seksikuvio jatkuu niin kauan kuin jatkuu. Mä saatan kostua sekunneissa, jos iltaisin yksin mietin hänen matalaa ääntä ja vahvoja otteita. Kun nähdään, menee tuntikausia sängyssä. Siitä ei vaan saa tarpeekseen. 

Pettänytkin olen, mutta en suunnitelmallisesti. Olin lopettamassa seurustelusuhdetta, mutta en ollut vielä saanut sitä tehtyä. Ja törmäsin tähän eksääni. En kyennyt järjelliseen ajatteluun, kun se yksi katse naksautti taas jotain päässäni. Kadun tuota tietysti, ja olen itsekin hämmästellyt miten kykenin siihen. Itseäni on petetty ja tuollainen toiminta on niin vastoin omia arvoja. Mut toi on kaiketi juuri sitä mistä kyselit. 

N44

Vierailija
26/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aseksuaalisuutta/demiseksuaalisutta käsitellään nykyään myös koulujen seksivalistuksessa. Ei omana aikana ainakaan kerrottu sellaisesta, ja arvaa oliko itse ihmeissään, kun opettelee laittamaan kondomia paikalleen ja samalla ihmettelee, että joo, osaan nyt tehdä tämän, mutta MIKSI ??

Vierailija
27/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fiiliksiä. Olen normaali, avioliitossa elävä heteronainen. Ehkä nuorempana olin enemmän viettien vietävänä, mutta en silloinkaan kumppaniani pettänyt. Nämä halujensa perässä juoksevat ihmiset ovat ihan oma rotunsa. Ja palstallakin annetaan ymmärtää, että kaikki kyllä pettävät, jos vain tarjoutuu tilaisuus. No ei todellakaan. Elämänhallinnassa on puutteita, jos lähtee jokaisen tarjokkaan matkaan, ja riskeeraa oman parisuhteensa hetken hurmion vuoksi.

Vierailija
28/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korkeimmillaankin palkinto kaikesta tästä hässäkästä on sitten muutaman sekunnin orgasmi. Se on kyllä traagista kun tarkemmin ajattelee.

Vierailija
29/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto sen on järjestänyt niin voimakkaaksi sen vietin. Että melkein hinnalla millä hyvänsä pitää päästä yhtymään, jotta laji säilyy. Toisilla tää on voimakkaampana ja toisilla ei oo ollenkaan. Onhan se rajua, että tosiaan koko elämä voi tuhoutua siksi, että kohtaa jonkun jonka kanssa osuu luontoäidin mielestä geenit niin hyvin yksiin, että yhtyminen on pakko suorittaa. Eri asia sitten he, jotka ovat täysin moraalittomia tai addikteja. Väliin mahtuu kuitenkin valtavasti heitä, jotka eivät ikinä pettäisi jos se kyseinen ihminen feromoneineen ei sattuisi eteen.

Vierailija
30/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu nuoruuteen, itse olin hyvinkin seksuaalinen tyttö. Turhaa vaatia että 40-vuotiaana on samat himot, puhumattakaan että pakolla väännetään lapsia 50 vuotiaana. Pitää hyväksyä elämän realiteetit, aikansa kutakin. Elämässä on paljon muutakin ihanaa kuin pano.

N 70 v

Vierailija
31/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja korkeimmillaankin palkinto kaikesta tästä hässäkästä on sitten muutaman sekunnin orgasmi. Se on kyllä traagista kun tarkemmin ajattelee.

Nimenomaan toi, se on luonnon tarkoitus. Jälkeläisiä tuloilleen.

Vierailija
32/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan riippuu mitä haluaa elämältään. Ja missä vaiheessa hormonit ovat. Ei se välttämätöntä ole. Eivät kaikki halua eläimellistä menoa. Osa kai kyllästyy.

Vierailija
33/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksi ja seksuaalisuus ovat hyvin tärkeitä osa-alueita minussa, mutta en silti koskaan ole pettänyt. Tykkään flirttailla ja leikkiä seksuaalisella jännitteellä, mutta olen vasta vakiintuneessa suhteessa himojeni vietävänä. Eli en osaa sanoa miksi jotkut pettävät, mutta luulen, että siihen tosiaankin liittyy paljon muutakin kuin vain seksin himoa, kuten joku jo aikaisemmin kirjoitti.

Mutta seksuaalinen himo itsessään, ainakin minussa, on jotain aivan mahtavaa. Saan siitä energiaa ja parhaimillaan se vapauttaa minut tavoilla, jota en missään muualla ole kokenut. Seksin kautta olen aidommillani kosketuksessa itseeni ja kumppanini. Jotenkin sitä on silloin haavoittuvimmillaan, ja niin avoin ja herkkänä, että se luottamus ja rakkaus, jotka mahdollistavat tuollaisen kokemuksen, vain vahvistuvat vahvistumistaan. 

N49

Vierailija
34/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo keski- ikäinen nainen, enkä koskaan ole nauttinut seksistä. Nuorena suhteissa harrastin sitä, koska se " kuului " asiaan. Seksi oli aina velvollisuus, joka oli suoritettava alta pois. Kuten pyykinpesu tai imurointi. Ihmettelin aina, että miksi mokomasta touhusta vouhotetaan niin paljon. Olen ollut 20v sinkkuna, enkä voi sanoa kaivanneeni kertaakaan seksiä. Elämä on paljon parempaa ilman sitä velvollisuusseksiä. On ihanaa mennä nukkumaan yksin, eikä tarvitse pelätä, että taasko se ukko haluaa jotain. 

Vierailija
35/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin että olin aseksuaali ennen kuin tajusin että olen kinky. Oma seksuaalisuus avautui ihan silmiä räpsäyttämällä. Halu tuntuu todellakin ihan ylitsepääsemättömältä pakkomielteeltä, pakottava tunne saada nautintoa joko omin käsin tai partnerin kanssa, aivotoiminta surkastuu olemattomiin, suu kuivuu, alavatsaa kouraisee, alempana sykkii, hallitsematon kostuminen, pakottava tarve kumppaniin tai hänen huomioonsa, pakottavat mieliteot jne.

Normaalien poika/miesystävien kanssa en edes pitänyt seksistä, enkä tajunnut mikä siinä oli niin hienoa. Pettämisiä jne. en vieläkään tajua mutta eläimelliset himot, todellakin.

Vierailija
36/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulin että olin aseksuaali ennen kuin tajusin että olen kinky. Oma seksuaalisuus avautui ihan silmiä räpsäyttämällä. Halu tuntuu todellakin ihan ylitsepääsemättömältä pakkomielteeltä, pakottava tunne saada nautintoa joko omin käsin tai partnerin kanssa, aivotoiminta surkastuu olemattomiin, suu kuivuu, alavatsaa kouraisee, alempana sykkii, hallitsematon kostuminen, pakottava tarve kumppaniin tai hänen huomioonsa, pakottavat mieliteot jne.

Normaalien poika/miesystävien kanssa en edes pitänyt seksistä, enkä tajunnut mikä siinä oli niin hienoa. Pettämisiä jne. en vieläkään tajua mutta eläimelliset himot, todellakin.

Mikä on sun kink? Mielenkiintoinen sun tarina.

Vierailija
37/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein usko, että jos ihminen kumppaniaan rakastaa niin himot vaan "vie vallan" ja menee muita panemaan. Varsinkin jos se kumppanikin on halukas. Onko se jotain oman egon pönkitystä?

Mä olen ollut aina ainakin suhteiden alkuvaiheessa niin kiimassa siihen kumppaniin, että saatan kostua jo pelkästä katseesta tai yksittäisestä sanasta. Jos suhde ja seksi vielä on hyvää ja mies huomioi minutkin, niin ei siinä muut käy edes mielessä.

Jos saan torjuntaa, kylmää ja huonoa kohtelua muutenkin eikä mitään arvostusta suhteessa, niin kyllä siinä ne omat fiilikset jossain vaiheessa pakostakin lopahtaa ja alkaa pyörimään päässä joku muu, en tosin sillä pettämistä oikeuta.

Mulle on poikaystävät ihmetelleet olenko joku nymfomaani kun haluan niin usein. Ja nimenomaan sitä kumppania. Tämä on tuonut sit miehille usein sen että olettavat mun heti pettävän jos seksiä ei ole saatavilla 🤦 pelaako ne omia ajatuksia?

Ja kyllä ne himot oikeasti lopahtaa sitä kumppania kohtaan jos se keskittyy vaan itseensä ja haukkumista ja piittaamattomuutta tulee sängyssä ja sen ulkopuolella.

Eron jälkeen sit on kuitenkin joiltain kuullut (vaikka ovat suhteessa) että ajattelevat sitä seksiä mun kanssa usein kun kiihotuin niin helposti ja oikeesti haluan miellyttää ja saada kumppanille hyvän ja halutun olon ja harvoin kieltäydyn. 

Vierailija
38/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein ne himot syttyy kun alkaa touhuihin. Mulla itsellä ei ole niin justiinsa vaikka just silloin ei itseä kiinnosta, ihan mielelläni mä kumppania tyydytän ja siitä tulee itsellekin kiva fiilis. 

Vierailija
39/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja kipuilen vähän saman asian kanssa. Ihastun kyllä naisiin ja joskus tosi voimakkaastikin, mutta en tunne mitään vetoa naisen sukupuolielimiä kohtaan. Enkä käsitä, miten se voi olla niin iso juttu joilleki

Minä kun olen aina luullut, että miehillä on aina pillu tai raha mielessä.

Vierailija
40/70 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin ap. Kaikki kaverit kysyvät olenko Tinderissä, välillä epäilevät homoksi, mutta ei yksinkertaisesti kiinnosta joku naisten vokottelu. Oon selvästi sellainen demi. Jotku naiset on nättejä (parasta on reippaat fiksut villapaitatytöt), mutta se vaiva, mikä pitäisi nyyttien tyhjentämiseksi nähdä, on älytön. Ja ne rööritkään nyt niin ihmeelliseltä tunnu.

Voisin alkaa järkiavioliittoon, koska siitä olisi taloudellista hyötyä ja toisesta tukea ja turvaa.