Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?
Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks jotain miestä ärsyttää jos nainen pukeutuu paljastavasti? vai haluaako se just tuon naisen omakseen ja ärsyttää että esittelee vartaloaan muille? Vai mikä tuolle ärsyyntymiselle on syy?
Uusi laki määrittelee tietyt kehon osat niin "seksuaalisiksi" että esim niihin koskeminen ilman lupaa on aina seksuaalista häirintää. Tällön myös niiden esittelyn pitää olla seksuaalista häirintää. Sulla ei ole siten mitään v....n lupaa laittaa niitä toisten naamojen eteen mistään syystä. Kannattaa myös muistaa, että uhrit määrittelevät mikä on häirintää ja mikä ei, joten...
Uhrit päättää mikä on häirintää, paitsi jos kyseessä on naisten tiukat, läpinäkyvät vaatteet. Kenelläkään ei ole okeutta kokea niitä mitenkään. Pukeutumisessa kyse on pyhästä vapaudesta, ja joka sitä millään arvostelee on incel tai naisten alistamista kannattava, joka haluaa burkhat naisille. Mitään välimuotoa ei ole.
Kaikki biologiset reaktiot kertovat vain, että katsoja on paha pervo, jonka ei pitäisi lainkaan olla ulkona, jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tykkäisin että tasa-arvon nimissä myös komeat ja hyväkroppaiset miehet paljastelisivat. Pikkushortsit jalkaan.
Tykkäisitkö, jos ihan kaiken kokoiset ja muotoiset miehet kulkis trikoissa, joista näkisi, että minkäs kokoinen ja muotoinen makkara siellä jalkojen välissä heiluukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eivät kaikki välttämättä tajua, että ulkona auringonvalossa näkyy läpi, kun kotona peilin ääressä sitä ei välttämättä näy.
Viitsitkö kysyä tyyliin: Anteeksi, mutta oletko tietoinen, että shortseista/trikoista näkyy läpi?
Tämä! Lähes poikkeuksetta niistä pyöräilyshortseista ja treenitrikoista näkyy läpi. Kyllähän sen huomaa, ettei läheskään kaikki tiedosta tätä, kun ollaan valittu sinne mustien trikoiden alle jotkut vaaleat pikkuhousut...
Kyllähän näkyy läpi myös vaaleista t-paidoista... Ei tarvitse olla mikään piukka, vaan ihan tavallinen vaalea paita, niin kuultaa rintsikat ja iho läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eivät kaikki välttämättä tajua, että ulkona auringonvalossa näkyy läpi, kun kotona peilin ääressä sitä ei välttämättä näy.
Viitsitkö kysyä tyyliin: Anteeksi, mutta oletko tietoinen, että shortseista/trikoista näkyy läpi?
Tämä! Lähes poikkeuksetta niistä pyöräilyshortseista ja treenitrikoista näkyy läpi. Kyllähän sen huomaa, ettei läheskään kaikki tiedosta tätä, kun ollaan valittu sinne mustien trikoiden alle jotkut vaaleat pikkuhousut...
Kyllähän näkyy läpi myös vaaleista t-paidoista... Ei tarvitse olla mikään piukka, vaan ihan tavallinen vaalea paita, niin kuultaa rintsikat ja iho läpi.
Kun kuultaisikin rintsikat, mutta kun usein kuultaa pulleat manboobsit.
Totta on, että jokaisella on oikeus pukeutua ihan niin kuin haluaa. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ihan kaiken näyttäminen ei ole hyvän maun mukaista, eikä tyylikästä, vaan ennemmin halvan ja tyrkyn näköistä. Timmissä kunnossa olevaa ihmistä toki pukee hyvin vartalonmyötäiset asut, mutta sellaisiakin vaatteita löytyy, joissa voi olla edukseen ilman, että ihan kaikki on näkyvillä.
Ja tästähän jokainen saa vapaasti olla eri mieltä.
Läpinäkyvyyttä lisää se että Lissut yrittävät ahtautua liian pieneen vaatekokoon koska kangas venyy. Niin siis venyy läpinäkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua naisena ahdistaa nähdä takapuolen kaikki muodot ja hyllyminen leggingseissä ja pyöräilyshortseissa. En pitäisi siitä miehelläkään, koska en voi olla katsomatta, en voi sille mitään että nuo alueet aiheuttavat kihelmöiviä tuntemuksia. Toivoisin voivani keskittyä arkielämässä muihin asioihin kuin ihmisten persvakoihin, mutta ne työntyvät silmieni eteen menin minne menin.
Sama juttu. Vaikka näin useita pyöräilyshortseissa olevia naisia kaupungilla niin mieleen jäi tosi vahvasti napapaitaan ja vaaleanpunaisiin todella tiukkoihin shortseihin pukeutunut nuori nainen stockamnnilla. Häpyhuulet ja kaikki korostui ja kun ne oli vaaleanpunaiset niin ei jäänyt mitään kyllä arvailun varaan. Vieläkin mietin sitä enkä ole naisista kiinnostunut. Jotenkin järkytyin vain, en ikinä kehtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä etsiä loose fit -shortseja naisten osastolta. Ei löydy.
Mitä ihmeen loose fittejä. Kylläpähän mummoilla on löysiä shortseja, miksi nuoret naiset ei osta sellaisia?
Tuskin teinit haluavat mummovaatteita. Itse olen yli kolkyt ja en minäkään halua sellaisissa kulkea. Ainoat hyvännäköiset mallit mitä meille naisille myydään ovat todella lyhyitä. Minulla on vielä luonnostaan iso perse, jota olen siitäkin isommaksi treenannut, niin lahkeet peittävät vain hieman yli puolet pakaroista. En todellakaan haluaisi niin pieniä shortseja, jos olisi järkeviä vaihtoehtoja. Olen naimisissa, joten on kiusallista saada niin paljon huomiota. Tai kyllä minä nautin etenkin nuorten mustien miesten huomiosta, mutta ongelma on siinä että saan huomionosoituksia myös mieheni seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin teinit haluavat mummovaatteita. Itse olen yli kolkyt ja en minäkään halua sellaisissa kulkea. Ainoat hyvännäköiset mallit mitä meille naisille myydään ovat todella lyhyitä. Minulla on vielä luonnostaan iso perse, jota olen siitäkin isommaksi treenannut, niin lahkeet peittävät vain hieman yli puolet pakaroista. En todellakaan haluaisi niin pieniä shortseja, jos olisi järkeviä vaihtoehtoja. Olen naimisissa, joten on kiusallista saada niin paljon huomiota. Tai kyllä minä nautin etenkin nuorten mustien miesten huomiosta, mutta ongelma on siinä että saan huomionosoituksia myös mieheni seurassa.
Ei ole mummoshortsit. Ei tarvi olla tykkyshortseissa.
https://www.zalando.fi/kaffe-naya-shortsit-ka321s011-n11.html
Helsingissä nuoret naiset rintsikabmittaisissa paidoissa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä nuoret naiset rintsikabmittaisissa paidoissa.
Jos on ylisuuret housut, niin yläosan kuuluu olla istuva. Muuten näyttää kuin olisi pukeutunut vuokrapeitteeseen. Kauttaaltaan väljä asu näyttää hyvältä vain äärettömän pitkän ja laihan ihmisen päällä, jos hänelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikolla liikuin Helsingin keskustassa, kauniita Suomalaisia naisia näkyi liikkeellä ja tyylikkäästi olivat pukeutuneet. Hyvä😀
Mikä hiton Helsingin korostus tässä keskustelussa nyt oikein on? Kuinka siellä muka osataan pukeutua? Ite ramppaan työn takia kerta viikkoon ympäri Suomea ja käytännössä pyörin Pk-seutu, Tampere, Lahti, Jyväskylä ja Kuopio alueella ja tämän kaiken lisäksi asuin 7,5 vuotta pk-seudulla ja nyt asun jossain edellä mainitussa kaupungissa. Samassa kuplassa sitä asutaan kaikki ja tyyli ei paljoa ihmisillä muutu oli se Hämeenkatu, Kävelykatu tai Espa.
Etkö oikeasti nää mitään eroa ihmisten pukeutumisessa espalla vs tikkurila vs jyväskylä!?
Itse nyt satun asumaan Helsingissä niin en tiedä miten esim. Seinäjoella tai Kuopiossa pukeudutaan. Siksi ihmettelen sitä kun suomalaisen naisten pukeutumista ruoditaan täällä joka ikinen päivä mutta ei minun elämässäni ainakaan tule vastaan crocseja, tunika-leggins yhdistelmiä tai mitään ääri tiukkoja trikoita.
Vierailija kirjoitti:
Miks jotain miestä ärsyttää jos nainen pukeutuu paljastavasti? vai haluaako se just tuon naisen omakseen ja ärsyttää että esittelee vartaloaan muille? Vai mikä tuolle ärsyyntymiselle on syy?
En kyllä ymmärrä. Itse ainakin nautin silmänruoasta, katsomalla katson ja oikein kaikuluotaan rintojen, alapään ja pepun jokaisen sopukan, joita neitokaiset näissä paljastavissa asuissaan auliisti esittelevät.
komea M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mummoshortsit. Ei tarvi olla tykkyshortseissa.
https://www.zalando.fi/kaffe-naya-shortsit-ka321s011-n11.html
Hyi, paljasta pintaa!
Tässä olis kiva asu Suomen kesään, silmä lepää. 😍
https://www.voice.fi/files/media/image/2024/31/2024_31_01_65b9fc077c49c…
Naiskauneutta arvostavalle naiselle kesä on ihanaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia monissa maissa on pukeutumisohjeet. Jotkut naiset eivät kaikessa yksinkertaisuudessaan osaa olla pukeutumatta kuin 🤢hutsut
No kerropa miksi ärsyyttää jos nainen puketuu paljastavasti? XD
Minua ärsyttää ehkä se, että usein se on vain rivon näköistä.
Ehkä olen sitten ahdasmielinen henkisesti, mutta minusta puolialastomana käveleminen on jotenkin rivoa niissä tilanteissa, joihin se ei kuulu.
Minulla ei ole ongelmaa, mies on rannalla pienet uimahousut jalassa, eikä ongelmaa, jos lapset leikkivät rannalla ihan vaikka ilman paitaa. Korkeintaan ajattelen ihosyövän vaaroja. Mutta kun ja jos näen nuo samat vaatteet heillä kaupungilla, minusta se ei vaan ole sopivaa. Ja kyllä se koskee myös naisia. Kun näen niin ohuet trikoot, että tiedän jopa minkä väriset ne alushousut ovat se on vaan rivon näköistä, vaikka bikinit eivöy rannalla sitä ole.
Nuoret ja nätit naiset näyttelevät itseään puolialasti, koska he haluavat oikeasti ne katseet. Siksi itseään rumana pitävä nuori nainen ei koskaan kävele paljastavilla vaatteilla, koska hän ei niitä katseita halua. Koska hän tietää ettei ne katseet ole ihailevia, vaan ilkeitä. Hänelle ei ole ongelma, että ulkona on muka niin kuumaa ettei voi pitää paitaa tai pettävämpää alaosaa.
Ehkä se on tosiaan sitä, että se puolialastomana kulkeminen on sellaista seksuaalista huomion kerjäämistä ja se muuttaa sen ympäristön sitten siihen suuntaan. Olen asunut maassa, jossa iltaisin näitä iloisia naisia putkahti tietenvarsille ja ehkä juuri se muutti oman ajatukseni ja nyt kun näen nuoria naisia ja yhtä pienissä vaatteissa kuin mitä he olivat assosioin aina heihin ja mietin, että miksi tuonkin naisen on näytettävä heiltä ja miksi he tietoisesti antavat kuvan itsestään siihen ryhmään kuuluvana, mikseivät he pukeudu kun he olisivat menestyneitä bisnesnaisia? Miksi naiset itse haluavat näyttää rivoilta mutteivät menestyneiltä?
Pyöräilysortsit ei ole kyllä millään tapaa eroottiset ja oikeastihan ne on tosi mukavat jalassa. Puhun nyt siis ihan normaaleista trikoisista sortseista, enkä mistään salikamoista, joissa nykyään kaikissa näkyy olevan takana sellainen keskiviivarypytys, joka oikein suuntaa katseet tiettyyn kohtaan.
Naisillekin löytyy löysä sortseja, mutta valikoima on vähäisempi kuin miehillä. Itse olen kyllä ostanut parit miesten sortsitkin, kun on sopiva koko löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kesällä saammme taas lukea juttuja, kuinka naisia ahdistellaan kaduilla🤣
Ihan itseäni varten pukeudun toppiin ja minishortseihin🤣
No, sairas saat olla, jos haluat AHDISTELLA naisia, vaikka ne olisivat alasti.
Haluatko sinä oikeasti nähdä niissä samoissa vaatteissa vaikka 55 vuotiaita miehiä? Haluatko sinä nähdä jonkun miehen anatomian joidenkin beigen väristen tiukkojen trikoiden läpi? Minä en halua, enkä että tätä alastomuutta normalisoimaan niin, että kaikki näyttävät lopulta siltä, ettei heillä ole mitään päällä, ihan vaan koska heillä on muka kuuma ja oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilysortsit ei ole kyllä millään tapaa eroottiset ja oikeastihan ne on tosi mukavat jalassa. Puhun nyt siis ihan normaaleista trikoisista sortseista, enkä mistään salikamoista, joissa nykyään kaikissa näkyy olevan takana sellainen keskiviivarypytys, joka oikein suuntaa katseet tiettyyn kohtaan.
Naisillekin löytyy löysä sortseja, mutta valikoima on vähäisempi kuin miehillä. Itse olen kyllä ostanut parit miesten sortsitkin, kun on sopiva koko löytynyt.
Miesten housuissa on se ongelma, että ne ovat malliltaan suoria. Jos siis lantio mahtuu, vyötäröllä on vähintään 20-30 cm liikaa. Voihan se tietty vyöllä kuroa pussille, mutta mukavuus siitä on kyllä kaukana, eikä välttämättä ainakaan omaa silmääni miellyttäisi moinen viritelmä.
No, sairas saat olla, jos haluat AHDISTELLA naisia, vaikka ne olisivat alasti.