Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?

Vierailija
18.05.2024 |

Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!

Kommentit (510)

Vierailija
361/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut asian niin, että käytän miesten shortseja. Naisten tiukat shortsit eivät ole edes mukavat. Miesten osastolta saa myös löysempiä t-paitoja. En ole koskaan nauttinut paljastelusta. Jos on hyvä kroppa, se näkyy kyllä vaikka löysien vaatteiden alta. 

Vierailija
362/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei ole muuta valuuttaa kuin perse. Täytyyhän sitä esitellä. 

Kuule, ei kaikki ole kaupan mikä on näytillä, vaikka sinä näköjään joudutkin kaikesta maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä mulla on boksereina tuollaisia tiukkoja elastaanisia housuja niin ei tulisi mieleenkään että menisin ulos sellaiset jalassa. Nehän paljastaa kaikki muodot. Ne näyttää samalta kuin nuo pyöräilyhousut joita naiset käyttää.

Naisena on tullut useamman kerran mieleen, kun olen nähnyt toisen naisen ohuet trikoot, joista näkyy kaikki ihon kuhmurat ja kehon liikkeet läpi, että mitäpä nuokin miettisi, jos miehet kulkis vastaaasti kaikki muhkurat ja liikkeet esillä. Ei ehkä arvostettaisi sitten kuitenkaan. 

Mutta en usko, että trikoonaiset tahallaan paljastelee, eivät vaan näe omaa kehoaan samalla tavalla kuin muut, että hiukan liikaa informaatiota nyt. 

Kukin tyylillään. Kesä on lyhyt. Nautitaan siitä. 

Vierailija
364/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesällä saammme taas lukea juttuja, kuinka naisia ahdistellaan kaduilla🤣

Ihan itseäni varten pukeudun toppiin ja minishortseihin🤣

Vierailija
365/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkäisin että tasa-arvon nimissä myös komeat ja hyväkroppaiset miehet paljastelisivat. Pikkushortsit jalkaan.

Vierailija
366/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä keskustelu mitään muuta. Naiset heruttaa entiseen tapaam ja miehet joilla näkyy polvet tai on vaimari ovat juntteja.

Vierailija
367/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaisia juttuja saa lukea? 

Vierailija
368/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua miehenä haittaa miten naiset pukeutuvat, vastaan tulevaa naista katson silmiin, ne kertoo ihmisestä paljon. 

Vierailija
369/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kesällä, kuten myös keväällä, syksyllä ja talvellakin. Mihin ne (te?) hullut ahdistelijat muka kesäksi katoaisivat?

Vierailija
370/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei ole muuta valuuttaa kuin perse. Täytyyhän sitä esitellä. 

Semmoista sen teillä raukoilla, joille kaikki tässä maailmassa on kauppatavaraa ja mitattavissa vain rahalla. Surullinen elämä tuommoinen.

Miehellä se on tuota. Se on oikeasti joko kovalla työllä tehty kroppa tai sitten se Ferrari. Average nainen ei tarvitse mitään huomionsa eteen muuta kun parisen kymppiä henkkamaukalta

Vierailija
371/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla liikuin Helsingin keskustassa, kauniita Suomalaisia naisia näkyi liikkeellä ja tyylikkäästi olivat pukeutuneet. Hyvä😀

Vierailija
372/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista tyyliä näkee ja se on ihan kiva juttu!

Vierailija
373/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä paljastavaa siinä on et mulla oli äsken päällä tiukat, pitkät trikoot ja ohut juoksutakki?! Ei paljon peittävämmin näillä keleillä vois pukeutua :D

N32

Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Persettä nuolevat trikoot ovat paljastelua jos mitkä. Oliko vielä beiget tai valkoiset?

Miten voi olla paljas, jos ihon päällä on kangasta? Tuolla logiikallahan toppahousutkin ovat paljastelua, jos ne ovat tyköistuvat. Näkyyhän siinäkin perseen muoto. 

t. eri

Jos selluliittikin näkyy läpi, kangas on liian ohutta. 

Vierailija
374/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, näyttää pahell olkoonkin hoikka,nuori, Kuin alusasussa, monesti kuultaa läpi perspuoli, etupuoli häpyrakoon vetään. Kuvottavaa. Treenihousujakin on himen väljiä, silkkimäisiä. Moni akka ei katso edes peilistä auringossa miltä näyttää. Päivänvalo paljastaa ja takaapäin kun näkis ittensa,, havahtuisiko. Itsekriittiä ei ole, Ei nuorilla ja hoikillakaan hyvännäköistä saati makkaroita tursuaa ja vartalonmalli. Todella luulevatko olevansa viehttäviä vai jokin mukavuuden halua. Rennoimmillakin väjemmillä on mukava. . 

Vierailija
375/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi miten naiset oikein kehtaa silleen pukeutua. Kaapu päälle niin vilku muu kuin nilkka 🤣

Että sä oot tyhmääää -mee pois, et tajua edes kysyjän pointttia,, ai sää kuljet joka poimu näkyen  kuin alusvaatteisillaan,, katopa ittees takapäin auringonvalossa,,onko nätti näky.. onko vaikeeaa olla yhtäaikaa rento treeniasut ja säädyllinen, tyylikäs

Vierailija
376/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

``Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy.``

Missähän kaupungilla tuollaista näkyy? Itsekin kävin eilen kaupungilla, ja nuorilla naisilla näkyi pääasiassa loose fit -farkkuja ja collareita sekä kesämekkosia. 

Sama havainto. Ja aikuisemmilla naisilla niitä viime kesänä ah niin muodikkaita telttamaisia frillamekkoja.

Mä en myöskään ymmärrä että mistä näitä naisten arvosteluita huudellaan. Helsingissä ja pk-seudulla näkyy niin tyylikästä väkeä - eikä ole vielä edes turistikausi. Niin kauniita mekkoja sun muita asuja silmän kantamattomiin. Ei muotibongailun vuoksi tarvitse enää lähteä Italiaan. Tukholman katutyylistä ollaa

Kannattaa ottaa pää pois perseestä ja alkaa näkemään kauniit asiat ympärillä eikä kiinnittää huomiota pelkästään epäkohtiin. 

Vierailija
377/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikolla liikuin Helsingin keskustassa, kauniita Suomalaisia naisia näkyi liikkeellä ja tyylikkäästi olivat pukeutuneet. Hyvä😀

Mikä hiton Helsingin korostus tässä keskustelussa nyt oikein on? Kuinka siellä muka osataan pukeutua? Ite ramppaan työn takia kerta viikkoon ympäri Suomea ja käytännössä pyörin Pk-seutu, Tampere, Lahti, Jyväskylä ja Kuopio alueella ja tämän kaiken lisäksi asuin 7,5 vuotta pk-seudulla ja nyt asun jossain edellä mainitussa kaupungissa. Samassa kuplassa sitä asutaan kaikki ja tyyli ei paljoa ihmisillä muutu oli se Hämeenkatu, Kävelykatu tai Espa.

Vierailija
378/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne joilla on esim. farkut ja t-paita? Heitäkin ahdistellaan.

Vierailija
379/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naisena ahdistaa nähdä takapuolen kaikki muodot ja hyllyminen leggingseissä ja pyöräilyshortseissa. En pitäisi siitä miehelläkään, koska en voi olla katsomatta, en voi sille mitään että nuo alueet aiheuttavat kihelmöiviä tuntemuksia. Toivoisin voivani keskittyä arkielämässä muihin asioihin kuin ihmisten persvakoihin, mutta ne työntyvät silmieni eteen menin minne menin.

vähän sama. Tosin en tiedä, onko kihelmöivä tunne se, miten itse sanoisin asia. Olen biseksuaali nainen ja mieluusti haluaisin päättää itse, koska näen toisten ihmisten kehoa niin yksityiskohtaisesti kuin esimerkiksi ohuet vaaleat trikoot paljastavat.

Jos menen rannalle, uimahalliin tai seksibileisiin, voin odottaa, että paljasta pintaa, läpinäkyvää kangasta jne. tulee vastaan, mutta tavallisella arkipäivänä kaupungilla mieluusti olisin näkemättä yksityiskohtaisesti esim. tuntemattomien vapaasti hyllyviä perseitä. 

En usko, että moni heteronainenkaan arvostaisi, jos vastaan tulisi miehiä trikoissa, joissa näkyisi etumuksesta läpi yksityiskohtaisesti kaikki muodot.  

Vierailija
380/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä mulla on boksereina tuollaisia tiukkoja elastaanisia housuja niin ei tulisi mieleenkään että menisin ulos sellaiset jalassa. Nehän paljastaa kaikki muodot. Ne näyttää samalta kuin nuo pyöräilyhousut joita naiset käyttää.

Naisena on tullut useamman kerran mieleen, kun olen nähnyt toisen naisen ohuet trikoot, joista näkyy kaikki ihon kuhmurat ja kehon liikkeet läpi, että mitäpä nuokin miettisi, jos miehet kulkis vastaaasti kaikki muhkurat ja liikkeet esillä. Ei ehkä arvostettaisi sitten kuitenkaan. 

Mutta en usko, että trikoonaiset tahallaan paljastelee, eivät vaan näe omaa kehoaan samalla tavalla kuin muut, että hiukan liikaa informaatiota nyt. 

Kukin tyylillään. Kesä on lyhyt. Nautitaan siitä. 

vielä, ennen naiset oli tyylikkäitä, kesällä joa ohuet käsinnet, kauniita kenkiä,jakkupukuja,kampauksia, sieviä kesöleninkekä.. urheiluvaatteekin hieman löysiä ja oli vain urheiluub

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi