Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?
Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!
Kommentit (510)
Taasko sitä inceliä ahdistaa, kun näkee paljasta ihoa muuallakin kuin porovideoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itseä varten, ei haittaa vaikka ne on epämukavat
Miksi nainen haluaa tehdä olostaa epämukavan?
Mä käytän siksi koska en tykkää yhtään minkäänlaisista löysistä housuista, ne tuntuu epämukavilta päällä ja näytän joltain pelleltä niissä. Sen sijaan tykkään kyllä kaikenlaisista paidoista, myös pitkistä ja väljistä, joten ne peittää kyllä takamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny paljon postauksia missä vertaillaan ihan pienten lasten, poikien ja tyttöjen esimerkiksi shortseja/uimapukuja/pyjamia ja aina tytöillä on huomattavasti paljastavammat. Jo taaperosta asti tytöt opetetaan käyttämään pikkuisempia vaatteita. Tuntuu aika karulta kun ajattelee. Miksi 3-vuotiaan tytön täytyy paljastella enemmän kuin pojan? Mitä vanhemmat opettavat lapsilleen näillä vaatevalinnoilla?
Ne on ne länsimaalaiset arvot.
Kysy niiltä jotka pukeutuvat noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet kulkee ilman paitaa tai niin että muskelit vilkkuu?
Haluavat esitellä naisille ja myöntävät sen. Toisin kuin naiset tekevät muka kaiken vaan itseään varten.
Ristiriitaista kun monesti olen ottanut esille ehdotuksen jospa naiset laittaisi hameen tai tekisi itselleen kampauksen. Tätä vastustetaan ja sanovat että ne on epämukavat.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole koskaan elämässäni käyttänyt paljastavia vaatteita ja olen huomannut että moni muukin nainen pukeutuu peittävästi. Nuori olen. Ehkä kiinnität vain huomiota näihin paljastelijoihin ja haluat yleistää näin kaikki naiset.
2/10 pukeutuu asiallisesti. Sama määrä on paidattomia miehiä eli kaksi kymmenestä.
Minä , vaikka nainen olenkin, hankin yleensä shortsini urheiluliikkeestä. Ei näy läpi ja valikoimaa on todella paljon. Toisinaan ostan miesten shortsit. Kestävä ikuisesti tyylillä pese ja pidä, ei silitystä aahh.
Istuvat housut vaan tuntuvat niin paljon mukavammilta, väljiin lahkeisiin tällainen tapaturma-altis vaan kompastuu. Mutta käytän kyllä aina yläosaa, joka peittää yläreiteen asti ja heti kun paljailla säärillä pärjää, siirryn mekkoihin.
En tiedä. Mulla on collegehousut ja t-paita.
Varmaan siksi, että sinä voisit joka helvetin vuosi ulvoa tästä samasta aiheesta.
Varmaan moni miettii että tuollaiset on helppo pukea ja yhdistää asuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä , vaikka nainen olenkin, hankin yleensä shortsini urheiluliikkeestä. Ei näy läpi ja valikoimaa on todella paljon. Toisinaan ostan miesten shortsit. Kestävä ikuisesti tyylillä pese ja pidä, ei silitystä aahh.
Erikoisesta asiasta säkin saat nautintosi. Tuo pese ja pidä on muuten niin typerä sanonta! Lähes kaikki vaatteet on sellaisia! Taidat olla joku ikäloppu.
Outoa että ärsyttää paljastelevat naiset mutta et huomioi naisia jotka ei sitten pukeudu paljastvasti? Sama kuin nainen ärsyyntyisi vain miehistä jotka kulkee ilman paitaa, koska niitäkin on. taidat haluta kuitenkin sellaisen pyöräily sortsi naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eivät kaikki välttämättä tajua, että ulkona auringonvalossa näkyy läpi, kun kotona peilin ääressä sitä ei välttämättä näy.
Viitsitkö kysyä tyyliin: Anteeksi, mutta oletko tietoinen, että shortseista/trikoista näkyy läpi?
Anteeksi, mutta oletko tietoinen, ettei ole mikään pakko katsella toisten perseitä?
Öö..en itseasiassa ole törmännytkään vastaavaan.
Tuli vaan mieleen yhteen aikaan esim. paparazzikuvat (joo ei nyt välttämättä ole sama asia, jos siis salamavaloin ollut), mutta tällöin oli esillä, kuinka esim. leggareista näkyy läpi.
Siksi ajattelin, jos kyseiset henkilöt eivät tiedä asiasta?
Jos käyeni näkyy esim. paidan välistä, varmistan vielä terassilla, että näkyykö päälläni paidan läpi, kun itse siis en tykkäisi ulkona ollessa siitä, että näkyy läpi.
Leggareiden kanssa käytän pidempää yläosaa.
Terveisin: Nainen.
Hieman tummemman sävyiset suomalaiset miehet ei kyllä todellakaan pukeudu löysiin vaatteisiin. Monesti pelottaa että munissa ei veri kierrä, kun on niin piukat pöksyt jalassa. Paitakin näyttää siltä, että repeää, jos vähänkään pullistaa mahaa.
No tätä minäkin ihmettelen. Tänään asuinalueellani on tullut kaksi miestä vastaan pyöräillen, ilman paitaa. Ja ei kyllä sixpäkki vllkkunut kummallakaan. Molemmilla oli tukevat tynnyrit vatsan kohdalla. Kai ne lihaksetkin siellä jossain rasvan alla on