Miksi maksamme veroja, kun sen vastineeksi ei saa enää mitään?
Eikös näin isoilla heikennyksillä ansiosidonnaiseen ja terveydenhuoltoon ja kaikkeen muuhunkin pitäisi jo saada todella isot veronalennukset?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Tiet, katuvalot, koulut, päiväkodit, poliisi, armeija, oikeuslaitos, terveyspalvelut, sosiaalipalvelut, tuossa muutama aluksi
Näistä ei mikään enää toimi. Tiet on kuin Venäjällä, katuvalot on päällä miten sattuun, koulussa ei opita enää edes lukemaan, päiväkodeissa ei ole tarpeeksi hoitajia, poliisi ei tule paikalle eikä tutki ilmoitettuja rikoksia, oikeuslaitos tuomitsee kaikille ehdollista koska vankilat on kalliita, lääkäripalveluja ei saa, eikä sosiaalipalveluja,,, no armeija noista ehkä vielä jotenkin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi tapahtuu paljon itsemurhia. Siihen päättyy maksujen ja verojen maksu.
Mitä enemmän köyhät tekevät itsemurhia, sitä paremmin asiat ovat kunnon ihmisillä.
Köyhien itsemurhat hyödyttävät myös toisia köyhiä sillä heille jää enemmän jaettavaa ruokajonoissa.
Sinä verorahoilla elävä köyhä joka tunnet vastuusi ja haluat muuttaa asioita, paranna köyhien elämää ja lopeta omasi. Tee se jo tänään!
Kyllä se perhesurmaaja laajennetun itsemurhan kera on yleensä ylempään keskiluokkaan kuuluva, joka on huomannut tulleensa narutetuksi itseään ylemmältä taholta ja siinä sivussa alkanut perheonnikin rakoilemaan.
Minua henkilökohtaisella tasolla ei kiinnosta pätkääkään miten joku yyhhoo tai muu vastaava turha taakka ja rasite pärjää tai on pärjäämättä.
He ovat kaikki itse valinneet elämäntapansa ja elintasonsa omilla päätöksillään.
Vierailija kirjoitti:
Työssä käyvät maksaa veroja, jotta työtä vieroksuvat voivat kotisohvalta valittaa, että mikään ei riitä... heille.
Mä maksan sun veroilla maksetuista tuista veroa. Saan tosi vähän rahaa ruokaan, eikä kukaan palkkaa vaikka olen laitellut satoja hakemuksia ja olen perussairas. Se on kiva, että sulla on käyny flaksi. Toivotteko mun kaltaisille kuolemaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiet, katuvalot, koulut, päiväkodit, poliisi, armeija, oikeuslaitos, terveyspalvelut, sosiaalipalvelut, tuossa muutama aluksi
Täällä tiet on ihan surkeassa kunnossa, katuvaloja ei ole enää ollut hetkeen.
Alakoulu homeessa, hammaslääkäriin yli vuoden jonot, terveyskeskus lopetettiin. Poliisilaitosta ei ole enää hetkeen ollut, jos täällä näet rattijuopon niin ei kannata poliisille soittaa, menee melkein tunti ennenkuin on paikalla.
äitini on vanhainkodissa, tänään ei ollut hoitaja ehtinyt ennen kahtatoista auttamaan häntä ylös sängystä..
kyllä minäkin ihmettelen mihin menee yli 30% palkasta kun vastine on tämä.
tai n 50%
terkkariin ei paase edes yli 90 vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat saaneet vattuilua vastineeksi. Osa jopa ulosoton. Jotain saa tavallaan? Osa kyllä saa jonkun tuen tai muun, miniminä. Siis sen vattuilun lomassa. Hyvää vattukautta.
Ulosotto on aina ihmisen oma valinta.
Jos ihminen on ulosotossa,kertoo se vain siitä, että hän on elänyt hulppeaa elämää ja yli varojensa. Ne ulosmitattavat rahat ovat rahat ovat niiden ihmisten rahoja joille olet velkaa. Rahoja jotka olet vääryydellä ja viekkaudella itsellesi saanut. Rahoja jotka eivät ole olleet sinun alunperinkään.
Sieltähän tuli kunnon aivopieru. Helpottiko paine päässä? Ulosotto ei ole aina oma valinta. Kerroin totuuden ja nyt voit vetää kunnon itkupotkuraivarin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi tapahtuu paljon itsemurhia. Siihen päättyy maksujen ja verojen maksu.
Mitä enemmän köyhät tekevät itsemurhia, sitä paremmin asiat ovat kunnon ihmisillä.
Köyhien itsemurhat hyödyttävät myös toisia köyhiä sillä heille jää enemmän jaettavaa ruokajonoissa.
Sinä verorahoilla elävä köyhä joka tunnet vastuusi ja haluat muuttaa asioita, paranna köyhien elämää ja lopeta omasi. Tee se jo tänään!
Parempi olisi jos joku hyvätuloinen tekisi itsarin. Niin vapautuisi paikka jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minua henkilökohtaisella tasolla ei kiinnosta pätkääkään miten joku yyhhoo tai muu vastaava turha taakka ja rasite pärjää tai on pärjäämättä.
He ovat kaikki itse valinneet elämäntapansa ja elintasonsa omilla päätöksillään.
Taisit saada aikamoisen orgasmin tuota kirjoittaessasi.
vaikuttaisi että aloittaja ei oo ainakaan koulutusta saanut
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajattelevat yleensä enemmän alapäällään kuin yläpäällään. Kiima heidät johtaa sekä lasten tekoon ,että myöskin eroon. Aina vain pitää olla lettu auki oli sitten varattu taikka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tiet on ihan surkeassa kunnossa, katuvaloja ei ole enää ollut hetkeen.
Alakoulu homeessa, hammaslääkäriin yli vuoden jonot, terveyskeskus lopetettiin. Poliisilaitosta ei ole enää hetkeen ollut, jos täällä näet rattijuopon niin ei kannata poliisille soittaa, menee melkein tunti ennenkuin on paikalla.
äitini on vanhainkodissa, tänään ei ollut hoitaja ehtinyt ennen kahtatoista auttamaan häntä ylös sängystä..
kyllä minäkin ihmettelen mihin menee yli 30% palkasta kun vastine on tämä.
Tämä on se totuus ja 2020-2024 Suomesta on tullut kehitysmaa.
Älä unohda puolta miljoonaa lyhyellä työajalla ilman tulosvastuuta mukavuusalueella puuhastelevaa virkamiestä
Ja taas, kun kysytään asiallinen kysymys mihin meidän rahat menee alkaa vihaviestien syytäminen, suomalaisille loisille yhyy. Vitut mene. Suurimmat tukikulut tulevat tänne kuulumattomista ulkkiksista ja niiden sukujen elättämisestä, myös kaiken maailman "apu" rahat ulkomaille imevät ison osan rahoista, En tiedä millä halolla tämä fakta pitää hakata suomivihaajien kalloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat saaneet vattuilua vastineeksi. Osa jopa ulosoton. Jotain saa tavallaan? Osa kyllä saa jonkun tuen tai muun, miniminä. Siis sen vattuilun lomassa. Hyvää vattukautta.
Jos ihminen on ulosotossa,kertoo se vain siitä, että hän on elänyt hulppeaa elämää ja yli varojensa. Ne ulosmitattavat rahat ovat rahat ovat niiden ihmisten rahoja joille olet velkaa. Rahoja jotka olet vääryydellä ja viekkaudella itsellesi saanut. Rahoja jotka eivät ole olleet sinun alunperinkään.
Sieltähän tuli kunnon aivopieru. Helpottiko paine päässä? Ulosotto ei ole aina oma valinta. Kerroin totuuden ja nyt voit vetää kunnon itkupotkuraivarin :D
Kerro yksikin esimerkki jolloin ulosottoon päätyminen on jonkun toisen ihmisen syytä,eikä johdu ulosotossa olevan omien toimien seurauksesta? Sellaista ei ole olemassa.
Täällä huutelee ne jotka ei ole veroja maksaneetkaan kun eivät mihin kaikkeen sitä käytetään. Omakustanne ei kuitenkaan kelpaa tai hintojen nousut
🤣🤡
Hmm, jaa. No omat lapseni käyvät varsin laadukkaassa opetuksessa. Kaikilla kolme kieltäkin.
Äitiäni hoidettiin juuri HUSin sairaalassa kuntoon varsin edullisesti.
Pojalta poistettiin juuri hammaskivi maksutta.
Itse pyöräilin juuri varsin hoidettuja pyöräteitä superkauniiseen hoidettuun puistoon. Matkalla ihailin kaupungin kauniita kukkaistutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda puolta miljoonaa lyhyellä työajalla ilman tulosvastuuta mukavuusalueella puuhastelevaa virkamiestä
Eikös näitä ollut lähes miljoona kaikenkaikkiaan julkisella, n. 900 000 virkaa. Aivan järjetön määrä jolle Riikka Petterin kansa voi heiluttaa saksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin esimerkki jolloin ulosottoon päätyminen on jonk
Se on mahdollista. Mutta esimerkkiä ei sulle kerrota, jotta ei synny lisää uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, jaa. No omat lapseni käyvät varsin laadukkaassa opetuksessa. Kaikilla kolme kieltäkin.
Äitiäni hoidettiin juuri HUSin sairaalassa kuntoon varsin edullisesti.
Pojalta poistettiin juuri hammaskivi maksutta.
Itse pyöräilin juuri varsin hoidettuja pyöräteitä superkauniiseen hoidettuun puistoon. Matkalla ihailin kaupungin kauniita kukkaistutuksia.
Vain varakkaat sanoo noin tai äärimmäisen köyhä (joka saa maksuhelpotuksen). HUS ei todellakaan ole halpa, hah!
Saa tehottomia ja surkeita julkisen puolen työntekijöitä tarjoamaan paskaa palvelua.