Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla pessimistinen elämän asenne? Oletko duunari? Miksi ajattelet negatiivisesti?

Vierailija
18.05.2024 |

En voisi päivääkään seurustella tuollaisen ihmisen kanssa!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole, olen kyllä realisti joten sekään ei aina miellytä kaikkia. Jotkut sanovat siksi minua pessimistiseksi ihmiseksi. 

Vierailija
2/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, omaan elämään suhtaudun positiivisesti. Koetan pärjätä omillani ja varautua myös tulevaan koska vain minä voin pitää itsestäni huolta. Ja samalla huolehtia perheestäni. No vakavissa sairauksissa toki toivon että yhteiskunta hoitaa, mutta muuten. Suomen tulevaisuutta en sen sijaan pidä kovin valoisana. Onneksi lapseni ovat monikielisiä ja toivottavasti löytävät paikkansa. Suomesta tai jostain muualta. Olen insinööri, duunari alallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin pessimisti ja akateeminen. Nyt olen optimisti, akateeminen ja duunari.

Duunarina minun on helpompi saada töitä. Palkka on vähintään yhtä hyvä. Työ on ihan kivaa. Vapaa-aika on oikeasti vapaa-aikaa, eikä silloin tarvitse suunnitella seuraavan päivän töitä.

Vierailija
4/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia opettaa ja pessimisti ei pety. 

Vierailija
5/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen varovainen tehdessäni arvioita. Riskinarviointi kuuluu oleellisena osana myös työhöni.