Mitä teette yleensä riitatilanteessa jos kumppani alkaa solvaamaan ja syyttelemään sinua?
Aivan tyhjästä kumppani/mies alkaa solvaamaan ja sättimään että et taaskaan ole tehnyt sitä sun tätä ja ihmettelee suureen ääneen vihaisesti miksi et ole kuin muut normaalit naiset. Mitä tuossa tilanteessa kuuluu tehdä? Apua kaipaisin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Aikalisä. Ei ole rakentavaa riitelyä tuo ei kannata jäädä kuintelemaan
Suhde ei voi olla onnellinen eikä tasapainoinen.
Myönnän kaiken ja lisään vielä puolet. Muistuttaisin tietenkin, että olen paras , joka hänet on huolinut. Eihän se minun vikani ole, jos hän ei pystynyt saamaan parempaa kumppania.
Olen ystävällisesti huomauttanut, että itse teki virheen valitsemalla miesvaltaiselle alalle kouluttautuneen naisen. Ei sellaiselta voi odottaa samanlaista "normaalin" naisen käytöstä kuin hänen äidiltään ja siskoltaan.
"jos tavallista ja normaalia haluat niin mene hakemaan"
Jäätyisin ja ryhtyisin pyytelemään anteeksi. Sitten tulisi paha olo, ja ryhtyisin katsomaan omaa asuntoa. Onneksi nykyinen kumppanini ei toimi tuolla tavalla, vaan osaa puhua rauhallisesti ja järkevästi häntä harmittavista asioista.
Ei sillä ole varaa sanoa noin. On patalaiska. Jos kuitenkin sanoo, niin ärähdän/räjähdän. Ilma puhdistuu suhteellisen nopeasti, eikä jää hampaankoloon. Sitten poistun johonkin toisaalle puuhaamaan omiani. Muutun ehkä hetkeksi "lyhytsanaiseksi". Tilanteet ei pitkity kohtuuttomasti.
Tietää, että en kuuntelisi liian pitkään. Tietää senkin, että vittuillessaan kohtaa tasavertaisensa, eikä se vittuilu palvele kumpaakaan.
Väärin noin on toimia ja sellaisen miehen kanssa en ryhtyisi mihinkään.