Onko mitään ankeampaa kuin ne Helsingin metalliputket, joita turistit viedään aina katsomaan?
Voi hyvin kuvitella turistin mietteet, että okei, tämä on siis parasta Helsingissä, taidetaankin lähteä tästä Tukholmaan...
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mitä putkia tarkoitat??
Ne jostain putkiremonttityömaalta ylijääneet putket Meilahden lähellä.
Helsinki - maailman suurin avolouhos. Tervetuloa katsomasn kauempaakin, öh maksua vastaan tietysti
Vierailija kirjoitti:
Mitä putkia tarkoitat??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä putkia tarkoitat??
Hyh, noissa vanhoissa viemäriputkissa on vielä jotain kuivunutta kakkaa kiinni!
Mikäs kohde siellä Tukholmassa sitten on verrattoman upea ja jonka lähellä ei ikinä ole työmaata?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs kohde siellä Tukholmassa sitten on verrattoman upea ja jonka lähellä ei ikinä ole työmaata?
No vaikka Gamla stan.
Eila Hiltusen Sibelius-monumentti on vaikuttava teos! Oletko oikeasti edes nähnyt muuta kuin kuvissa?
No onhan ne aika kököt. Itse en veisi turistia noita ihmettelemään. Tapiolan hiukan kalliimpi betonilähiökin on ollut aikoinaan nähtävyys.
Vierailija kirjoitti:
Eila Hiltusen Sibelius-monumentti on vaikuttava teos! Oletko oikeasti edes nähnyt muuta kuin kuvissa?
Olen asunut Helsingissä pari kymmentä vuotta ja olen nähnyt sen vain bussin ikkunasta. Ei vaan kiinnosta jotkut putket.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Helsinki - maailman suurin avolouhos. Tervetuloa katsomasn kauempaakin, öh maksua vastaan tietysti
Vuosi sitten Tallinna oli lähes pelkkää tietyömaata. Nyt on Helsingissä. Pitäisikö jättää ne tekemättä vai mitä ehdotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä putkia tarkoitat??
Siis tämä on parasta, mitä Helsinki voi turisteille tarjota? :)
Itse veisin turistit saaristoristeilylle Helsingin/Espoon edustalle.
Sibelius-monumentti on kyllä hieno, mutta nyt on työmaa vieressä. Ei voi mitään, joskus ne työt on tehtävä.
Ihan itse ne turistit haluaa sen nähdä. Eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka Gamla stan.
Sielläkö ei ikinä rempata mitään?
Mitä ihmeen traumoja teillä on Helsingin suhteen kun jatkuvasti pitää näitä samoja aloituksia tehtailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka Gamla stan.
Sielläkö ei ikinä rempata mitään?
Siellä ei ole rumia putkia.
Olen aina miettinyt millainen ääni tulisi jos sinne laittaisi kunnon notskin alle.
Turku (Allvar Gullichsen) POSANKKA is much more interesting, modern and funny than those rusty metal pipes in Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen traumoja teillä on Helsingin suhteen kun jatkuvasti pitää näitä samoja aloituksia tehtailla?
Minua ainakin hämmentää, miksi turistit viedään "pakollisena" nähtävyytenä katsomaan jotain typeriä putkia. On Helsingissä paljon parempaakin nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä putkia tarkoitat??
Siis tämä on parasta, mitä Helsinki voi turisteille tarjota? :)
Itse veisin turistit saaristoristeilylle Helsingin/Espoon edustalle.
Miksi sen pitää olla parasta? On monia asioita, joita turistit haluavat nähdä. Turisteja on erilaisia. Toisia ei sun saaristoristeily voisi vähempää kiinnostaa, toisille taas se olisi kivaa. Tuskin kuitenkaan parasta.
Mitä putkia tarkoitat??