Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka eivät ole tänäkään vuonna rantakunnossa?

Vierailija
18.05.2024 |

Yritin kyllä kovasti, mutta ei tällä vartalotyypillä tunnu riittävän mikään :(

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet riittävän rantakunnossa kun jaksat raahata itsesi sinne rannalle.

Vierailija
22/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapakunnossa ja entistä lihavampi. Heti Tammikuussa piti aloittaa aiemmista vuosista viisastuneena mutta niin ne vaan viikot menevät.

ÄLÄ aloita.

joka päivä pitää olla parempi kuin eilen.

JOS olet herkkuahmatti, puolita edes! Siitä se alkaa!

Töissä sanot että en mä haluu nyt kun mulla tekee pahaa...ja pian ne ei kiinnitä mitään huomiota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt menemään rannalle niin olet rantakunnossa

Vierailija
24/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylkeetkin on rantakunnossa.

Oletpa inhottava, men pois!

Äitisikin on ylpeä noin inhottavasta lapsestaan!

POISTOON!

Vierailija
25/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla "rantakunnossa" ? Eikö juuri se ole ahdistavaa, että saa osakseen miesten tuijotusta ja jopa ehdottelua, niin olen ymmärtänyt ? Pulskassa kunnossa ja kun antaa vielä säärikarvojen ja kainalokarvojen rehottaa saa olla varsin rauhassa, kukaan ei osoita kiinnostusta.

Vierailija
26/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina rantakunnossa vaikka iso maha onkin. T: mies

Vierailija
27/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rantakunnossa. Jo pelkkä t-paidassa ulos lähteminen saa minut haluamaan kiljua. 

Vierailija
28/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäleikkausten jäljiltä minulla on iso arpi häpykummusta rintalastan alaosaan saakka, sekä vaaksan mittaiset arvet toisessa kainalossa ja nivustaipeessa. Olen rantakunnossa! Olin rantakunnossa myös syöpähoitojen aikaan jolloin olin kalju. Kalju ruskettui kauniisti. Olen 60+ nainen. Aikuiset ei ole tuijottaneet, jotkut lapset kyllä, mutta lapsethan ovatkin viattomia. Ei kun rannalle vaan!

Vierailija
29/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vuosi vuodelta enemmän "rantakunnossa".

Vartalo ei ole niinkään muuttunut kuin oma ajattelu.

Rohkeasti vaan uimaan! Kesä kuuluu kaikille, samoin verovaroin ylläpidettävät uimarannat.

Oispa noin itsellänikin, mutta ei. Kropan muokkaantuminen tuntuu tapahtuvan lähinnä vain just siihen suuntaan mihin ei omilla toimillaan pyri, mutta silti vielä vaikeampaa on yrittää saada muokatuksi omaa "kroppamakuaan" ja sitä millainen se oma identiteetti on.

Eikä tässä auta edes se, että ikää tulee koska nyt tämä kroppamalli saa näyttämään ihan tantalta toisin kuin nuorempana (ja hieman kevyempänä). Muutama vuosi ja kilo vielä lisää ja olen kuin se koipensa altaalla katkova mummeli siinä vakuutusmainoksessa.

Vierailija
30/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt menemään rannalle niin olet rantakunnossa

Vänkytivänkyti.

Vierailija
31/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet riittävän rantakunnossa kun jaksat raahata itsesi sinne rannalle.

Vänkytivänkyti.

Vierailija
32/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset samoin kuin mehetkin olemme aina rantakunnossa. Naisten on hyvä hannkia bikinien sijaan ihana hieman mekkomainen uima-asu. Se korostaa, jos tarvetta kauniisti vartaloa, vaikka olisi vähän lihaisempi.

Vierailija
33/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 63 vuotias ja aina ollut sekä tulen olemaan rantakunnossa. Rakastan uimista eikä siinä paljoa paina jonkun tuijottelut. Johonkin ihmisen pitää katsoa ja monesti saattaa vahingossa ajatuksissaan jäädä katse johonkin, mitä itseasiassa ei edes huomaa.

Rannalla on vain minä, meri ja aurinko. Näin yksinkertaistettuna. Keskittykää siihen, mitä teette ja unohtakaa muut ihmiset. Ne ovat siellä tekemässä myös omia juttuja.

Vierailija
34/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on aina rantakunnossa, jos omin voimin pystyy rantaan menemään. 

Mistä se ajatus tulee, että pitäs olla erikoisen spesiaali vartalo, että voisi mennä rantaan. Minkä ikäsiä ootte ja millasilla rannoilla oikein meinaatte käydä? 

Vierailija
35/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä rannoilla on nykyään enimmäkseen lihavia kuten muuallakin joten nauti vaan kesästä ja rannasta. 

Vierailija
36/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylkeetkin on rantakunnossa.

Oletpa inhottava, men pois!

Äitisikin on ylpeä noin inhottavasta lapsestaan!

POISTOON!

Kirjoitat "poistoon" ja samalla lainaamalla kopioit kommentin uudelleen julkaistavaksi. 

Vierailija
37/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantakunnossa on, kun vetää bikinit tainuikkarit päälle ja ottaa pyyheliinan mukaansa. Eikun menoksi.

Vierailija
38/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä on ranta kunnossa eri asia muistuttaako hyljettä vai ryhävalasta.

Vierailija
39/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, rannalla on kaikenmuotoisia ihmisiä. Sinne sekaan vaan. Mietin itsekin jokohan ylipainoisena 59-vuotiaana saa jättää säärikarvatkin ajamatta. Ei tämän ikäisiä js painoisia tätejä enää katsella. 

Vierailija
40/64 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikamoinen lihavuori, mutta käyn kuitenkin rannalla. Ei kiinnosta mitä muut ajattelevat ihroistani