Muita jotka eivät ole tänäkään vuonna rantakunnossa?
Yritin kyllä kovasti, mutta ei tällä vartalotyypillä tunnu riittävän mikään :(
Kommentit (64)
Mitä väliä, oon just sellanen kun olen.
Paleltaa liikaa, ei alipainoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vuosi vuodelta enemmän "rantakunnossa".
Vartalo ei ole niinkään muuttunut kuin oma ajattelu.
Rohkeasti vaan uimaan! Kesä kuuluu kaikille, samoin verovaroin ylläpidettävät uimarannat.
En vaan pysty.
Ap
Vartalo on rantakunnossa heti kun lykkäät uimapuvun päälle.
Kaikkien pitäisi päästä ajattelutavasta et pitäisi olla jonkunlainen, kelpaakseen.
Itsetunnot ylös ja ulos uimaan jne.
Juu, tänäkin vuonna panostetaan taas persoonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi päästä ajattelutavasta et pitäisi olla jonkunlainen, kelpaakseen.
Enää pitää vaan tietää miten sen itsetunnon saa ylös. Ei ole mikään helppo rasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pitää vaan tietää miten sen itsetunnon saa ylös. Ei ole mikään helppo rasti.
Ap
Ymmärrän hyvin, mutta. Älä tee sitä virhettä, että alat elämääsi vasta sitten kun olet "oikeanlainen".
99,99-prosenttisesti muut rannalla olijat eivät ole kiinnostuneita kyttäämään toisia, vaan keskittyvät pitämään hauskaa.
Voi olla helpompi aloittaa, jos menet aluksi lapsiperheiden ja/tai senioreiden suosimalle rannalle. Jos mahdollista, ota joku ystävä mukaan.
Lisäksi: kannattaa käydä nyt uimapukuostoksilla, kun eniten tarjontaa. Yritä löytää uimapuku, jossa olo tuntuu mukavalta. (Tiedän, ettei ole välttämättä helppoa.)
Kuten sanottua: rannat kuuluvat kaikille. Ei ole näkynyt kylttejä, joissa ulkonäkö- ja painorajoja.
Tsemppiä sinulle!
Rantakunnossa ollaan silloin, kun pystyy kävelemään autolta rantaan.
Miksi rannalle pitäisi olla tietyssä kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuule ketään ei kiinnosta sun vartalo.
En minä rannalle mene itseäni esittelemään vaan UIMAAN. Kyllä sinne kaikenkokoiset mahtuu, ennemmin sanoisin että narisevat pipipäät voisivat jäädä kotiin.
Paino pysynyt koko talven siinä 75kg paikkeilla, mutta kun aloitin huhtikuun 1.päivänä ns.dieetin, eli söin vähemmän herkkuja ja lisäsin liikuntaa, niin tulos + 2kg.... vaikka tavoite oli se -2kg kuukaudessa, eli nyt pitäisi olla -3kg suunnitelmieni mukaan. Se siitä rantakunnosta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ensin lakkaat välittämästä mitä muut sinusta ajattelevat.
Rapakunnossa ja entistä lihavampi. Heti Tammikuussa piti aloittaa aiemmista vuosista viisastuneena mutta niin ne vaan viikot menevät.
Vierailija kirjoitti:
Valaiden onkin parempi pysytellä siellä avomeren puolella...Oletpa inhottava!
Jos ei sulla ole asiallista sanottavaa, pidä suusi kiinni!
Noinko on äitisi sua opettanut, *vittuile vaan! Ei ne huomaa*
Pyysin tälle poiston!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti vaan uimaan! Kesä kuuluu kaikille, samoin verovaroin ylläpidettävät uimarannat.
En vaan pysty.
Ap
Kuule, ota "muutosvalmennus", maksaa vähän, mutta se opettaa ajattelutavan muutosta. Tukena on myös FB-ryhmä, jos haluaa liittyä!
Auttaa, olen siellä, tuu mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuule ketään ei kiinnosta sun vartalo.
Miksi hoikkaa vartaloa tuijotetaan usein estoitta?
Saako laiha vartalo kiinnostaa enemmän kuin lihava vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Paino pysynyt koko talven siinä 75kg paikkeilla, mutta kun aloitin huhtikuun 1.päivänä ns.dieetin, eli söin vähemmän herkkuja ja lisäsin liikuntaa, niin tulos + 2kg.... vaikka tavoite oli se -2kg kuukaudessa, eli nyt pitäisi olla -3kg suunnitelmieni mukaan. Se siitä rantakunnosta..
HERRAJJESTAS LOPETA HETI DIEETTI!
Syöt kunnolla, mutta VÄHEMMÄN ja katot että on oikeanlaista rasvaa!
Sanotaan näin: Otan viisi perunaa, nyt otankin kolme ja loput porkkanaa...jneOtan kuusi palaa juustoa leivälle-laitanpas kolme tähän lopuille kurkkua...
JA niin edelleen!
Etkä ota santsia! Jos asut yksin Tee YKSI annos!
Just kaivoin viime kesän housut, ei kiristä ei purista! hyvin mahtuu eli ei ole tullut lisää!