Muita jotka eivät ole tänäkään vuonna rantakunnossa?
Yritin kyllä kovasti, mutta ei tällä vartalotyypillä tunnu riittävän mikään :(
Kommentit (64)
Onhan hyljekin aina rantakunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi päästä ajattelutavasta et pitäisi olla jonkunlainen, kelpaakseen.
Itsetunnot ylös ja ulos uimaan jne.
Enää pitää vaan tietää miten sen itsetunnon saa ylös. Ei ole mikään helppo rasti.
Ap
Kuule ketään ei kiinnosta sun vartalo.
Paitsi jotain vauvapalstan vakavasti pershäröisten trollien kaltaisia ihmisiä. Ja sitä voikin sitten miettiä kannattaako jonkun sekopsykon takia häpeillä itseään
No ei ole mitään järkeä missään rannoilla maata ja ihonsa pilata auringossa. Silti voi olla hoikkana että kehtaa ohuissa vaatteissa olla.
Minä olen joka kesä. Uimarin vartalo hopeaketulla kääntää naisten päät.
Aiheeseen prikulleen sopiva kuva.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/61599143_2324715684233…
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat olla "rantakunnossa" ? Eikö juuri se ole ahdistavaa, että saa osakseen miesten tuijotusta ja jopa ehdottelua, niin olen ymmärtänyt ? Pulskassa kunnossa ja kun antaa vielä säärikarvojen ja kainalokarvojen rehottaa saa olla varsin rauhassa, kukaan ei osoita kiinnostusta.
Ihanan feminististä.
Vierailija kirjoitti:
Me naiset samoin kuin mehetkin olemme aina rantakunnossa. Naisten on hyvä hannkia bikinien sijaan ihana hieman mekkomainen uima-asu. Se korostaa, jos tarvetta kauniisti vartaloa, vaikka olisi vähän lihaisempi.
Tällaisen olen aina halunnut! Onko kukaan nähnyt myynnissä? En ole koskaan löytänyt tai jos olen, on ollut liian pieni tai rinnoista liian avonainen.
En ole minäkään tänäKÄÄN vuonna. Vuodesta 2016 vaan paisunut kuin pullataikina. Lihonut tasaisesti n 5 kg/vuosi eikä loppua näy. :(
Vierailija kirjoitti:
Juu, tänäkin vuonna panostetaan taas persoonaan.
Ja tänäkään vuonna ei ole persoonakaan kunnossa.
Peräsuolen laskeuma vaan vilkkuu uikkareiden läpi ja joskus lahkeestakin laskeutuu.
En ole enkä yritä olla koska mulla ei ole tarvetta olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vuosi vuodelta enemmän "rantakunnossa".
Vartalo ei ole niinkään muuttunut kuin oma ajattelu.
Rohkeasti vaan uimaan! Kesä kuuluu kaikille, samoin verovaroin ylläpidettävät uimarannat.
Oispa noin itsellänikin, mutta ei. Kropan muokkaantuminen tuntuu tapahtuvan lähinnä vain just siihen suuntaan mihin ei omilla toimillaan pyri, mutta silti vielä vaikeampaa on yrittää saada muokatuksi omaa "kroppamakuaan" ja sitä millainen se oma identiteetti on.
Eikä tässä auta edes se, että ikää tulee koska nyt tämä kroppamalli saa näyttämään ihan tantalta toisin kuin nuorempana (ja hieman kevyempänä). Muutama vuosi ja kilo vielä lisää ja olen kuin se koipensa altaalla katkova mummeli siinä vakuutusmainoksessa.
Ymmärrän hyvin tunteesi ja ajatuksesi. Tuttuja ovat.
Fakta on kuitenkin, että mikäli olet lainkaan kaltaiseni, myös silloin nuorempana ja hoikempana koit itsesi liian rumaksi ihmisten ilmoille.
Loppujen lopuksi vain omilla ajatuksillasi on väliä. Vaikka ihminen olisi ihan mallinmitoissa, voi hän kokea olevansa ruma, koska esim huono iho, viiltelyarvet, littana takapuoli, isoja luomia ym. Aina löytyy joku syy vihata itseään, jos on sille tielle lähtenyt.
Kun alat sallia itsellesi elämän, niin pikku hiljaa saattavat elintavatkin muuttua terveellisemmiksi ja löydät muutenkin aivan uutta ja iloa puhtia koko elämääsi.
T: saman läpikäynyt
Hyi hitto. Älkää ylipainoiset tulko yleisille uimarannoille ja pukeutukaa peittävästi kiitos.
Pilaatte meidän muiden päivän ku näytätte muille sitä rumaa kehoanne.
T: mies 184cm ja 75kg painoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään tänäKÄÄN vuonna. Vuodesta 2016 vaan paisunut kuin pullataikina. Lihonut tasaisesti n 5 kg/vuosi eikä loppua näy. :(
Hyi helv... Paljonko painat nyt?
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Älkää ylipainoiset tulko yleisille uimarannoille ja pukeutukaa peittävästi kiitos.
Pilaatte meidän muiden päivän ku näytätte muille sitä rumaa kehoanne.
T: mies 184cm ja 75kg painoa.
Jos ei siedä muita ihmisiä, kannattaa siirtyä yksityisrannalle julkisen sijaan.
Mä en tykkää yhtään että mua tuijotetaan. Mulla on ihan hyvä kroppa, mutta en vaan tykkää huomiosta. Ei auta, vaikka pukeutuisin väljästi. Tissit on isot, niin ne erottuu kaikista vaatteista. Olkaa tyytyväisiä, jotka saatte olla ilman limaisten setämiesten huomiota.
Mä olen kai rantakunnossa mitä se ikinä tarkoittaakaan, mutta Suomessa ei pysty viettämään aikaa rannalla kun ampiaiset hyökkää kimppuun. Ja vähän myöhemmin kesästä paarmat. Eli paljon iloa siitäkin.
Mua ainakaan rannalla kiinnosta muiden kilot. Uimaan olen sinne tullut ja nauttimaan kesäpäivästä.
Hip hip! Uupumus on jäänyt kai krooniseksi. Täällä ollaan sisällä viileässä, verhot kiinni. Syksyä odotellessa.