Huomenta! Mitä kuuluu tänään?
Tässä ketjussa voit rupatella niitä ja näitä laidasta laitaan yhdessä muiden palstalaisten kanssa.
Aihe on vapaa.
Mitä siis kuuluu tänään?
Kommentit (61)
Aurinkoa riittää ja mukavan raikasta ilmaa vaihteeksi! 😚
Toivo alkaa herätä ja ehkä ihmisiä siinä mukana yleisesti. 😊
Vähän parempi olo yli viikon kestäneen rajun flunssan jälkeen. Sen kunniaksi haen muutaman kukan puutarhalta ja istutan ne parvekkeelle. Muuten päivä menee lähinnä levätessä.
Paha olo ja huono omatunto.minulla on persoonallisuushäiriö.olen myös varakas ja kaunis.riehuin 4 vuotta sitten kännissä ja hommasin miehelleni rikosrekisterin.olin kertonut poliisille et se ois kuristanu.oikeudessa minua ei kuultu, koska olemme naimisisa.mies komea ja kiltti, ei jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan ristiäiset tänään 🥰
Siitä se alkaa.peset sen paskaista persettä, ruokit, hoivaat.siitä tulee erityinen....
Ymmärrätkö semmoinen herkkä..erityinen
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko aamukänni?
Ööörrtkkkgghhj..paska tuli housuun..kakkaa ööööhaisen..
Vierailija kirjoitti:
Toivo alkaa herätä ja ehkä ihmisiä siinä mukana yleisesti. 😊
Onko toivo juonut eilen l7ikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette ruoaksi tänään?
Kuppinuudeleita ja kananmunia, tosin niissä nyt ei paljoa "tekemistä" ole. Pakkasesta löytyy myös vielä muutama mehujää.
Illan kutveessa tulee sitten käytyä Prismassa ostamassa alkuviikon ruoat.
Mitäs itse? 🥗
Huomenta sinullekin.
Minulla on niin hyvä olla, kun pesin eilen ikkunat ja samalla vauhdilla lattiatkin. On valmista ruokaa ja saan olla yksin; ei mihinkään kiirettä. Laitoin puhelimenkin äänettömälle. Minulla ei ole älypuhelinta, jota pitäisi tuijotella koko ajan. On vain Nokia 206. Eilen tuossa lähistöllä jäi lapsi auton alle, kun käveli puhelintaan tuijottaen suoraan autotielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä se alkaa.peset sen paskaista persettä, ruokit, hoivaat.siitä tulee erityinen....
Hirveintä ikinä, jos tässä nyt olis vauva!
Roskia taas pihatie täynnä. Nyt olisi työttömille töitä mutta kukaan ei jaksa koska siitä ei myöskään kukaan maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette ruoaksi tänään?
Kuppinuudeleita ja kananmunia, tosin niissä nyt ei paljoa "tekemistä" ole. Pakkasesta löytyy myös vielä muutama mehujää.
Illan kutveessa tulee sitten käytyä Prismassa ostamassa alkuviikon ruoat.
Mitäs itse? 🥗
Lihapullat asuvat jääkaapissa ja makaronia olisi hieman kaapin perukoilla. Ketsupilla sen annoksen. Jätskiä löytyy pakkasesta vielä hieman minultakin. Kinkkukiusausta sen jälkeen. Sen pidemmälle en ole suunnitellut eikä kaapeistakaan muuta löydy. Eipä sen kummempaa sitten. Onko Prisma lempikauppasi?
Miksi kukaan ei ole missään näkyvillä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei ole missään näkyvillä?
On kuulemma jo liian kuuma kaikilla. Vastahan tätä lämpöä on ollut muutamia päiviä. 🙄
Onko täällä vapaita miehiä jotka tykkäävät sanailla ja ymmärtävät jotakin joskus ja jostakin?
Ole mun. Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan. Ole mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilonpilaaja, vauvan ristiäiset ovat tärkeä perhetapahtuma.
Huomenta, heräsin 6 aamukahville, nukahdin puoli 8 uudelleen, heräsin puoli 12 kahville.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eka Oikea Työpäivä 🤩
Onneksi olkoon. Missä työskentelet jos saan udella tätä asiaa sinulta ketjussa?
Kiitos! Huvipuistossahan mä veivaan laitteita 😎
Mukavaa työpäivää sinulle ja muistathan olla todella tarkkana. Kerro myöhemmin minkälaista on työskennellä huvipuistossa, jos haluat. Se olisi kivaa kuultavaa muillekin.
Kiitoksia, oli mukavaa, niinku aina 😃 Tämä on mun 7. kesä laitekuskina, eikä kahta samanlaista päivää oo ollu 😄 Nii ja tarkkana ollaan tottakai
Mulla tänään 6. vapaapäivä JOULUPÄIVÄN jälkeen !!! Jippijajee :) Kamala kevät ja vielä kamalampi viime viikko takana...
Josko saisi vihdoin omia rempallaan olevia asioita hoidettua. Kohta lähden renkaidenvaihtoon. Sitten voisi hakea viiniä ja käydä kaupassa. Jospa saisi siivottua päivän mittaan ainakin makkarin ja imuroitua. Kaikki muu on tänään on plussaa...
Pikkukävelyn tuohon rantaan voisi tehdä ja käydä katsomassa, miten vesilintujen pesintä sujuu. Kaksi pariskuntaa on tehnyt veteen pesän ja niin toivon, että pesintä onnistuu. On vaan niin lähellä rantaa nuo pesät, että pelkään nuorison käyvän tuhoamassa ne... Viime vuonna oli yksi pesä ja se käytiin tuhoamassa :( Itku silloin pääsi.