Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin outo käytös

Vierailija
17.05.2024 |

Työkaverini on yleensä iloinen, mukava, ystävällinen ja kaikin puolin kiva työkaveri. Viime aikoina hänen käytös on muuttunut siten että hän vetäytyy ja on hiljaisempi. Meillä on ollut aiemmin huumoria ja heitetty juttuja mutta nyt tuntuu että hän ei naura jutuilleni. Eräs päivä kun heitin läppää hieman hänen kustannuksellaan, hän sulkeutui sen jälkeen täysin. Luulen että hän loukkaantui heitostani koska ei nauranut vaan enemmänkin uhriutui että kiitti vaan. Mistä tällainen käytös voi johtua? En hirveästi tiedä hänen elämästään, ennen hän puhui siitäkin enemmän mutta ei enää. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän muisti surmanneensa vajaa pari vuotta sitten postinjakajan.

Vierailija
2/11 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on jotain surua, joku läheinen kuollut tms., mutta ei halua puhua siitä töissä. Silloin ei jaksa nauraa "läpille" jotka on aikaisemmin naurattaneet ja haluaa vetäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan niin tylsät jutut.

Vierailija
4/11 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työkaveri, joka muuttui tuohon tapaan. Muutaman kuukauden kuluttua hän teki itsemurhan. Syytä saatoimme vain arvailla.

5/11 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin myös yksityiselämän huolia. Ei kaikista huolista edes jaksa puhua, vaikka löytyisikin luotettava kuuntelija.

Vierailija
6/11 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut sinuun mutta sinä et ymmärrä

Vierailija
7/11 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaverini muuttui kanssa hassuttelijasta täysin vakavaksi parin kk sisällä. Kaiken lisäksi hän lopetti työt. Vaivaa, että mikä hänelle tuli. Välillä mietin, että vihasiko hän minua.

Vierailija
8/11 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne jutut olleet molempien mielestä hauskoja vai vaan sinun? Jos se huumori ollut pelkkää toisen kustannuksella läpän heittoa niin varmaan voinut hänelle tulla jo mittari täyteen. 

Vierailija
9/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelin syksyllä kuinka edellinen työkaveri ei ollut kelvollinen. Tänä keväänä olen kuullut juoruja, etten mäkään ole kelvollinen. Kuitenkin työni hoidan ym. Ei kiinnosta olla tekemisissä oikein kaikkia haukkuvan kanssa ja ihmisen, joka ei luota mun ammattitaitoon. Itse en moiti virheistä joita hän tekee, mutta hän moittii minua jostain ihan mitättömästä asiasta. Hänen oletuksen on tosia, mutta mun oletuksista ei voi koskaan tietää. Samoin pimittää muiden työntekijöiden kanssa sovittuja asioita, jotka vaikuttavat merkittävästi mun työntekoon. Ovi sulkeutuu ja siirryn syksystä aivan toiseen yksikköön. Näin olen päättänyt.

Vierailija
10/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy kun aukoo päätään vitsin varjolla. Kannattaa olla kartalla mitä suustaan päästelee ja kenelle. Huonomminkin voi käydä huonolla tuurilla.

Vierailija
11/11 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsien kanssa kannattaa olla varovainen. Joskus kaikki on vitsituulella mutta se ei voi olla itsestään selvää että aina on niin. Meillä jokaisella on oma muukin elämä eikä ikinä tiedä mihin herkkään kohtaan joku vitsi osuu, etenkin jos se heitetään toisen kustannuksella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi