Kelpaako ruma mies
Kelpaako ruma mies naisille jos on fiksu ja kohtelias.
Kommentit (21)
Riippuu varmaan miehen luonteesta. Jos on tyhmä, itsekäs tai väkivaltainen niin ei kelpaa.
Ei kelpaa koska muuten kaikki rumat miehet olisi parisuhteessa ja saaneet lapsiakin.
No kauneus (ja rumuus) on katsojan silmissä. Että ei noilla spekseillä voi sanoa juuta eikä jaata.
Lyhyt ja lihava harvoin kelpaa. Sama pätee toki naisiinkin.
Olen huomannut, että rumakin mies kelpaa jos on varakas/julkkis.
Kyllä, olen itse kivannäköinen ja sopusuhtainen.
Riippuu varmaan lompakon paksuudesta ja jos se on paksu, niin silloin luonne on ihan sivuseikka...
Tietysti. Kun katsoo miten yksi existänikin on kelvannut naisille ja on aika ruma, tosin näköjään rumat miehet jotenkin komistuu vanhemmiten ja nyt ex on outo sekoitus rumaa ja jotenkin charmanttia palleroa. Sillä on oppivainen, utelias, innostuva ja mukava leppoisa luonne. Siitä on hyvin helppo pitää, vaikka tekee hulluksi.
Todellakin kelpaa! Mun mies on ruma ja pienituloisempi kuin minä, mutta hänellä on maailman lempeimmät silmät, kreisi huumorintaju ja innostusta elämän ilmiöitä kohtaan.
Naama rupsahtaa kaikilta ennemmin tai myöhemmin, mutta elämän ilo ja sydämen sivistys jäävät. Näihin kannattaa panostaa, niin ihmissuhdeimua tapahtuu väistämättömästi. Hapannaama ja itsekkyys eivät kauaa jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kelpaa! Mun mies on ruma ja pienituloisempi kuin minä, mutta hänellä on maailman lempeimmät silmät, kreisi huumorintaju ja innostusta elämän ilmiöitä kohtaan.
Naama rupsahtaa kaikilta ennemmin tai myöhemmin, mutta elämän ilo ja sydämen sivistys jäävät. Näihin kannattaa panostaa, niin ihmissuhdeimua tapahtuu väistämättömästi. Hapannaama ja itsekkyys eivät kauaa jaksa kiinnostaa.
Yhdyn tähän puhujaan.
Riippuu siitä millainen nainen rumalle miehelle kelpaa.
Lompakon paksuus on ratkaiseva tekijä.
Jos katson siskojeni miehiä, niin näyttää kelpaavan, vaikka ei olisi niin fiksukaan.
Yleisesti ottaen ei oikein kelpaa. Tutkimusten mukaan täytyy olla riittävästi ulkonäköä, jotta naiset kiinnostuvat. Ei mikään komistus tarvitse olla, mutta ei sovi rumakaan olla. Poikkeuksia toki aina löytyy.
Mikä on ruma?
Kaikilla eri vastaus. Tosi harvoin mua vastaan tullut rumia. Niilläkin ensisijaisesti luonne on ne rumentanut.
Kerro oletko kelvannut naisille.