Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan normaali asia, joka ällöttää teitä?

Vierailija
17.05.2024 |

Minä aloitan: palju.

Muita?

Kommentit (269)

Vierailija
221/269 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maidon juonti, näkyvästi hikoilevat ihmiset, luomet

Kyllä. Isot luomet varsinkin kasvoissa tai paljon luomia missä tahansa kehon osassa.

NIIN, OLISPA PALJON RAHAA, et pääsis poistattamaan, kun mulla on naamassa.

Vierailija
222/269 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.    Joo, olis kivaa harrastaa seksiä, mutta tosipaikan tullen on lähinnä ällöttävää hikoilua ja hosumista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/269 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten jatkuva koskettelu ja asettelu.Tv:ssä tätä näkee jatkuvasti. Ja ne liuslisäkkeet, jotka näkyvät selvästi omien hiusten alta.

Ruoan syönti suu auki. Maiskuttamine

Avojalat

Vierailija
224/269 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun astut vahingossa märkään kohtaan lattiassa  :(

Vierailija
225/269 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahka

Vierailija
226/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selfiet niin, että nenäkarvat näkyy miehillä, naisilla taas selfi, joka otettu niin yläkulmasta, että kasvot näyttävät valon ja kuvakulman puolesta hoikemmilta kuin oikeasti ovat.

Nenäkarvojen kuvaamisen ymmärrän ällöttävän, mutta että se ällöttää että jonkun kasvot näyttävät mielestäsi hoikemmilta kuin oikeasti ehkä ovatkaan?? Miten se voi ällöttää?

Vierailija
227/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat, jossa nesteessä lilluu jotain. Esimerkiksi kaikki keitot, paitsi sosekeitot. Samoin juomat, joissa lilluu jotain. Esim. simassa rusinat. Yök. Jotenkin inhottaa. 

Vierailija
228/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo välillä ruokajuttujen stailauksia, alkaa ällöttään. Resepti on varmasti maittava, mutta esim. kakku on koristeltu kaatamalla sen päälle pussi karkkia ja keksejä. Juhlaruoista löytyy kukkia ja leivonnaiset on aseteltu hujan hajan päällekkäin. Pöydälle on ripoteltu jauhoja, siemeniä, karkkia yms.

Vierailija
229/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ihmiset julkisessa saunassa. Kiva mennä sinne istuu niitten eritteiden sekaan, mitä eivät yllä tai taivu pesemään..

Vierailija
230/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesviha eli feminismi

Vierailija
231/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napa. Inhoan niin paljon napoja, että jossain vaiheessa en pessyt omaani moneen vuoteen. Sitten kun lopulta rohkaistuin alkaaa kaivamaan sieltä tavaraa pois, sieltä irtosi sellasia mustia mantelilastun kaltaisia kokkareita, jotka haisivat ihan pyörryttävälle.

Sen jälkeen olen aina suihkussa saippualla kaivellut napani puhtaaksi, mutta haluaisin ettei napaa olisi olemassa. Tekisi mieli mennä leikauttamaan se pois, kai sekin on mahdollista? En yhtään välitä siitä kuinka oudolta navattomuus näyttää, pääasia ettei napaa ole!

Hah, mun kaverilla on myös napakammo! 

Vierailija
232/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää maidon juomisen ällöäminen oikein on?? vai sama henkilökö käy trollaamassa? En olen oskaan kuullut että jonkun toisen maidon juominen ällöttäisi ketään. ja miksi vain maito? Miksei minkä tahansa sellaisen juominen joka katsojasta ei hyvälle maistu?

Vierailija
233/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylät

Vierailija
234/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkisauna yhteiskäytössä.

Taloyhtiön sauna. yök.

Kuule, kyllä nekin pestään saunapäivien välissä :)  Ja vähemmän siellä käy väkeä kuin esim. uimahallin saunassa.

Voi kun tietäisit mimmoinen porukka niitä välillä pesee. Uimahalleja valvotaan ja niiden bakteeritaso pidetään alhaisena. Paljon vähempi ällöttävää kuin esim just taloyhtiöiden saunat.

Vierailija
235/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selfiet niin, että nenäkarvat näkyy miehillä, naisilla taas selfi, joka otettu niin yläkulmasta, että kasvot näyttävät valon ja kuvakulman puolesta hoikemmilta kuin oikeasti ovat.

Nenäkarvojen kuvaamisen ymmärrän ällöttävän, mutta että se ällöttää että jonkun kasvot näyttävät mielestäsi hoikemmilta kuin oikeasti ehkä ovatkaan?? Miten se voi ällöttää?

Tuolla ketjun alkupäässä on paljon viestejä, joissa ihmiset ilmiselvästi listaavat asioita, jotka ärsyttävät, eivät niinkään ällötä. Tämä oli yksi niistä.

Vierailija
236/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää maidon juomisen ällöäminen oikein on?? vai sama henkilökö käy trollaamassa? En olen oskaan kuullut että jonkun toisen maidon juominen ällöttäisi ketään. ja miksi vain maito? Miksei minkä tahansa sellaisen juominen joka katsojasta ei hyvälle maistu?

Varmaan joku eritekammo. Kun se maito tulee tissistä. Samat ihmiset kuitenkin todennäköisesti voivat syödä lihaa ja ehkä myös kiinteitä maitotuotteita kuten juustoja.

Vierailija
237/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi

Vierailija
238/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelimet 

Vierailija
239/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun astut vahingossa märkään kohtaan lattiassa  :(

Uuden tuttavan luona kylässä. Vessaan piti päästä. Näin että suihkussa oli käyty, mutta koska lattia näytti kuivalta, astuin sisään kylppäriin, ja läts, kylppärin matto oli litimärkänä siinä oven edessä. Tuon jälkeen olen aina kantanut varasukkia mukana. Tietyille kun menen kylään niin minulla on pieni pyyhe laukussa mukana johon voin pyyhkiä kädet, koska heidän käsipyyhkeet ovat harmaaksi keskeltä värjäytyneitä, litimärkiä ja haisevia. Ja se ällöttää!

Vierailija
240/269 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan