Ihan normaali asia, joka ällöttää teitä?
Kommentit (269)
Pikkulasten kuolaaminen.
Raskaana olevan iso, ulos pullahtanut napa,
Mäkin sanon seksi. Likaista touhua. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kynnet
Kyllä, jos ne on tekokynnet
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä kukaan mainitsee miehensä, niin minua ällöttää. Tulee mieleen sellainen paskaperse, joka istuu sohvat kakanhajuiseksi ja varastaa lapsen vanukkaat yhtään muista välittämättä ja omasta laktoosi-intoleranssistakaan välittämättä ja sharttaa vaan lisää housuihinsa. Tiedän että kaikki miehet eivät ole tälläisiä, mutta jotenkin mielikuva on tämä kun joku vauva:ssa mainitsee miehensä.
No sehän johtuu siitä, että vaikka kaikki miehet eivät ole sellaisia, niin kaikki palstamammojen miehet ovat.
Mua ällöttää melko harvat asiat. Mutta on mulla joitain ylitsepääsemättömiä juttuja: ajatus aikuisen ihmisen paskavaipan vaihtamisesta ei vain tunnu mahdolliselta. Olen harkinnut hoitoalaakin joskus, mutta tämä kammo ihmispaskaa kohtaan estää. Omien lasten kakkavaipat eivät olleet kauheita, ja olenpa ollut nuorena päiväkodissakin töissä ongelmitta.
Esim. pöpökammoinen en ole. Suljen tietoisesti mielestäni ällötykset. Pystyn kyllä kuvittelemaan, miten kaikenlaiset ällöttävät asiat kulkeutuvat suuhuni, mutta se ajatusketju pitää vain katkaista. Mikrobialtistuksesta on hyötyä. Olen tallilla töissä, ja mun kymmeniä vuosia hevosalalla olleella työkaverilla on aivan uskomaton vastustuskyky. Nytkin hänen koko perheensä on influenssassa, mutta hänelle ei ole tarttunut. Hevosenpaska-altistus boostaa kyllä immuunipuolustusta.
Rakennekynnet, tekoripset, huulitäytteet, epähygienisyys, raskaana oleva nainen, pitkät varpaankynnet, syöminen suu auki ja maiskuttaminen.
Hunajakennot.
Verisuonet (en kuitenkaan pelkää/ inhoa verta).
Uimahallit ja muut julkiset uima-altaat ja saunat.
Mikä teitä ällöttää raskaana olevissa naisissa?
Mua ällöttää märäksi käytetyt käsipyyhkeet kylpyhuoneissa.
Kylässä saunomassa ja aina löytyy se pesusieni täynnä pe**e ja pi**u karvoja.
Haiseva koirankakkapusseja täynnä oleva roskis jossain pysäkillä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä ällöttää raskaana olevissa naisissa?
Mua ällöttää märäksi käytetyt käsipyyhkeet kylpyhuoneissa.
Mua se ajatus osittain kehittyneestä olennosta toisen sisällä muljuamassa. Inhosin omaakin raskautta, lapsi jo aikuinen.
Ja nuo käsipyyhkeet ja haljennut palasaippua (myös oma). Halkeamaton on täysin ok.
Raskaana olevan tai imettävät naisen suonikkast, turvonneet rinnat ja niiden laajentuneet tummanruskeat nännit. Yök.