Ihan normaali asia, joka ällöttää teitä?
Kommentit (269)
Olet kylässä kahvipöydässä ja emäntä avaa jääkaapin ja sieltä lemahtaa oksennuksen löyhkä.
Eikö kaikilla ole hajuaistia, että ymmärtäisi pestä jääkaapin?
Koirat vapaana metsässä, pururadalla, torilla ja kahvilassa.
Roiskuneen hammastahnan peseminen pois esim vessan peilistä
Vierailija kirjoitti:
Kuvitella omat vanhemmat panemassa. Hyi.
Onko ihan normaalia kuvitella omat vanhemmat panemassa?
Kirsikkatomaatit. Tulee mieleen kuin silmämunat räjähtelisi suussa.
Raskaus. Ajatus siitä että joku kasvaisi sisälläni. 🤢
Jotkut ihokarvat, erityisesti naisilla vaikka itse olen nainen. Periaatteessa olen sitä mieltä, että jokaisen saa olla niin karviainen kuin haluaa, mutta käytännössä mua oksettaa kainalo- ja säärikarvat, leukakarvat yms. Tulee fyysisesti paha olo ja vähän sellainen kauhu, kun näen niitä. Ja korostan, että se ei ole mielipiteeni, se on tunteeni
Ei nyt ällötä, mut ei sen kummemmin kiinnosta: seksi. Parisuhde vielä vähemmän.
Sattumat jogurtissa...hedelmäpommi *yöks*
Kättely. Tekee mieli ottaa käsidesi saman tien esille kun joku tulee kättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Olet kylässä kahvipöydässä ja emäntä avaa jääkaapin ja sieltä lemahtaa oksennuksen löyhkä.
Eikö kaikilla ole hajuaistia, että ymmärtäisi pestä jääkaapin?
Aloitin uudessa työssä 3,5 kk sitten. Siellä oli kaksi avattua maitopurkkia. Tällä viikolla oli otettu pois 😂😂
Epämääräiset huoltomiehet. Joku on rikki aina kun lähtee. Vaikka osan korjasi. On enemmän muutenkin haittaa kuin iloa. Koska kunnollisiakin löytyisi tilalle. Eläkkeelle jo joutaisi soheltajat tai joku muu juttu. Melkein jännittää mikä menee taas pieleen.
Anaaliseksi, pierut ja paska, yleensä peräaukko
Uimahalli ja muut yleiset altaat, esim. kylpylät. Hyi. En käy koskaan.
Se kun pöydässä ruokaseura lisää suolaa ruokaan vaikka se on jo suolaista. Kyllä se sydänsairaus tulee vähemmälläkin.
Nukkuminen jonkun vieressä.
Hikoilu.
Likainen tukka.
Miesten paljaat jalat, varsinkin jos niissä on jotain kovettumia tms inhaa, esim kynsisieni. Mutta siis ilmankin ovat todella vastenmieliset.
Mun mielestä sandaalit + sukat miehillä on sata kertaa parempi vaihtoehto kuin sandaalit ilman sukkia.
M50