Mies juo jo neljättä päivää!
Joka pääsiäinen sama juttu, samoin kesälomat ja joulu.
Kommentit (83)
Ja sinä vikiset palstalla, kysy, lopettiko kun valitit asiasta tänne!
Anna juoda tai eroa.
Ja onko juominen joku kolme olutta illassa, vai aamulla salkku, ja kuuden maissa kärräät sitä markettiin ostamaan toisen?
Mun mies on juonut torstai-iltapäivästä lähtien. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa niin lopettaa huomenna illalla.
Sama juttu täällä. Mies juo kaikki vapaat ja lomat. :(
Sairasta tuollainen, että vapaat tuhlata juomiseen. Toisaalta alkoholisti ei muusta elämästä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kippis 🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂
Onko tuo joka toinen perse äitisi pyllistämä perse tai onko peräti mummo asialla?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on juonut torstai-iltapäivästä lähtien. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa niin lopettaa huomenna illalla.
Mulla ihan sama meininki,aloitin torstaina,tänään vielä tissuttelen ja tiistaina reippaasti duuniin.
N45v
Minä olen myös jounut joka ilta yhden oluen. Loma nääs.
Vierailija kirjoitti:
Kippis 🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂
Kippis sinnekkin 🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂
Suomalainen reppana taas väsyny tai muuten vaan syyttää muita ja yhteiskuntaa ymmärtämättömyydestä.
Alkonarkeilla on ne alkonarkkien ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kippis 🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂
Onko tuo joka toinen perse äitisi pyllistämä perse tai onko peräti mummo asialla?
Kippis 🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺🥂🍺
Aika moni kaataa neljä päivää pääsiäisenä. Se on sentään sallittua tai on liimojen imppaaminenkin mutta se on ihan idari touhua. Sama se on ryypätä kun kaikki muu on kiellettyä.
Ah,kyllä olut on vaan hyvää.Olen juonut kaksi,vielä on jääkaapissa 5tölkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et juo miehesi mukana?
Jonkun pitää katsoa lasten ja talon perään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli on siis niin täsmällinen että tuosta voisi vaikka kellonajan tarkistaa. Harva mies on nykyään noin täsmällinen.
Se on sitten moro ja näkemiin.