Selvinpäin oleva henkilö joka kuulostaa ihan siltä kuin se olisi kännissä
Kommentit (48)
Parkinsonin tautia sairastavilla puhe muuttuu usein epäselväksi sairauden edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Leikola-esimerkki on kans hyvä. Jotkut vaan on luonnostaan sellaisia.
Mutta Leikola ei ole luonnostaan sellainen.
Ihan sama. Ei tarvi jankuttaa. Vai ootko kännissä?
Oletko Leikola itse kun noin ulvahtelet tuskasta totuuksista
Itse kuullostan usein humalaiselta, kun olen innoissani jostain. Ihastuksen edessä käyttäydyn myös lähinnä kuin humalainen. Olen siis vain hermostunut. Kamala jos on tulkittu, että olen humalassa. Töissäkin vielä....
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Master chef -tuomari Helena Puolakka. Tuskinpa on juoppo tai väsynyt. Jostain syystä vain on ruvennut puhumaan kuin olisi peruna kurkussa koko ajan.
Tämä. Tänään viimeksi yritin kuunnella tuomareiden kommentteja, mutta ei vaan pysty. Kaamea tapa puhua.
Väsynyt mongertaa tai suu kuiva . Pitää juoda välillä. Moni sairaus aiheuttaa kuten halvaukset. Joku lääke. Lääke voi kuivata suun . Yövuoron jälkeen voi hoiperrelia väsymyksestä ja verenpaine taudissa huimaa. Usein pitkän lennon jälkeen pitää levätä. Hindujen uskontokokouksessa kaikki horjuu ja nauraa ei yhtään järkevää sanaa suusta . Niinku kaatuillaan.
Arabimongertaa örisee kun ne ei osaa suomea oikein.
YouTube tibetan Bon religion monk
Vierailija kirjoitti:
Neurologinen sairaus tai oire. Joskus voi puhe olla myös tuollaista, jos on älyllinen kehitysvamma. Toisaalta sekin on eräänlainen neurologinen vamma.
Migreeni saa puheen kuulostamaan humalaiselta. Se on kuitenkin yleensä ohimenevää.
Ei vaan henkilöstä joka puhuu kuin olisi kännissä. Ihmisten monimuotoisuus näet.
Ihminen voi kuolata myös sairaudesta tai lääkkeistä . Moni makaa tajuttomana sairaalassa lisää vaan nestemäistä diapamia piikitetään.
onhan näitä; Satonen, Halla-aho, Keskisarja (noi voi toki paljon mahdollisesti olla kännissä/krapulassa aina)
Saatanalle laitettuja kehitysvamma laitoksissa kysy hellarilestadius ja noidat ne tietää .
Vierailija kirjoitti:
onhan näitä; Satonen, Halla-aho, Keskisarja (noi voi toki paljon mahdollisesti olla kännissä/krapulassa aina)
Luulen Keskisarjan olemuksen olevan harkittu keino erottua joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen Keskisarjan olemuksen olevan harkittu keino erottua joukosta.
Hmm, harkittua epäharkitsevaisuutta? Juttuja kun kuuntelee niin eihän niissä ole päätä eikä häntää
Vierailija kirjoitti:
Leikola on hevosten pahoinpitelijä.
No kun on työkseen hauska niin tuskin kukaan haluaa jatkuvasti olla työmoodissa ja hauska.
Mulla äärimmäinen bruksismi ja leuat välillä niin jumissa ja kipeät, että puhe tulee hampaiden välistä miten sattuu.
Sofia Virta kiihtyy puhuessaan kuin olisi vahvassa kännissä.
Sinä tollopersu, joka harrastat törkeitä kunnianloukkauksia yrittäessäsi kompensoida mikropenistäsi.