Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään rakkaus yli 10 vuoden jälkeen palannut takaisin?

Vierailija
17.05.2024 |

Ristiriitaiset fiilikset. Nyt sitten palaa tunnustamaan rakkauttaan. Rakasti kuulemma aikoinaan liikaa ja pakeni tunteitaan. Kiva, että nyt sitten tajusit tämän, kun ne, mitkä piti olla elämän parhaat vuodet ovat jo menneet, ja vuosia meni itsellä sydänsurusta toipuessa. 

Onko kellekään tapahtunut vastaavaa, ja miten kävi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä ollut kumppani tässä välissä?

Vierailija
2/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä ollut kumppani tässä välissä?

On hänellä useampiakin suhteita ollut tässä välissä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Sinun tilanteesi? Oletko mennyt elämässä eteenpäin vai oletko odottanut rakkauden paluuta 10 vuotta? Miten hän sopisi elämääsi nyt ja mikä on muuttunut? Itse miettisin tosi tarkkaan.

Vierailija
4/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti palata, mutta lensi kun leppäkeihäs. Jos kerran jättää paluuta ei ole.

Vierailija
5/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Sinun tilanteesi? Oletko mennyt elämässä eteenpäin vai oletko odottanut rakkauden paluuta 10 vuotta? Miten hän sopisi elämääsi nyt ja mikä on muuttunut? Itse miettisin tosi tarkkaan.

Olen pyrkinyt menemään eteenpäin, mutta vastoinkäymisiä on riittänyt, mm. terveyshaasteita heijastuen kaikkeen, mm. työllistymiseen. Sydänsuru valitettavasti horjutti minua. Terveysasiat ovat onneksi nyt jo paremmalla tolalla. En ole odottanut hänen paluutaan, mutta en ole valitettavasti vuosien myötäkään tavannut ketään muutakaan, josta olisin ollut kiinnostunut. Terveysongelmat ovat vaikuttaneet siihenkin, ettei ole huvittanut tai en ole monesti voinutkaan tapailla ketään.

Lisäksi tässä on sellainen ärsyttävä "what might have been" -tunne päällimmäisenä. Suru siitä, mitä nämä vuodet olisivat voineet olla hänen kanssaan esim. perhe-elämän muodossa, sen sijaan, että suuri osa ajasta meni yksin sydänsuruissa ja sairastellessa, yrittäessäni päästä jaloilleni elämäni rakkauden lähdettyä, vastoinkäymisten seuratessa toisiaan. Menetin mm. unelmieni työpaikkanikin koronan takia. Lapsiakaan en voi enää ikäni puolesta saada.

Ärsyttää myös se, ettei voi aloittaa enää puhtaalta pöydältä kuten silloin aikoinaan, kun hänet tapasin oli sellainen raikas, kevyt ja ihana fiilis. Nyt on tämä kaikki vain painolastina. kaikesta ikään kuin rippeet jäljellä. Voiko tästä enää syntyä mitään hyvää? Katsotaan nyt, mutta jos jollain on kokemusta, ottaisin neuvoja mielelläni vastaan.

-ap

Vierailija
6/6 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyrkinyt menemään eteenpäin, mutta vastoinkäymisiä on riittänyt, mm. terveyshaasteita heijastuen kaikkeen, mm. työllistymiseen. Sydänsuru valitettavasti horjutti minua. Terveysasiat ovat onneksi nyt jo paremmalla tolalla. En ole odottanut hänen paluutaan, mutta en ole valitettavasti vuosien myötäkään tavannut ketään muutakaan, josta olisin ollut kiinnostunut. Terveysongelmat ovat vaikuttaneet siihenkin, ettei ole huvittanut tai en ole monesti voinutkaan tapailla ketään.

Lisäksi tässä on sellainen ärsyttävä "what might have been" -tunne päällimmäisenä. Suru siitä, mitä nämä vuodet olisivat voineet olla hänen kanssaan esim. perhe-elämän muodossa, sen sijaan, että

Ei ole omaa kokemusta mutta nyt voit ainakin lähteä juttuun hieman kevyemmin kuin aiemmin, kun olet jo kokenut pahimman eikä enää ole varsinaisesti mitään menetettävää. En tiedä voiko tuosta seurata hyvää lopputulosta mutta minä lähtisin sinun sijassasi kokeilemaan, ja pitäisin odotukset hyvin matalalla. Katuisin varmasti loppuelämäni jos jättäisin tilaisuuden käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi