Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä te putsaatte nykyisin korvanne kun ei ole vanhoja korvapuikkoja

Vierailija
17.05.2024 |

Itse suihkuttelen korvaan vettä kun se alkaa mennä tukkeeseen.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän uusia käyttämättömiä puikkoja.

Vierailija
42/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin täti kuulemma kaiveli naskalilla korviaan, ei silloin varmaan saanut vanupuikkoja Suomessa. En kyllä suosittelisi kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pumpulipuikoilla putsaan niinku ennenkin. Puikot ei oo enää muovia, mut ei se korvien puhdistusta haittaa.

Vierailija
44/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän uusia korvapuikkoja. En ole koskaan käyttänyt vanhoja. En varsinkaan toisten vanhoja. Ajatuskin puistattaisi.

Vierailija
45/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppoonilla olen nyt putsaillut. Ne voi kätevästi kostuttaa ja pitää korvissa yön yli niin säästyy samalla emännän kuorsaukselta.

Vierailija
46/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pumpulipuikoilla putsaan niinku ennenkin. Puikot ei oo enää muovia, mut ei se korvien puhdistusta haittaa.

Apteekista saa puuvartisia ja virossahan myydään edelleen muovivartisiakin.

Vierailija
47/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekista saa puuvartisia ja virossahan myydään edelleen muovivartisiakin.

Ai, en oo aatellu. Merkki, jota oon vuosikaudet käyttäny, muuttui "paperi"vartiseksi, eikä se mun käyttöä vaikeuta tai estä.

Vierailija
48/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuspinnillä.

Hiukan isompi hiuspinni on hyvä.

Vierailija
49/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuspinnillä, sillä lenkkipäällä. Se on muutenkin paljon parempi kuin vanupuikko, joka helposti vaan lykkää vaikun syvemmälle ja tiiviimmäksi. Kun kouraisee hiuspinnin lenkkipäällä, vaikku jää siihen lenkkiin. 

Juuri näin.

Vierailija
50/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää uudet puikot on surkeita. Varsi taittuu.

Ai, puuvartisetkin sulla taittuu? Kuinka pirun kovalla voimalla oikein sitä puikkoa sinne korvaan tunget?!

Vierailija
51/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teille vieläkään ole mennyt tajuntaan että vanupuikkoa EI saa tunkea korvaan. Tunkee vaan syvemmälle. Tätä joka paikassa toitotetaan.. pösilöt 

Se on vain semmoinen outo juttu, että minä, eläkkeellä oleva frouva, olen putsannut korvani aina niillä pumpulipuikoilla (tai no siitä asti kun tulivat markkinoille, millonka lie, 70-luvulla?), eikä ole ollut korvien kanssa koskaan mitään ongelmia, eikä kuulon. Koronan jälkeen sain elämäni ensimmäisen korvatulehduksen, joka hoidettiin antibioottitipoilla, ja sen jälkeen onkin ollut riesa siitä, että ne tunkee sitä vaikkua ulos niin maar penteleesti. Oon käyttänyt Vaxolia, Removaxia, ja nyt Otocuria, mitäs seuraavaksi. Juu, ja lääkäri sanoi, ettei korvatulehdus liity koronaan Millään tavoin, vaikka tulikin just sen jälkeen. Että näin.

Vierailija
53/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuspinnillä, sillä lenkkipäällä. Se on muutenkin paljon parempi kuin vanupuikko, joka helposti vaan lykkää vaikun syvemmälle ja tiiviimmäksi. Kun kouraisee hiuspinnin lenkkipäällä, vaikku jää siihen lenkkiin. 

Oksettavaa jo ajatuksenakin, kuten myös vanhojen vanupuikkojen käyttö. 

Se pinni desinfioidaan tietytsi ennen käyttöä, hupsu!!

Mikä vtun hupsu?

Lähinnä oksettaa ajatus siitä käytetystä. Yäk. Se vaikku siinä lenkissä.. 🤢

Mitä oksettavaa on korva vaikussa? Sehän on melkein kuin hilsettä karkeammassa muodossa.  Ei se mitään ulostetta ole!

Vierailija
54/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä jo viimeiset neljäkymmentä vuotta!

Vierailija
55/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpulipuikolla, jos putsaa, niin se puikko pitää kastella alkoholipohjaiseen desinfiointiaineeseen. Esim. käsidesiin. Vaikku liukenee ja puikko imee sen. Muuten sillä puikolla ei kyllä mitään tee muuta kuin ehkä tunkee vaikkua syvemmälle korvaan.

Vierailija
56/56 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin täti kuulemma kaiveli naskalilla korviaan, ei silloin varmaan saanut vanupuikkoja Suomessa. En kyllä suosittelisi kokeilemaan.

Kenellä on enää naskaleita, tai moniko täällä edes tietää, mikä on naskali?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi