Tunteeton
Oon siis tunteeton.tunteet on menneet kaikkeen/kaikkiin asioihin.ja ihmisiin onko kokemusta.onko toisia jotka oisi tunteettomia asioita kohtaan?
Kommentit (6)
Ootko aina tunteeton.mitä tunnet sillon kun et oo tunteeton?vai tunnetko mitään koska mä en tunne mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä olen. Olen joutunut kokemaan niin hirveää henkistä väkivaltaa, että oma empatiakyky on heikentynyt. Osittain tuntuu että kyse on myös elämänhalun menettämisestä.
Mitä tunnet sillon kun et oo tunteeton?
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä olen. Olen joutunut kokemaan niin hirveää henkistä väkivaltaa, että oma empatiakyky on heikentynyt. Osittain tuntuu että kyse on myös elämänhalun menettämisestä.
HALOO!!!! Minkälaista henkistä väkivaltaa ja kenen toimesta? Jotkut voivat jopa myös itse vaurioittaa itseään ja tämä joku henkinen väkivalta on joku hirvittävä ihmisuhdesoppien vyyhti eikä vaan niin että yksi harrastaa henkistä väkivaltaa toista kohtaan joka on puhtaasti pelkkä uhri. Jospa elämänhalusi tulee takaisin. Kirjoita elämänkerta! Ota rohkeasti yhteyttä jos sulla joku ihminen johon sulla on tunteita... testaa jos se ihminen ei paiskaisikaan ovea kiinni tai ei olisikaan kukaan mikä harrastaa sua kohtaan jotain henkistä väkivaltaa... Tänne palstallekin kannattaa avautua. Ei ole huono juttu - itse olen sitä harrastanu... parempi kuin 'idioottien' porukoissa istuminen jossa ei ole oikeastaan mitään yhteistä aihetta tai jotain sanottavaa niille...
Vierailija kirjoitti:
Ootko aina tunteeton?mitä tunnet sillon kun et oo tunteeton?
Hilla.kinnunen