Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnhakuvalmentajana haluan muistuttaa, että työttömillä ei ole viikonloppuja vaan lauantaina ja sunnuntaina tehdään työhakemuksia

Vierailija
17.05.2024 |

Viikonloppuna voi esimerkiksi viimeistellä video-CV:n ja hankkia suosittelijoita. Työnhaun tärkeimmät instrumentit täytyy olla kunnossa. Voit odottaa soittoani launtaina iltapäivästä, niin varmistamme, että työnhakusi ei ole keskeytynyt.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt työnvalmentaja ei ole ajantasalla, eikä edes yleissivistystä.

Jos henkilö on työtön, nimenomaan lauantai ja sunnuntai on vapaapäiviä, koska niiltä päiviltä ei makseta työttömyyskorvausta. Vai onko laki muuttunut?

Vierailija
42/50 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas karannut hoitajilta ja lääkkeet ottamatta. Napatkaa kiinni. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri järkkäsi minulle kerran sellaisen työnhaku valmentajan. Se kuvitteli etten osaa tehdä cv tä ja sitten se hämmästyi miten hyvä cv minulla on. Olen ollut työtön 10 vuotta ja kokemusta useilta eri aloilta 25 työpaikkaa minulla on cv ssä.

En tavannut kun kerran sitä työnhakivalmentajaa.

Vierailija
44/50 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö neljän viikon välein tulee 20 päivältä työttömyys korvausta, ei siis viikonlopuilta. Joten viikonloput menee omaan piikkiin eikä silloin kun etsitä töitä 

Vierailija
45/50 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloput töissä kiusaamassa työttömiä ja arkena täällä kiusaamassa työttömiä. Surkealta kuulostaa elämäsi, otan osaa.

Vierailija
46/50 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhukopla! Se pesee kaikki eikä Roopelle jää penniäkään 

Vierailija
47/50 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja opettaja. Saako tehdä video CV:n jos tehdään Janin kanssa yhdessä?

Vierailija
48/50 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä suosittelijoita hankitaan? Menenkö kadulle kerjäämään vai soittelenko kaikki puhelinnumerot läpi? 

Vierailija
49/50 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painuhan nyt vaikka kaatopaikalle haisemaan pahalle tän tylsääkin tylsemmän provosi kanssa joka on jo niin monta kerta nähty ja kuultu.. Alkaa jo oleen puhkin*ssittu.. 

Vierailija
50/50 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun on velvoitettu hakemaan X kpl työpaikkaa kuukaudessa, haen vain vaaditun määrän. Toki työttömyyteni on kestänyt enemmän tai vähemmän 15 vuotta. Sipilän hallituksen velvoitetyöttömänä lopetin haut heti kun tukiani leikattiin.

Viimeisen vuoden aikana olen ollut töissä kahdeksan kuukautta. Kaksi kuukautta työkokeilussa, eli käytännössä ilmaiseksi. Tällainen laiskuri luuseri. Vaki paikkaa ei olisi koskaan ollut tarjolla, kun ylempi johto uhkasi vakituisistakin irtisanoa.