¤ ¤ SYYSsissien loppuviikko ja viikonloppu ¤ ¤
Kommentit (43)
Espoossa on pakkasta jo 12 astetta ja tytön kanssa äsken tuolla laskevan auringon alla laskimme mäkeä ja hiihdimme. Tai no, ehkei sitä voi hiihdoksi sanoa kun likka veti jalkoja ja suksia siis perässään ehkä pari sataa metriä jonka jälkeen tuumi että nyt riitti :) Mutta yritetty on, täällä ei taideta järjestää lapsille mitään Hippo hiihtokouluja joissa itse pienenä muistan käyneeni. Miten voi järjestääkään kun ei tiedä yhtään onko lunta koko talvena..
Posket punaisena nyt juodaan kuumaa kaakaota ja syödään karjalanpiirakoita. Tosi reipas olo tuli kun 1,5 tuntia ulkoiltiin.
Tänään ei ole tarvinnut oksentaa kertaakaan, kyllä se kotona näköjään on selvästi helpompaa. Voi syödä koska haluaa ja pötkötellä päiväunet joten varmaan siksi olokin on parempi. Ei raskautta hetkeksikään kyllä oikein unohda, sellainen omituinen olo on kuitenkin. Vatsanpohja tuntuu painavalta ja välillä nipisteleekin. Ja vatsa on kyllä turvoksissa, hyvä kun ulkohousuihini mahduin.
Jospa nyt saisi äiti vuoron katsoa telkkaria ja mäkihyppyä, noita Mikki Hiiren kerhotaloja onkin tänään katseltu jo riittämiin.
Talvista sunnuntai-iltaa kaikille!
t: Typykkä ja Hermanni 6+4
Katselin aamulla vanhasta kalenterista että olen tytöstä käynyt ultrassa 7+1 viikolla kuten käyn nytkin. Silloin hgc arvo oli 126000 ja vastasi hyvin viikkoja. Jospa samana päivänä olisi nyt yhtä hyvä tuuri :)
Me asutaan 69 neliön rivitaloasunnossa. Tämä on kaksio ja makuuhuone on aika pieni. Toivottavasti saadaan sinne vauvansänky jotenkin sopimaan.
Matkoille ollaan lähdössä kolmen viikon päästä. Eli hiihtolomaviikoksi New Yorkiin. Toivottavasti olo on yhtä hyvä kuin nyt on ollut!
Olen töissä lastentarhanopettajana eskarissa eli 6-vuotiaiden kanssa. Eskari toimii ala-asteella ja mulla on opetustunteja muutama myös ala-asteen puolella. Mulla alkaa kesäloma kesäkuun alussa ja jatkuu elokuun puoleen väliin. Jos tämä raskaus menee hyvin niin voisinkin sitten jäädä äippälomalle suunnilleen suoraan kesälomalta!
Me on kerrottu raskaudesta jo vanhemmille, sisaruksille ja yhdelle ystäväpariskunnalle, joiden kanssa ollaan paljon tekemisissä.
vatsa täynnä pihviä on hyvä kirjoitella..
Oma olo ollut aikas ällö, esikoisesta
ei olut mitään vastaavaa joten tämä 24h krapula tuli kyllä puun takaa ;) Mulle nämä inkiväärikapselit ovat kyllä auttaneet, ja samalla tietty aika. Nyt on menossa 9+1. Ultrassa käytiin pari vikkoa sitten ja sydämen tykytys näkyi jo. Neuvolassa kävin kuuntelemassa ne alkulöpinät ja seuraava onkin sit Naistenklinikalle np-ultraan joskus kolmen viikon päästä.
Asumme kolmiossa ja toivottavasti mahdutaan. Ei millään haluttais pois Lauttasaaresta.. Ammatikseni hoidan erityislapsia päivähoidossa ja kevätreissulle lähdemme kahden viikon päästä: ihanaa! Aurinkoon, uimaan ja syömän hyvin. Keväällä tulemme myös reissaamaan Lapissa mummolassa, Olulussa kummitytöllä, Tahkolla laskettelemassa ja kylpyläreissulla jossakin vaiheessa. Jos siis kaikki menee hyvin. Esikoisesta jouduin ottamaan rauhalliseti ennenaikaisten supistusten takia (syntyi 34+4) joten katsellaan miten tämä nyt etenee.
Mutta nyt jälkiruualle, painoa tullut jo nyt.. huh huh. Ostin ekat äitiyshousut kun työssä oli liian tukalaa farkuissa ja reissuunhan tietty pitää ostaa mukavia mekkoja ;)
Mukavaa sunnuntaita kaikille!