Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤ ¤ SYYSsissien loppuviikko ja viikonloppu ¤ ¤

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun tana aamuna ei aklo-oloa ole oikeestaan ollenkaan; vaikka tuli nukuttuakin hirmu huonosti!

Josko se nyt alkaisi loppua, vaikkei tuo kestanytkaan kuin viikon?! Ei mulla tytoistakaan (4) niin paljon tuota ollut...

Huomenna vaihtuu jo viikotkin, kahdeksannelle mennaan!! Nyt eletaan just niita kriittisia aikoja, etta maanantaina vaan ultraan rohkeena likkana katselemaan kohtalon katta! Kahdessa edellisessa kun ei sydanaania loydetty just nailla viikoilla!!!

Mites Tuutupiin vointi; yrita levata mahd. paljon, josko se siita kuitenkin jatkuisi kaikista epailyksistas huolimatta?!

Tanaan on paljon ohjelmaa, joten kai sitten seuraavat ' uutiset' maanantaina!

Voikaa hyvin ja uusille tervetuloa!

-levinia rv 6+6 -

Vierailija
22/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen tänään tasan 11kk! Jee.

Mulla edelleen omaan napaan kuuluu että paha olo on. Syödä pitäis koko ajan...

Aamulla äklötti herätä, kun mies oli laittanu lihan uuniin ja se haisi... Aika noloo ällöttää tollanen kun mies sentään autto noin paljon...

Tontille pitäis taas mennä. ok. ei ehdi muuta nyt.

terkkuja j tsemppiä kaikille erityisesti tuutupiille!

T: minna pikkuihme rv 7+4 sekä isolisko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lauantaita!

Jospa nyt osaisin kirjoittaa niin, että muutkin ymmärtää mihin viestiin vastaan:) Aikaisemmin vain lukenut viestejä, mutta eilen rohkaistuin myös kirjoittamaan:) La syyskyyn lopussa about 27. päivä...varmistuu neuvolassa parin viikon kuluttua.

Oireita ei hirveästi...vähän väsyttää ja välillä äklöttää ja mahassa kipristää:)

Ihana tää palsta!

Onnea kaikille ja hyviä vointeja!

Vierailija
24/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille odottajille! Mun laskettu aika on myös vähän hakusessa vielä. Kuukautisten mukaan se olis jo 15.9. mutta jos mietitään ovista ja todennäköistä hedelmöittymistä, LA olis vasta joskus 27.9. Ultrassa sitten tarkentuu!

Olo on ollut tosi hyvä. Vähän tavallista enemmän väsyttää, rinnat on aremmat ja pissalla saa juosta useammin. Yhtään pahaa oloa ei ole ollut moneen päivään. Yhden nettilaskurin mukaan tänään on se päivä, jolloin mun masuasukin sydämen syke voisi olla todettavissa ensimmäistä kertaa! Aika jännää!

Vierailija
25/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti parempi olo kun saa vaan olla, ei ällötä, eikä väsytä.

Aikani kulukuks mietiskelin meidän kämppää, millainen se on kun vauva tulee taloon, missä mikäkin on ja miten mahtuu yms.

Siitä tuli [b]galluppi[/b] mieleen: Miten muut asustaa?! Vaatiiko vauva suuria järjestelyjä.

Meillä on 3h+keittiö+sauna (2wc) 75m2, rivitalon päätyhuoneisto. Makuuhuoneet aaaika pieniä, jänskättää miten mahtuu pinnasänkykään meidän makkariin.. Ja mihin vaunut :O

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
26/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa! :)

asumisgallupiin: Me asutaan 3h + k + s rivitalossa. Asumisjärjestelyihin ei tarvita muutoksia uuden perheenjäsenen myötä. Huonejärjestystä luultavasti pitää muuttaa, mutta se on pieni vaiva.

Mulla muuten sama tilanne kuin eilen. Tuhrua tulee edelleen ja on osin veristä, mutta se ei kuitenkaan määrällisesti ole lisääntynyt. Pelko persiissä odotan ens torstaita. Ultra siirtyi torstaille, kun lekurilla 2 vkoa sairaslomaa, joten sain toisen ajan. (En muista, kirjoitinko tota eilen.)

Tuutis rv 5+6

Vierailija
27/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon sun galluppiin; etta kylla sopu tilaa antaa!!! Eika kaiken tarviikaan olla niin ' taydellista' kylla sita mahtuu, vaikka jalkansa aina valilla potkaisee kivasti sangynkulmaan kun tilaa ei ole!! (huom. kokemuksen syva aani).

Meilla on jo nelja muksua; yhdessa huoneessa! Tilaongelma on suuri varsinkin kun esikko tayttaa jo 15 ja nuorin tal hetkella 3 ja 1/2 vuotias...

Sankyja on kaks normaalia, joissa esiinvedettavat alasangyt! Hyvin ollaan nain parjatty, suunnitteilla on ikuisuuden ollu ylakerta, saas nahda milloin tuo haave toteutuu... Onneks meidan talon 3h+k on siita joustava, etta asutaan samassa pihassa anopin kera jos tarvittaisiin ylimaarasta huonetta tms. ja muksut on laksyjen jalkeen paljon pihalla... Nukkumista varten tuo makkari lahinna onkin. Nelioita meilla on jotakuinkin vaan 90!! Joustavuutta tassa tarvitaan kaikilta!

Eipa tassa kummempia, synttarijuhliin lahdossa (lapsen).

heipat jne

levinia

Vierailija
28/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä ahtaus on.

Kun sain esikoisen (nuorena tyttösenä) yksin, asuin 52m2 kaksiossa, siskoni ja sen poikaystävän kanssa ;D

Meillä on mieleisemme kämppä tällä hetkellä, johon on sisustuskin vasta uusittu (1v tässä asuttu). Väkisinkin miettii et miten sais tän " säilymään kivan oloisena" - jos joku ymmärtää mitä tarkoitan. Mutta eihän tämä asia niiiin vakava ole että hiuksiaan tarvisi repiä ;)

Oli hetki sitten tosi ahdistava kipu kohdun kohdilla, kestikin n. 1,5 tuntia, ei pystynyt liikahtamaan sohvalta mihinkään. Laitoin miehelle viestiä ja se soitti mulle - luki jo siellä intissä lääkäri kirjasta alkuraskauden ongelmista ;) (tuommonen hoitoalan immeinen kun on)

Vierailija
29/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerrostalo kaksio (60m2), vielä ainakin tuntuu siltä, että tässä on ihan hyvästi tilaa. Makkariin mahtuu vauvan tavarat ja vaunut eteiseen. Ollaan ajateltu, että seuraavaksi kun muutetaan, niin muutetaan sitten omaan... Siihen voi mennä jonkin aikaa, koska mulla on opiskelut kesken ja valmistuminen venyy lapsen myötä...:) Ainakin jos meinaa täältä pääkaupunkiseudulta ostaa taloa, niin joutuu ottaan ison lainan...

Veljen lapset hoidossa tänää, täytyy kehitellä niille tekemistä....

Vierailija
30/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt muista olenko syyssisseihin kirjoittanut.. No itse asiaan toista tässä odotetaan, esikoinen on 1v3vko vanha poika. Olo on ollut ehkä aavistuksen yököttävämpi kuin poikaa odotellessa, viluttaa ja iltapäivisin iskee väsymys ja kohtua nippailee. Ultraan menen torstaina taisi olla joku toinenkin silloin menossa. Neuvola on sitten 6.2. Jänskättää toi ultra kun on just niillä viikoilla tullut yksi keskenmeno. Lisäksi ultrareissussa lisää päänvaivaa aiheuttaa se että mies ei pääse mukaan, enkä saa pojalle hoitajaa vaan se pitää ottaa mukaan. Aikaa varatessani mainitsin asiasta kun olisin halunut sopivamman ajan niin vastaanottovirkailija sanoi että he voivat kyllä katsoa lasta sen aikaa. Otan nyt ainkin rattaat mukaan että hätätapauksessa poika saa istua vastaanottohuoneessa rattaissa ja katsoa mitä äidille tehdään. Mies on nyt ollut kuumeessa kolmatta päivää ja ehdotin hänelle että jos parantuu ultraan mennessä voisi kätevästi " sairastua" uudestaan :) jotta pääsisi mukaan. Mielellään ainakin sitten np ultraan hänet ottaisin, jos sinne asti päästään.

Joku kyseli millainen asunto. Me asumme omakotitalossa, neliöitä on 116, kolme makuuhuonetta. Vielä tänne toinen lapsi sopii ilman että tarviitiniä hirveästi mukavuudesta. Minua on puolestaan huolettanut se miten esikoisen päiväunet sitten sujuvat kun on uusi vauva. Monestihan vielä alle kaksi vuotiaat nukkuvat vaunuissa. Poika ei nuku nykyäänkään päiväuniaan sisällä, onneksi ei vielä aivan tulipalopakkasia ole ollut. Tarvitseekohan sitä sisarusrattaat, että päästään ulkoilemaan? Poika ei osaa vielä kävellä ja jos sitä saamme odottaa vielä useamman kuukauden, kuinka ketterä hän on sitten syksyllä, onko nurin koko ajan ja voiko edes ajatella että siirtäisi pinniksestä lasten sankyyn. Vai pitääkö sitä hommata vauvalle oma peti, tai tehdä pakkauksesta peti alkukuukausiksi. No tälläisia sitä tulee murehdittua aikansa kuluksi, tapanahan on että asiat ratkeavat sitten kyllä lähes itsestään kun aika on kypsä.

Eipä muuta kuin hyvää viikonloppua ja alkavaa viikkoa.

T. Unelma ja masukki rv 7+5 ? ja isoveli

Vierailija
31/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehdin tänne pitkästä aikaa.

On mukava lukea että on olemassa muitakin joilla ei oo valtavasti oireita raskaudesta. Minulla on välillä sellainen olo että onkohan masussa ketään kun olo on mahtavan hyvä - kerran tuli väsymyskohtaus, mutta niitä nyt voisi tulla muutenkin. Viluttaa välillä ja alamahan oikealta puolelta kipristää ja sattuu välillä menkkamaiseen tyyliin. Ensimmäinen raskaus mulla alkoi heti kovalla kuvotuksella ja väsymyksellä. Sen takia mietityttää. Toivotaan parasta. Vauvahommien kanssa kun ei muuta voi.

Meillä on neuvola vasta 14.2. ja sieltä kerrottiin että ultra tulis vasta maaliskuun puolessa välissä. En tiedä maltanko odottaa niin kauan. Hm.

Meidän perheeseen kuuluu minun lisäksi mies ja poika 1 v. 2kk. Me asutaan 66 neliön kaksiossa joka on just remontoitu oman näköiseksi ja sijaitsee aivan ihanalla alueella. Me on asuttu tässä vuosia eikä haluttais muuttaa minnekään. Mihin sitä kotoaan lähtisi... On päätetty että sinnitellään pienissä huoneissa niin kauan kun pinna ei kiristy eikä törmätä toisiimme. Onpahan vähemmän siivottavaa.

Taas pieni heräs.

Hyviä vointeja kaikille.

t. Kanelintuoksu 5+0

Vierailija
32/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat on pihalla koko illan laskeneet onnessaan mäkeä, täällä Espoossa on oikeasti nyt paaaaaaaaljon lunta. Meidän neiti varmaan repeää liitoksistaan kun isänsä kanssa pian tulevat mummolasta kotiin. Toivotaan huomisellekin auringonpaistetta ja pientä pakkasta niin jaksan tytön kanssa myös tönöttää tuolla pulkka- ja suksimäessä :)

Koulupäivä on takana ja kylläpä siellä väsytti vaikka takana oli 22-08 yöunet. Seuraava kerta on onneksi vasta 3.3 joten siihen mennessä moni asia ehtii olla toisin, toivottavasti paremmin.

Huono olo valtaa jos liian paljon tunkee ruokaa itseensä kerralla, eli pitäisi syödä tasaisesti ja koko ajan. Toisaalta nyt kestän vielä kahvia joten olen myös heittämässä kirvestä kaivoon joka toinen minuutti tämän raskauden kanssa. Ei se helkkarin inkivääri voi näin paljon vaikuttaa. Tekisi suorastaan mieli lopettaa sen ottaminen jos vaikka sitten tulisi perinteisemmät oireet :(

Asumisesta on ollut puhetta ja me asumme pienkerrostalossa kaksiossa (55,5m2) josta osansa ottaa myös sauna. Kesälomalla siirsin meidän sängyn olkkarin puolelle ja tyttö sai oman huoneen. Tosin ei ne rojut sielläkään pysy vaan valtaa koko kämpän, joten sama se vaikka nukkuisimme siellä kaikki. Toisaalta myös tietokone piti saada sieltä pois kun minä joudun iltaisin ja öisin kirjoitteleman koulutöitä ja näppäimistön nakutus vaivasi tytön unia. Nyt näin painajaisia siitä että seinänvieret olkkarissa oli täynnä pinnasänkyjä, mutta ei näillä oireilla kyllä uskoisi montaa ainakaan olevan tulossa, josko edes yhtä. Torstaina sitten toiveet joko toteutuvat tai sitten ne romahtavat. Tosi erilaiset oireet ovat kuin tytöstä, jatkuva nälkä ja ympärivuorokautinen viluntunne sekä väsymys. Mutta kun oksentaa on pitänyt vain 2-3 kertaa päivässä, niin se on aika vähän verrattuna entiseen. Hajuaistin huomaan myös tarkentuneen, metrossa oli perjantaina töiden jälkeen joku mies koiran kanssa. Ja se koira haisi, anteeksi nyt vaan koiraihmiset mutta sellainen ulkohaju ja hengityksen huohotus. Hyvä etten oksentanut siihen paikkaan, vaan sain tuskan hiki otsassa pidäteltyä niin pitkään että pääsin sieltä ulos.

Jospa nyt pistäisi pyykkikoneen päälle että voi sanoa että on edes jotain saanut aikaiseksi vapaan vuorokauden aikana.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille

t: Typykkä ja " Hermanni" 6+3, toivottavasti tulevat lottovoittajat :)

Vierailija
33/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vasta toista kertaa kirjoittelen joten jutut ja nikit vielä vähän sekaisin :)

Kyllä on lumi tuonut paljon iloa meidän perheelle. Ihan eri fiiliksellä lapsetkin lähtee ulos ja aika lumileikeissä menee ihan siivillä.

Ja luonto on niin paljon kauniimpi... pitää repiä ilon aiheita edes jostain, sillä muuten olen ihan ' maani myynyt' . Tämä ihan kamala olo 24h/vrk ja parit oksennukset joka päivä on saanut mut ihan depikseen.

Kauhea sanoa, mutta vielä en ole tästä raskaudesta kyllä ehtinyt iloita saati nauttia. Sama oli kyllä kahden edellisen raskaudenkin aikana, ekalla kerralla kesti tää olo 5vkoa ja tokalla 8vkoa. Nyt takana jo kolme viikkoa pahaa oloa... sorry tää valitus, mutta eipä paljon muuta mielessä :(

Galluppiin: asutaan rivitalossa 105m2 eli huonejärjestelyillä ainakin aluksi pärjätään. Joudutaan kyllä miehen kanssa luopumaan meidän ihanasta takka/tv huoneesta lasten leikkihuoneen tieltä.

Hyvää viikonloppua kaikille sisseille ja parempaa oloa meille huonovointisille!

liina

ps. mäkin olen syönyt niitä inkiväärikapseleita 4 päivää enkä ole huomannut mitään vaikutusta ellei olo mennyt jopa pahemmaksi

Vierailija
34/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rivitalohuoneisto 5h+k+s, mainiosti mahdutaan. Ainut mikä ahdistaa on hirmuinen asuntolaina.. Tiedä sitten kumpi ahdistaa enemmän, pienet tilat vai isot velat.. :)

Oma olotila edelleen melko hyvä. Pahoinvointia jonkin verran mutta ei ole tarvinnut oksentaa kuin ihan muutamia kertoja. Huom. jokainen näistä kerroista on ollut pihviä ym. pannulla paistaessa! Paistohommat on jääneet nyt siis miehelle.. ;)

Onkos teillä muuten jo vatsat kasvaneet? :) Täällä ei. Tavalliset farkut mahtuu edelleen jalkaan, hiukka ehkä istuessa puristaa, mutta ei häiritsevästi vielä. Ajattelin soittaa ensi viikolla neuvolaan, saa nähdä miten kauas eka aika menee..

merlie rv9

Vierailija
35/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa: Jatkuvaa kuvotusta, ainut mikä auttaa on urheileminen. En sitten tiedä kuinka järkevää on rääkätä omaa kehoaan mutta sen aikana ei ole huonoa oloa. Esikoisen odotuksesssa en olisi voinut kuvitellakaan urheilevani. Niin erilaisia nämä on.

Asuminen: Meillä on isohko omakotitalo, johon mahtuu hyvin parikin lasta lisää. Nyt on periaatteessa kaksi ylimääräistä makuuhuonetta. Siivoamista on paljon ja siksi meillä käykin säännöllisesti siivooja.

Nyt lähdetään hiihtämään ja pulkkamäkeen, saas nähdä miten jaksaa. Nyt ei huvittais yhtään mutta tuo ilma on ihana ja sinne on pakko nyt mennä.

Oletteko muuten suunnittelleet ulkomaan matkoja kesälle tai keväälle?

Vierailija
36/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli poikkeuksellisen kaamea yö - Olin luvannut tytölle (5v), että saa nukkua mun vieressä (kun mies ei ole kotona). Tiiän et en nuku niin hyvin sen vieressä, jostain syystä.. Mut nyt sattu olee kauhee oksu olo ekat kaks tunti, eli en saanut unta ollenkaan. Sit heräsin neljältä uudestaan siihen oloon ja se oli jotain niin kauheeta ettei oksutaudissakaan niin paha olo. Jos olisin jaksanut nousta ja mennyt vaikka vessaan, ois saman tien lentäny..

Aamu onneks on mennyt ihanasti, eikä vähäiset unet vielä ainakaan tunnu. Ihana auringonpaistekin piristää kivasti :) Syötiin tytön kanssa pitkän kaavan mukaan aamupalaa, puuroa ja hedelmiä. Nam ;)

merlie kyseli mahan kasvusta. Ei ainakaan täällä, turvotuskin on laskemaan päin, eli aika littana masu ;) Mielellään kyllä pitää jotain muita housuja kuin farkkuja, jostain syystä..

Matkailusta. Mua ei innosta, ei sitten yhtään. Miehellä ois hinku päästä jonnekkin. Mä viihdyn täällä koto Suomessa liiankin hyvin ;) eli ei matkoja suunnitelmissa. (ottamatta huomioon kesän pikku reissuja)

Saiskohan itsestään sen verran irti että imurois ja tiskais, jos meinaa jotain tehdä, se on tehtävä nyt. Myöhemmin väsyttää liikaa. Miehellekin ruikutin eilen tätä mun saamattomuutta - ahistaa olla laiska ja väsynyt :(

dumle rv 9

Vierailija
37/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YAZMIN: Kiva kuulla että muitakin saman kokeneita on! (siis lapset pienellä ikäerolla) Välillä tuntuu että onko tää ihan mahdoton uhkayritys... :) Nyt varsinkin kun esikoinen rupes taas heräilemään öisin tuhkatiheään, usein alle puolen tunnin välein itkee niin että pitää mennä luo. Varmaan tekee raukka hampaita.

Että väsyttää kyllä. Pahoinvointia ei onneks oo, kop kop. Muistan kyllä sen edellisen raskauden oksennukset, tosi äklö juttu mutta mies joutui kerran tyhjentämään huivi naamalla lavuaarin hajulukon kun en ehtinyt muualle oksentamaan ja se meni tukkoon... Huh huh nyt jo naurattaa, jospa ei tulisi samanlaista tällä kertaa!

Vaatteista sen verran että en taida pitkään aikaan tarvita äitiysvaatteita. Esikoista imettäessä laihduin niin paljon että nyt on kaikki normaalivaatteet aika reiluja, on tilaa mahan kasvaa jonkin verran. Onhan ne äitiysvaatteet aika söpöjä nykyään kyllä! :)

Me asutaan tilavassa vuokrakolmiossa, uskon että hyvin mahdutaan tänne oikein mukavasti uuden vauvan kanssa. Vähän mietittiin oltaisko muutettu neliöön, mutta olen liian laiska edes ajattelemaan muuttotyötä...

Joku kyseli matkasuunnitelmista. Meillä olisi toiveissa käydä jossain maalis-huhtikuussa kun mies on kuukauden lomalla, mutta saa nyt nähdä. On ajateltu kaikenlaista viikon-kahden autoilua etelä-euroopassa, lyhyttä kaupunkikohdematkaa, tai jotain pientä kotimaan hemmottelulomaa esim. jossain kylpylässä. Vaikea ajatella, mitä oikein haluaisi, kun ei osaa ennustaa millaiset voinnit itsellä on sitten.

Uutta kysymystä ihmisille:

Kenelle olette jo kertoneet raskaudesta? Milloin aiotte kertoa " kaikille" ?

Itse olen kertonut vasta läheiselle siskolleni. Ajattelisin että vasta joskus rv 12 ultran jälkeen kertoisimme laajemmin, mutta saa nähdä. Viimeksi oltiin tosi malttamattomia ja koko maailma sai tietää jo pari viikkoa plussauksen jälkeen...

Olonkohenemisia kaikille! :)

Vierailija
38/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin paneutua pinoon vähän paremmin ja lueskella sen ihan ajatuksen kanssa läpi. Arkena ei aina kerkeä, kun pitäisi töitä ja muuta tylsää tehdä. :)

[b] Colatoffee: [/b] Ultrista sen verran, että luulen, että melkein jokainen, joka alkuraskauden ultraan haluaa, joutuu sen itse kustantamaan. Oon jo pitempään ihmetellyt, ettei siihen ole mahdollisuutta kunnallisella puolella, ois se kuitenkin tärkeetä heti huomata esim. kohdunulkoiset, koska sellainen voi olla pahimmassa tapauksessa jopa hengenvaarallinen äidille.

[b] terhi.pyykko:lle, Papulle ja levinialle [/b] onnea huomiseen ultraan!

Tulkaa sitten kertomaan kuulumiset.

[b] Typykkä: [/b] Oon jo miettinyt kesälomaa vähän ja ajattelin tehdä töitä elokuun alkuun asti. Äippäloma alkais virallisesti siinä 20.8. tienoilla, mutta tuskin jaksan huhkia sinne asti ja kivahan se on vähän lomaakin viettää.

[b] Huldiolle [/b] myös tsempitystä ultraan! Toivotaan, että kaikki kipuilusta huolimatta ok!

[b] Essi78: [/b] Kiva, että löysit hyviä äitiysvaatteita!

Munkin tekis mieli jo vaihtaa äitiyshousuihin, mutta oon niin taikauskoinen, etten voi. Viimeksi sovittelin äippäfarkkuja just näillä viikoilla, kun oli silloinkin ihan mahdoton turvotus. No sitten tulikin se tuulimunadiagnoosi. Tuntui, että kosmos näpäytti ilkeällä tavalla. Mukavampi se olis kyllä äippähousuihin vaihtaa, kun on vaan noin kahdet tavalliset housut, mihin enää mahtuu. Ehkä sitten ultran jälkeen, jos siihen on aihetta...

[b] Oma olo: [/b] Tuhrua edelleen, mutta nyt se on enempi rusehtavaa. Ällöolo kalvaa (ei kyllä haittaa, on luottavaisempi mieli) - koko ajan sellainen pieni pala kurkussa, hieman närästääkin. Tissit ihan j-u-l-m-e-t-t-o-m-a-n kipeät; tänään meinasin jättää pukematta rintsikoita tai paitaa päälle, kun on etumus niin hellänä...

Enää 4 yötä ultraan. :)

Tuutis rv 6+0 (jesh, 7. viikko käyntiin)

Vierailija
39/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA kun aurinko paistaa ja on pakkasta!! Mä todella tykkään talvesta :)

Meinasi silti laskottaa lähteä tyttöjen kanssa pihalle, mutta sit tuli lähdettyä, onneksi. Olo koheni ja tytöille maistui ruoka paremmin!!

Onnea kaikille ultraan menijöille :) EIköhän sieltä hyviä uutisia tule.

G: Me asutaan vuokralla kerrostalossa 4h+k+s+2wc (91 neliöö.) Eli varmasti hyvin mahdutaan vaikka tulisi kaksikin vielä lisää ;)) Omaakin kyllä tekisi kovasti mieli, mutta hinnat on todella kovat :( Eli ei taideta omaa vielä aikoihin...

Ja matkailusta.. Tykätään kyllä, mutta voi jäädä haaveeksi. Joka vuotinen reissu Lapin mummolaan kyllä tehdään =)

Ja masun kasvusta. Ei vielä kyllä näy, viikkojakin vähän. Saa nähdä kuinka nopeasti tulee, monet sanoneet että kolmannesta se tulee aika nopeaa!!

Omasta navasta vielä.

Kyllä eilen illalla ei meinannu hereillä pysyä ysiin asti kun jäi päikkärit välistä!! Tänään jos malttaisi pikkuisen levätä.. Eli väsymys on kovaa täällä ja välillä hieman kuvottaa.

Hyvältä kuulostaa Tuutupii sen vuodon suhteen että on hiipumaan päin ja oireita löytyy :) Kyllä kaikki on kunnossa!!

Laitetaas vielä lisää kysymyksiä, eli millaista työtä teette te töissä kävijät? Onko fyysisesti raskasta?

Olemme mieheni kanssa yrittäjiä ravintola-alalla ja onhan se aika fyysistä ja rankkaa varsinkin viikonloppuisin. Jalat on kovilla monesti 12 tuntisen työpäivän jälkeen!! Mutta kivaa työtä se silti on :)

Jospa siä menis lepäileen.

T. outs@ ja rv 5+7

Vierailija
40/43 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutupii - Meillä on harvinaisen hyvä palvelu kunnassa, kun meille tarjotaan alkuraskaudenultra. Ei sitä kyllä kovin aikasin tehdä, (rv9-10) mutta ihan hyvä noin, niin on varmemmin poissuljettuna tuulimuna mm. Ja saa kunnon kuviakin :)

Töistä - Minä toimin lasten kanssa päiväkodissa, lastenhoitajana. Sinänsä joitakin fyysisestikin rankkoja paikkoja, kuten pukemiset näin talvella/kurakeleillä. (ei tietenkään tässä vaiheessa vielä) Ja sit kun alkaa mahaa olla, niin on jo kevätkin sopivasti. Jossain vaiheessa täytyy varmaan vähentää joitakin liikunta muotoja - sulkkis ja sähly esim. Mutta mutta - työtkin taitaa loppua toukokuussa viimeistään ja silloin viikkoja jotain 23-27. Eiköhän töissä pärjää ihan hyvin siis :)

Tekis mieli ihan hirveesti pitsaa, mut en jaksa lähtee hakemaan - taidan tehdä omatekoista :)