Jos on niin vösynyt ettei jaksa hakea sairauslomaa?
Mitä pitää tehdä.
En jaksa lähteä lääkäriin että saisin sairauslomaa.
En vain jaksa. Oksettaa ja väsynyt olo.
En ole työelämässä, en saa mitään tukia.
Kommentit (23)
Että saisin joskus rahaa. Nyt tilillä säästöjä muutama satanen viime palkasta.
Jos ei ole ketään läheistä auttamassa niin sosiaalitoimistosta voi pyytää apua asioihin, kyllä jokaiselle kuuluu toimeentulo. Mutta sekin vaatii tietysti sen, että jaksaa ottaa yhteyttä sinne ym. Kannattaisi yrittää tsempata ja soittaa terveyskeskukseen ja sanoa olevansa niin huonossa kunnossa henkisesti, että pitää saada pian lääkäriaika. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä siis tarttet saikkua?
Tyhmät ihmiset ihmettelevät omaa tyhmyyttään.
Eiköhän ole ihan hyvä kun olet kotonasi vain.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ketään läheistä auttamassa niin sosiaalitoimistosta voi pyytää apua asioihin, kyllä jokaiselle kuuluu toimeentulo. Mutta sekin vaatii tietysti sen, että jaksaa ottaa yhteyttä sinne ym. Kannattaisi yrittää tsempata ja soittaa terveyskeskukseen ja sanoa olevansa niin huonossa kunnossa henkisesti, että pitää saada pian lääkäriaika. Voimia!
Ei sieltä sosiaalitoimistosta rahaa haeta vaan Kelasta. Aloittaja kertoo että hänellä on rahaa palkasta, pärjää sillä ilmeisestikin. Kelastakaan ei voi saada enempää vaikka omasta mielestä tarvisikin.
Makaa sänkyssä ja kuole janoon helppoa,ethän sinä jaksa juoda edes nestettä,kun olet niin laiska ja voimaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä sosiaalitoimistosta rahaa haeta vaan Kelasta. Aloittaja kertoo että hänellä on rahaa palkasta, pärjää sillä ilmeisestikin. Kelastakaan ei voi saada enempää vaikka omasta mielestä tarvisikin.
Ei haeta rahaa, mutta voi saada apua erilaisten tukien hakemiseen, jos ei itse siihen kykene. Tietysti lääkärille on mentävä ensin, että saa tarvittaessa sairauslomaa ja todistuksen siitä.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx samaaa skeidaa hylätty anomus ja tästä ei voi valittaa.
Mitenkäs sitten jaksaa vauvapalstalle kirjoitella?
Minä ilmoitan työpaikkaan, että olen sairauslomalla ilman todistusta. Meillä saa olla tietyn määrän sairaana ilman todistusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sitten jaksaa vauvapalstalle kirjoitella?
Vähän eri asia kirjoittaa vauvapalstalle kuin lähteä tuonne liikenteeseen lääkärin vastaanotolle ja tehdä sitä itse työtä.
Eri
Minäkään en jaksa hakea sairaslomaa,TT tukea saan ja päivärahaa, kun olen kirjoilla kuitenkin yhdessä firmassa keikkatyöläisenä. En jaksa kokopäivätyötä. Nukun paljon ja poltan tupakkaa. Kivennäisvesiä juon ja otan vitamiinit purkista. Tapahtunut paljon asioita jotka horjutti mielenterveyden.
Hae kaavakkeella asumistuki ja toimeentulotuki. Jos tarvitsee. Ei kipeänä voikaan mennä lekuriin, ei kaikilla voimat riitä.
Vösyile sitten vaan ihan ittekses.
Jos ei jaksa tehdä yhtään mitään niin sitten varmaan makaa paikoillaan ja kuolee pois. Olen kuullut sellaistakin tapahtuvan että ihminen ikään kuin päättää kuolla ja sitten muutaman päivän päästä kuolee.
Jos et ole työelämässä, et saa sairaslomaa. Yritä nyt kuitenkin päästä lääkäriin että saisi jotain apua.
Hakea sairauslomaa? Ihmeellinen termi. Ensisijaisesti lääkäristä haetaan apua joista sairausloma on vain hätäensiapu.
Mihin sä siis tarttet saikkua?