Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraan yhden varakkaan rouvan ulkomaanreissua

Vierailija
17.05.2024 |

Ei vaikuta kovin kummoiselta. Miehellä on miljoonia, mutta ilmeisesti hän määrää, mitä tehdään. Turistiluokassa matkustettiin, pieni hotellihuone yms. Tottahan se on, ettei ne miehen miljoonat auta vaimoa.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varakkuus tarkoita tuhlailua, vaan nuuskaa elämää.

Nuuskaa keskenäs vaan.

Vierailija
62/81 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on pari miljoonaa (ei avioehtoa ja yhteiset rahat, kk tulos sen verran ettei näihin tarvitse koskea), mutta viimeinen ulkomaanreissu (n. 4-5 krt vuodessa), turistuluokassa (Euroopan lennoilla business ei merkkaa mitään koska samat penkit eikä se tarjoilu niin erityistä ole lyhyillä matkoilla), lounget meillä on aina kentillä, se ehkä luxus), airBnB n 250e yö perheellä. Syödään missä halutaan, ja tehdään mitä halutaan, ei katsota hintoja mutta mikään Michelin homma ei kiinnosta. Ei tarvitse laskea ennen tai jälkeen loman paljonko kulutettiin, mutta ei me shoppailla tms. Ostetaan kun tarvitaan, joskus laatua, joskus halpista mutta voin käydä miettimättä rahaa ostamassa vaikka teineille uudet urheilukamppeet mihin menee satoja euroja per lapsi. Mulla kesti vuosia että pystyin lopettamaan kymppien laskemisen ja säästämään esim. tekemällä eväsleivät mukaan :D voidaan jäädä eläkkeelle nuorempana jos halutaan, toistaiseksi työt on mielenkiintoisia joten ei tarvetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina loungea, kun on kentällä aikaa. En pidä sitä luksuksena, vaan säästökeinona. Halvempi siellä on syödä ja etenkin tissutella, verrattuna kenttien ravintoloihin. En siellä kellekään mainosta, että olen ollut työttömänä jo vuosia ja ihan pa.

Vierailija
64/81 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa koneessahan se turistiluokkakin on ja hotellilla käydään vain suihkussa ja nukkumassa. Mikä järki niihin olisi törsätä liikaa rahaa?

Toi kertoo vain siitä, että sä et ole koskaan ollut luxus-hotellissa. Miksi sä muuten vaivaudut edes hotelliin? Voithan sä yöpyä retkimajassa/hostelissa, kun siellähän vain käydään suihkussa ja nukkumassa?

En ole tuo aiempi vastaaja mutta minun ei todellakaan kannattaisi maksaa mistään luksushotellista koska lähden hotellilta aamulla klo 8-9 mennessä ja tulen takaisin hotellille illalla klo 20 jälkeen tai myöhemmin. Minulle riittää että huone/hotelli on siisti, on oma kylpyhuone ja ilmastointi kuumissa maissa. 

Vierailija
65/81 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli tämän aloituksen tarkoitus?

Se, ettei auta jos miehellä on rahaa, ne rahat pitää olla itsellä.

Eikö tuo ole ollut aina ihan selvää? 

Vierailija
66/81 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat? Miten? Laitonta. Ja  miksi?

Vierailija
67/81 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennan tämän vaikeaselkoisen aloituksen:

Olen kateellinen naapurinrouvalle, kun hänen miehellään on rahaa. 

Ap

Vierailija
68/81 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraat? Miten? Laitonta. Ja  miksi?

Ai sosiaalinen media on laitonta ja siellä seurata??? 😂😂😂😂😂😂Kiitos aamun nauruista! 

Vierailija
69/81 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan jaksan ihmetellä kuinka paljon hän jaksaa toistaa itseään ja kehua autoilla, mökeillä, ostamisillaan ja kuinka erinomainen ihminen hän itse onkaan. Kyllä on raskas ihminen. En onneksi seuraa päivittäin. 

Vierailija
70/81 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin seuraan ja ihmettelen niiden rahojen hassaamista. Miten jotkut tienaa noin paljon??

Vierailija
71/81 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin seuraan ja ihmettelen niiden rahojen hassaamista. Miten jotkut tienaa noin paljon??

Miten ihmeessä sä jaksat olla noin kiinnostunut sulle täysin vieraasta ihmisestä?

Vierailija
72/81 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei auta jos miehellä on rahaa, ne rahat pitää olla itsellä.

Miksi jonkun toisen rahat pitäisi olla sinulla? Hanki omat rahasi.

Vierailija
73/81 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina loungea, kun on kentällä aikaa. En pidä sitä luksuksena, vaan säästökeinona. Halvempi siellä on syödä ja etenkin tissutella, verrattuna kenttien ravintoloihin. En siellä kellekään mainosta, että olen ollut työttömänä jo vuosia ja ihan pa.

Mikset syö koneessa?

Vierailija
74/81 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä huijaamalla.

Vierailija
75/81 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu, miten kukin matkustaa ja lomansa viettää. On joillakin elämä suppeaa kun miettii toisten lomia, mene itse lomalle niin ei tarvitse olla kateellinen.

Vierailija
76/81 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan jaksan ihmetellä kuinka paljon hän jaksaa toistaa itseään ja kehua autoilla, mökeillä, ostamisillaan ja kuinka erinomainen ihminen hän itse onkaan. Kyllä on raskas ihminen. En onneksi seuraa päivittäin. 

Ja ihan kamala suustaan. Kiroilee, kutsuu miehiä "jätkiksi", vaikka ja mitä. En pidä sivistyneenä käytöksenä. Olenkin vanhanaikainen tähän päivään. Ja ylpeä siitä. 

Vierailija
77/81 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla yleisesti ottaen vaikeuksia ymmärtää asioita, vai onko tämä aloitus sulle erityisen vaikeaselkoinen?

Turha ottaa alentavaa asennetta, ihan relevantti kysymys. Ei tämä munullekaan aukea. Miehellä on oletettua rahaa, niin toki pitäähän vaimokkeen saada business-luokassa matkustaa? 

Mitenköhän ap luulee että joillekin sitä rahaa kertyy? Luksuslomailemalla?

Vierailija
78/81 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisollani on miljoonaomaisuus ja minä ylempää keskiluokkaa tuloiltani. Useimmiten ajetaan ihan autolla lomamatkoille Norjaan ja Ruotsiin. 16h autossa ja perillä. Tykätään road tripeistä. 

Tykkäätte saastuttaa.

Aivan. Ja se kaukoidän lentomatkahan tai ostoskelureissu Dubaihinhan ovat toki ympäristötekoja. Syö vaikka pieniä kiviä, siinä sulle ilmastolounas.

Vierailija
79/81 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaankin kannattaa miettiä, mihin rahansa laittaa.

Jos kyseessä on Euroopan sisäiset lennot, ei bisnesluokassa ole järkeä. Pitemmillä lennoilla se on kiva, jos bisnesluokassa on erilliset istuinet, jotka saa makuuasentoon.

Euroopassa hotellihuoneet ovat pieniä. Ja muutenkin jos reissussa ei ole tarkoitus viettää liikaa aikaa huoneessa, ei sen koko ole määräävä tekijä. 

Vierailija
80/81 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan juuri löysi syyn miksi se mies on miljonääriksi päätynyt. Ei hassaa rahojaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi