Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraan yhden varakkaan rouvan ulkomaanreissua

Vierailija
17.05.2024 |

Ei vaikuta kovin kummoiselta. Miehellä on miljoonia, mutta ilmeisesti hän määrää, mitä tehdään. Turistiluokassa matkustettiin, pieni hotellihuone yms. Tottahan se on, ettei ne miehen miljoonat auta vaimoa.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa koneessahan se turistiluokkakin on ja hotellilla käydään vain suihkussa ja nukkumassa. Mikä järki niihin olisi törsätä liikaa rahaa?

Toi kertoo vain siitä, että sä et ole koskaan ollut luxus-hotellissa. Miksi sä muuten vaivaudut edes hotelliin? Voithan sä yöpyä retkimajassa/hostelissa, kun siellähän vain käydään suihkussa ja nukkumassa?

Minä olen, ja koen ne lähinnä vaivaannuttavina. Haluaisin mieluummin kantaa ihan itse laukkuni huoneeseen ja olla muutenkin omissa oloissani sen sijaan että joku väkisin yrittää tyrkyttää palvelujaan. Ketjuhotellit ylipäätään on todella tylsiä, kaikkein mieluisimmat hotellit on olleet pieniä yksityisen omistajan kotoisia paikkoja, jotka on silti siistejä ja joista saa hyvää ruokaa. Eikä ne yleensä ole niitä kaikkein kalleimpia.

Ei ne luxushotelleissa väkisin niitä laukkuja vie, laukun saa ihan itsekin viedä huoneeseen, jos haluaa. Ei luksushotelleissa tyrkyttää palvelujaan  päinvastoin palvelut ovat hyvin vaivihkaisia. Kaikki kyllä onnistuu, mutta mitään ei tyrkytetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi