Seuraan yhden varakkaan rouvan ulkomaanreissua
Ei vaikuta kovin kummoiselta. Miehellä on miljoonia, mutta ilmeisesti hän määrää, mitä tehdään. Turistiluokassa matkustettiin, pieni hotellihuone yms. Tottahan se on, ettei ne miehen miljoonat auta vaimoa.
Kommentit (81)
Hmmm. Tällä ko. parilla näyttää olevan viimekesäiset lenkkari. Ei näytä raha auttavan.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Seuraan minä myös millon naapurin mies nauraa ja vaimo ei..
En ole ikinä kuullut mistään yhtä tyhmästä. Tiedätkö miksi? Sama kuin lähtisi täältä nyt. Olen tosi älykäs ihminen, mutta mulla ei ole mahdollisuuttkaaan.
Samassa koneessahan se turistiluokkakin on ja hotellilla käydään vain suihkussa ja nukkumassa. Mikä järki niihin olisi törsätä liikaa rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa, että nykyään voi vähävarainenkin myötäelää toisten iloja ja seurata vaikka matkoja somessa. Toista se oli ennen kun piti odotella postikortteja ja joskus ehkä kyläretkellä katsottiin matkakuvia albumista. Somen välityksellä on kuin itse osa matkaa.
Oi! Se vasta olikin juhlaa kun laitettiin huone pimeäksi ja ruvettiin katsomaan väärinpäin olevia dioja Mirkusta ja Markusta Las Palmasin possujuhlilla. Oli kuin itsekin olisi kerrankin saanut ruokaa niin että riittää - ja paikallista mädillä hedelmillä maustettua pontikkaa.
Mä pääsen mieheni siivellä reissaamaan. Hän saisi mennä businessluokassa, mutta kun menee turistissa, voin mennä mukaan.
Las Vegasissa kollegat asuivat siinä stripillä, 4 tähden hotellissa 4 yötä. Me oltiin 12 päivää parin km päässä.
Olen jo ok, että asun mieheni ostamassa kodissa . Hän on sanonut ei kaipaa rahaa, ei halua vuokraa. Teen kotoa töitå, hän on n 3 h poissa plus minun työaika. Minä mm siivoan ja teen ruuat.
Ensi kuussa järjestetään täällä miehen esikoisen häät ja olen niitä paljon tehnyt.
On minulla miehen luottokorttiin sivukortti, mutta en ole sitä ikinä käyttänyt.? Jos haluan jotain, voin ihan itse sen hommata, en tarvi siihen ketään. Matkustan niin vähän, turisti on ihan ok minulle.
Vierailija kirjoitti:
Samassa koneessahan se turistiluokkakin on ja hotellilla käydään vain suihkussa ja nukkumassa. Mikä järki niihin olisi törsätä liikaa rahaa?
Miksi haluat matkustaa?
Vierailija kirjoitti:
Toi kertoo vain siitä, että sä et ole koskaan ollut luxus-hotellissa. Miksi sä muuten vaivaudut edes hotelliin? Voithan sä yöpyä retkimajassa/hostelissa, kun siellähän vain käydään suihkussa ja nukkumassa?
Vierailija kirjoitti:
Lomamatkaa varatessa lapset sanoivat, että äidille riittää, jos saa istua matkalaukulla, yhtä sikeästi se nukkuu kuitenkin. Ja tuo on totta, nukun melkein missä vain.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa, että nykyään voi vähävarainenkin myötäelää toisten iloja ja seurata vaikka matkoja somessa. Toista se oli ennen kun piti odotella postikortteja ja joskus ehkä kyläretkellä katsottiin matkakuvia albumista. Somen välityksellä on kuin itse osa matkaa.
Ei jumalauta, tästä alentuvammaksi ei mielipide enää voi mennä. Huutonaurua.
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani on miljoonaomaisuus ja minä ylempää keskiluokkaa tuloiltani. Useimmiten ajetaan ihan autolla lomamatkoille Norjaan ja Ruotsiin. 16h autossa ja perillä. Tykätään road tripeistä.
Tykkäätte saastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Lomalla ollaan lomalla, eikä rampata mitään maratoneja. Otetaan sviitissä hienostuneesti drinkkiä, siestaa ja sitten illalla lähdetään illastamaan conciergen järjestämään paikkaan. Hostellimatkat kuuluvat urheiluseuroille ja muille sellaisille, jotka tekevät häiriötä oikeiden matkustajien elämään mesuamalla jo kentällä. Ne pitäsi aina lastata takakautta koneeseen, eikä niin kuin nyt, että pääsevät öögailemaan bisnesclassissa matkustavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tämän aloituksen tarkoitus?
Se, ettei auta jos miehellä on rahaa, ne rahat pitää olla itsellä.
Kukaan ei ole missään varmuudella edes tietoinen mistään... Kunhan joku säälittävä nolife stalkkaa toisen kuvia somessa ja tekee omat säälittävät päätelmänsä.
Ja sen perusteella muut rääpii ja arvostelee..
Taattua av-kamaa
Ton takiahan sillä miehellä on miljoonia. Ei ne rahat kerry, jos niitä turhaan tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei olisi kamalampaa, kuin olla naimisissa pihin miljonäärin kanssa 😭😭😭
Miten se eroaa siitä, että on naimisissa pihin keskituloisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani on miljoonaomaisuus ja minä ylempää keskiluokkaa tuloiltani. Useimmiten ajetaan ihan autolla lomamatkoille Norjaan ja Ruotsiin. 16h autossa ja perillä. Tykätään road tripeistä.
Tykkäätte saastuttaa.
Eiköhän se lentokone kuitenkin saastuta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei olisi kamalampaa, kuin olla naimisissa pihin miljonäärin kanssa 😭😭😭
Miten se eroaa siitä, että on naimisissa pihin keskituloisen kanssa?
Kyllä mua itkettäisi huomattavasti vähemmän keskituloisen kanssa 😭
Se itsekehu ja ylemmäisyys huokuu naisesta. En seuraa.
Ja huono kielenkäyttö. Kiroilua ja muiden haukkumista. Ei fiksun ihmisen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kertoo vain siitä, että sä et ole koskaan ollut luxus-hotellissa. Miksi sä muuten vaivaudut edes hotelliin? Voithan sä yöpyä retkimajassa/hostelissa, kun siellähän vain käydään suihkussa ja nukkumassa?
Ois, veikkaan että et sinäkään ole ollut luksushotellissa. Aika harva suomalainen on, minä olen ollut kutsuvieraana hotellissa, jossa viikonloppu maksaa alkaen 25000€. Se oli luksushotelli.