Onko kenelläkään muilla näin tylsää seksiä?
Seksi menee niin että ilman esileikkiä suoraan toimintaan. Mies ei nuole minua enkä minä ota häneltä suihin. Käännyn takapuoli kohti häntä ja jynssäystä takaapäin niin kauan että mies laukeaa mutta ei sisään. En saa mitään tällaisesta seksistä. Onneksi on seksilelu käytössä josta aina saan.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina samaa; naiset ei saa mitään mutta suostuvat silti tohon paskaan, ja miehet täällä sitten syyttävät vielä naista itseään!
Minun syykö se siis on vaikka kyselen vähän väliä että nuolenko orkut ja vaimo kieltäytyy siitä?
Ei ole , silloin. Mutta nuo muiden kertomukset ovat ihan noiden miesten omaa syytä, ja sitten vielä valittavat kun ei vaimo halua seksiä! Meillä minä haluan paljon jokapäivä; en usko monenkaan miehen sanovan vaimolleen; ei nyt, kalu on jo hellänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina samaa; naiset ei saa mitään mutta suostuvat silti tohon paskaan, ja miehet täällä sitten syyttävät vielä naista itseään!
Minun syykö se siis on vaikka kyselen vähän väliä että nuolenko orkut ja vaimo kieltäytyy siitä?
Tottakai! Ainahan se on miehen syy. Oli syy huonoon seksiin/haluttomuuteen yms mikä tahansa, niin aina se syy on sun(parisuhteen miehen) hyväksy se! Näin täällä kerrotaan taukoamatta.
Meillä muuten sama, mutta Naiselle riittää yöllä jynssäys ja sentään laukean sisään. Nainen saa tosi herkästi emätinorgasmin niin se riittää hänelle ja mitään muuta ei tapahdu. Seksi ei kuulemma kuulu valoisaan aikaan.
Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Ainahan se on miehen syy. Oli syy huonoon seksiin/haluttomuuteen yms mikä tahansa, niin aina se syy on sun(parisuhteen miehen) hyväksy se! Näin täällä kerrotaan taukoamatta.
On se. Miksi suostuu huonoon sääliseksiin jos kerran vaimonsa ei halua haluta seksiä. Keskustelisivat selväksi ja sanoisi kuten miehen pitää että jos vaimo ei halua haluta seksiä josta molemmat nauttii niin mies menee hakemaan seksiä sellaiselta joka häntä halaa. Sen jälkeen vaimo sitten päättää haluaako tehdä asialle jotain vai onko rakkaus jo kuollut ja haluaa erota. Tällä mies osoittaa että halua pelastaa parisuhteen ja mitä seuraa, jos sitä ei pelasteta. Mies osoittaa senkin että hänellä on muitakin ottajia jos ei kelpaa.
Sama juttu ap:lla. Miksi ylipäätään et ole vaatinut omaa nautintoa. Miksi olet suostunut seksiin, jos et kerran saa siitä mitään. Ihan on omissa käsissäsi. Voi olla että mulla on tavallista viisaampi vaimo, mutta hän on vaatinut jo seurustelun alusta oman tyydytyksensä, jotta on suostunut seksiin. Kun heti alusta alkaen sormetin pillua tuli siitä ehdoton pakko ja aloitus seksiin. Kun ekan vuoden jälkeen totutin hänet suuseksiin, tuli siitäkin pakollista eikä ilman ole ollut seksiä. Seksin ehdoton vaatimus ollut sekin heti alusta että ensin on sormetettu ja nuoltu pillu kiimaan ja syömään epätoivoisesti jo sormia orgasmia vaatien. Sen jälkeen vaimon halujen mukaan joko naitu orgasmiin tai nuoltu orgasmiin asti ja naimalla kiimaiseen kullia odottavaan pilluun viimeistelty nautinto. Siten seksissä ollut aina yksinkertainen kaava, saada vaimon pillu ensin kiimasta sekaisin ja sitten vasta hoidettu orgasmit ja naimiset. Vaimo on olllut alusta lähtien oikeassa vaatiessaan oman nautintonsa, koska kiimainen halukas pillu on parasta mitä mies voi kuvittella ja koska hyvin tyydytetty orgameja saava pillu ja vaimo halunnut seksiä yhä uudestaan. On ollut positiivinen kierre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kyselijämies...
On. Mutta roolit on toisin päin. Silloin harvoin kun saan vongattua vaimolta seksiä(enää en hirveästi jaksa tehdä aloitteita, koska toinen ei tee niitä koskaan)menee homma käytännössä niin että vaimo pyytää sisään ja hommaa pitää hoitaa nopeasti siinä lähetyssaarnaajassa alta pois. Ja jee jee, tympeä fiilis jää. Ja kyllä, olen yrittänyt kaikkea mahdollista parantaakseni menoa mutta olen tullut lopputulemana että vaimolle tuo seksi minun kanssa on jonkinlainen pakollinen paha kerran puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
On. Mutta roolit on toisin päin. Silloin harvoin kun saan vongattua vaimolta seksiä(enää en hirveästi jaksa tehdä aloitteita, koska toinen ei tee niitä koskaan)menee homma käytännössä niin että vaimo pyytää sisään ja hommaa pitää hoitaa nopeasti siinä lähetyssaarnaajassa alta pois. Ja jee jee, tympeä fiilis jää. Ja kyllä, olen yrittänyt kaikkea mahdollista parantaakseni menoa mutta olen tullut lopputulemana että vaimolle tuo seksi minun kanssa on jonkinlainen pakollinen paha kerran puolessa vuodessa.
AP:n tapauksessa ongelma ei ollut puutteellinen halu, vaan huono sekstailuosaaminen. Molemmat haluavat seksiä, mutta seksi on huonoa johtuen huonosta kommunikaatiosta, osaamattomuudesta, itsekkyydestä tms.
Tai oikeastaan niin että minä sen jynssäysliikkeen teen eikä mies kun ollaan kyljellään ja hän panee takaapäin. En saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Sormettamalla saan paremmin.
Ja se että muut sanoo että minun pitäisi tehdä jotain asian eteen. No eipä kyllä paljon innosta tällainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On juuri tuollaista, mutta laukean sisään.
Meillä oli tuollaista, ennenkuin loppui kokonaan. Takaapäinkin olisi ollut liiallista rietastelua avioliiton solmimisen, ennen ei, mutta kun ei tarvinnut enää tehdä, mitä ei halua. Kerrat harvenivat lähes päivittäisestä, kertaan viikossa ja lopulta ennen loppumista pariin kolmeen kertaan vuodessa.
Mulla meni pitkässä suhteessa seksi aikalailla tollaiseksi mutta se oli suoraan verrannollinen siihen miten meidän suhde ja välit muuten oli. Eli kun alkoi homma hiipua niin myös se seksi meni todella tylsäksi ja pikaiseksi. Nautin kyllä fyysisesti sen aikaa kun se kyljellään takaapäin sinällään kiihkeä pano tapahtui, mutta en saanut ite siitä kokonaisuudesta enää mitään kun ei puhuttu tai pussattu siihen liittyen mitenkään muuten. Hiljaisuudessa nopea pesu ja nukkumaan, kumpikaan ei sanonut mitään. Jotenkin todella ankeaa.. ennen lapsia ja ekat 10v meillä oli oikein aktiivinen ja tyydyttävä seksielämä, minä (nainen) siinä monesti ehkä vielä aktiivisempi jos jotain erikoisempaa etenkin oli.
Erohan siitä sitten tuli ja nykyisessä suhteessa (emme asu yhdessä, ei lapsia, mies selvästi seksuaalisempi kuin edellinen) aivan ihanaa kiihkeää seksiä ja kaikenlaista kivaa pervoilua useinkin tai sitten vaan ihan vaniljaseksiä pitkän kaavan mukaan, kunnolla suuseksiä ja leluja. Nautitaan kumpikin ihan valtavasti tästä.
En usko et nämä täysin näivettyneet seksielämät paranee muuten kun vaihtamalla kumppania 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin mitä vaan mutta eipä kiinnosta muijaa seksi. Lelun kanssa harrastaa kun en ole paikalla.
Eli tylsää on minun puolella. Lelulla ei tylsää
No tiedätkö, mistä tuo johtuu? Siitä tietenkin, että olet surkea sängyssä eikä vaimosi saa orkkua kanssasi.
Ainahan se on miehessä vika. Naisella ei ole mitään vastuuta seksielämän piristyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika ihanaa, jos vaimo kyselisi vähän väliä, että antaako suihinotolla orkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n tapauksessa ongelma ei ollut puutteellinen halu, vaan huono sekstailuosaaminen. Molemmat haluavat seksiä, mutta seksi on huonoa johtuen huonosta kommunikaatiosta, osaamattomuudesta, itsekkyydestä tms.
Mielestäni AP:n tapauksessa ei kyllä suoraan ollut puhetta huonosta osaamisesta. Syy huonoon seksiin voi olla syvempi. Ehkä mies ei halua tehdä naisensa kanssa juttuja ja haluaa rynkyttää asian nopeasti pois alta ja purkaa paineensa. Syyt ei välttämättä ole aina niin yksioikoisia että jompikumpi ei osaisi jotain jos toinen osapuoli kokee seksin huonoksi vaan syy on usein syvemmällä. Kuten tuossa edellisessä tapauksessa käsittääkseni on kyse? Sain kuvan että kirjoittajan mielestä nainen vain makaa lahnana ja seksi pitää hoitaa nopeasti alta pois. Periaatteessa siis ihan sama tilanne kuin ap:lla. Edellinen kirjoittaja on vaan ehkä löytänyt tai uskoi löytäneensä syyn tähän huonoon seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika ihanaa, jos vaimo kyselisi vähän väliä, että antaako suihinotolla orkut.
No ehkä vika onkin siinä, ettei pitäisi kysellä, vaan nuolla ne orgasmit määrätietoisesti ja päättäväisesti. Joskus nyt vain pitää päättää ja tietää naisen puolesta mikä on naiselle itselleen parasta. Eipä ole vaimo koskaan valittanut, jos olen ollut omapäinen. Kehrännyt tyytyväisenä tyydytettynä sitäkin useammin. Tasa-arvo on ihan ok muussa elämässä, muttei seksissä. Toki tasa-arvoa on sekin että nainenkin saa. Orgasmin ja tyydytyksen saanut nainen kun harvemmin valittaa vaikka mies olisikin ollut omapäinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis... ootko sä mun eksän kanssa naimisissa?
Ai niin, arvaas miksi me erottiin.
Vierailija kirjoitti:
Erohan siitä sitten tuli ja nykyisessä suhteessa (emme asu yhdessä, ei lapsia, mies selvästi seksuaalisempi kuin edellinen) aivan ihanaa kiihkeää seksiä ja kaikenlaista kivaa pervoilua useinkin tai sitten vaan ihan vaniljaseksiä pitkän kaavan mukaan, kunnolla suuseksiä ja leluja. Nautitaan kumpikin ihan valtavasti tästä.
En usko et nämä täysin näivettyneet seksielämät paranee muuten kun vaihtamalla kumppania
Jos koko suhde on pilalla, voi niin olla. Kymmenien vuosien suhteessa voi olla huonompia jaksoja välillä, johtuen vaikka lastenhoidosta, lapsiin liittyvistä hormonimuutoksista, työstressistä, huonosta kommunikaatiosta, joka jostain syystä saadaan paremmaksi, henkilökohtaisesta elämänmuutoksista, sairauksista ja lääkityksistä. Näistä kaikista voi aiheutua vaikeuksia, joista voidaan päästä yli ja saada seksi paremmaksi. Jos omassa suhteessa mietin seksiä alkuaikoina 20v sitten ja nyt, niin on kuin yö ja päivä. Tahti on ehkä muuttunut 3 kertaa viikossa -> 2 kertaa viikossa, mutta se, mitä kaikkea seksiin voi liittyä on muuttunut paljon. Se, minkä olen oppinut, on se, että jos toinen tuntuu hiipuvan seksissä, pitää tarkkaan selvittää, miksi näin on ja mitä hän tarkalleen ottaen haluaa, jotta hän olisi taas tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kyselijämies...
No sanotaanko että viidestä seksikerrasta kolmella ehdotan tuota nuolemista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole , silloin. Mutta nuo muiden kertomukset ovat ihan noiden miesten omaa syytä, ja sitten vielä valittavat kun ei vaimo halua seksiä! Meillä minä haluan paljon jokapäivä; en usko monenkaan miehen sanovan vaimolleen; ei nyt, kalu on jo hellänä!
Olen aika varma että suurin osa tässäkin ketjussa "valittaneista" miehistä kyllä ehdottavat sitä nuolemista ja muuta mutta ei se vaimo vain halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että suurin osa tässäkin ketjussa "valittaneista" miehistä kyllä ehdottavat sitä nuolemista ja muuta mutta ei se vaimo vain halua
Veikkaisin ihan samaa. Uskoisin että aika harva mies tänä päivänä haluaa vain tyhjentää kassinsa naiseen itsekkäästi, vaikka varmasti niitäkin on. En voi tietenkään muuta kuin puhua omasta puolestani, mutta kyllä minä olen aina pyrkinyt huomioimaan naisen ja tuottamaan hänelle ensisijaisesti nautintoa. Silti omassa suhteessa meni asiat tuohon suuntaan ikävä kyllä.
Luulen että ainoastaan vaihtamalla paranee, valitettavasti.