LOKAISET " nipukanmetsästäjät" 26.1 haaveineen
Aivan pakko oli laittaa tollanen aloitus! =) Tulin tässä illan yömyöhään katsastamaan kuuumisia, ja aivan vedet silmissä käkätän täällä koneella =) =) =) Hehehehehehe...
Voi tytsit teidän juttujanne!!
Mä ihan mielnkiinnosta päätin itsekin tarkastaa tilanteen ja ovis ei mun nipukkanapukkani mukaan vielä ole kohillaan, koska se on kova ja aikas ylhäällä. Mutta en sitä nyt rupee ronklaileen, kun koitan saada pahat stressit ulos ja hyvät tuulet sisään ja pahat stressit ulos ja hyväät tuulet sisään....... *huoh*
Tehdäänpä tytöt tänään perjantain kunniaksi oikeen ennätyspino, joohan!?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
~~~~~PLUSSARIVINI KAIKILLE~~~~~
Ottakee siitä onkeenne!
Kiitos muuten myötätunnosta yrjötauti taitaa olla ohitte, ruoka pysyi jo hyvin pikkumiehellä sisällä. Joku kyseli pikkusen ikää ja 1½vuotiashan hän on, vanhempi veli on 4vee! semmosta.
Ja näin päätän turinointini kera pomppivien ajatusteni ja keskityn tulevaan viikonloppuun, ja parisuhteen piristämiseen =) !! (niin ja tietenkin yöuniin, jotka san toivon mukaan nukkua rauhassa, ilman yrjöä)
Shani@
Kommentit (123)
Kuka lähtis mun kanssa harrastamaan napa- tanssia?
Mä yritän ilmestyä meseen, mutta olen ruskeahiuksiseksi tosi blondi tän koneen kanssa.
Yritän ajella. Onneksi ei ole lumisadetta niinkuin yleensä. Porot ennemminkin huolettaa... Huomenna pitäisi taas tulla iltavuoroon. Mut nyt tulee vuoron vaihtaja. Täytyy lopetella.
Hyvää yötä kaikille!!
chat
suomi24.fi - chat - yhteiskunta - yhteiskunta - ja siell ollaan
me kirjotetaan sit näköjään kahelle kanavalle.:)
Mä en pääse sissään suomi24 chattiin, vaikka on oma käyttäjätunnus ja salasana.
Menen siis suomi24. n sivustolle, painan 2x yhteiskunta ja sitten kysyy käyttäjätunnusta. Laitan sihen omani, eikä mitään tapahdu.
Auttakee!
IE6 ja Nortonin palomuuri estävät pääsyn chattiin. Nortonilla, IE7:lla ja Firefoxilla sen sijaan pääsee chattiin. Jos käytössäsi ei vielä ole IE7-selainta, päivitä se itsellesi täältä. Jos et käytä Nortonia, etkä pääse siltikään chattiin, tarkista selaimen välityspalvelimen asetukset. Ongelma voi olla myös hitaassa modeemiyhteydessä. Lue ohje
Muutenkin ilmoitti, ettei siellä ole ketään keskustelijaa.
Olkaa kiltit täällä. Yritän miettiä huomenna uudestaan. Tai ehkä mene vain nukkumaan.
Mieleni tekis herättää mies salaisiin sessioihin=))
me ollaan vähän niinku sekä että, täälä että siellä =D
oi miehet tykkää salaisista sessioista, tää taitaa kans aamuyöllä yllättää...
uskokaa että kohta osataan hässiä samalla ku meilaillaan:DDD
älä nyt mä ehin ensiks prisku :)
avaappas kiksukkeli meille perjantai yön ryyppäreitten uus pino, on niin pitkä tämä....
Ei mulla kyllä pysyny ajatus enää koossa tuota äskeistä lukiessa... koititko ilman kirjautumista omilla tunnuksilla? jos vaikka tempaiset nikin ihan hihasta ja koitat tulla mukaan? jos ei onnaa niin toki me tullaan sun seuraks!!
siel olis uus keskustelu aukastu, rupee tää jo niin piiiitkä tosiaan olemaan...
Mulla ei todellakaan enää 4 siiderin jälkeen pysy ajatukset tai edes aivot koossa. Joten se siitä.
Mä repesin muutenkin niin pahasti tuon Priscillan julkisista tempuista, että repesin ja melkein putosin penkiltä.
Musta ei ole enää valvojaksi, mikäli ette kaada kurkkuuni battey- juomaa, mikä maistuu hemmetin pahalle.
Mäkin oon tulossa, mutta minne..?
Tuo käsi- alakin alkaa harhailemaan.
ei nukkumaan tonne toiseen keskusteluun... mars tyylilyylit pe-la yö
tulppa varovasti kotio saakka :)