Näyttävätkö meikkaamat naiset mitäänsanomattomilta?
Miehet, mielipidettä?
Itse olen mielestäni harmaavarpunen naturellina, kevyelläkin meikillä saan erittäin ison eron kasvoihini ja olen kaunis. Saan paljon katseita, ilman meikkiä en.
Mitä mieltä miehet yleisesti ottaen olette, olisiko suotavaa että naiset meikkaisivat? Miten ajattelette puolisostanne mikäli teillä on? Toivoisitteko/toivotteko meikkaavan kotioloissa?
Kommentit (78)
Moni nainen on meikkaamattomana mitäänsanomattoman näköinen, mutta jotkut ovat kauniita meikkaamattominakin. Tapauskohtaista.
Sinänsä minulle on yhdentekevää meikkaako nainen vai ei. Se on hänen oma asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se riippuu täysin naisesta. Jotkut näyttää mitäänsanomattomilta ilman meikkiä ja jotkut ei.
Joitain taas ei meikkikään pelasta. Se on niin yksilöllistä.
Ja katsojasta kiinni. Täysin makuasioita että mistä kukin tykkää. Ei ole olemassa naista joka olisi kaikkien miesten mieleen eikä miestä joka olisi kaikkien naisten mieleen.
En meikkaa koska en jaksa. Meikki myös vanhentaa minua enkä tykkää siitä.
Mies saa olla rauhassa väritön ja harmaantuminenkin on vain seksikästä. Ollapa mies.
Vaimoni ei meikkaa juuri koskaan. Olen siitä hyvin onnellinen, säästetään vuodessa paljon. Mutta rehellisesti, kyllä kevyt, ns. luonnollinen meikkaus on kaunista omaan silmään. Hyvänä kakkosena tulee meikittömyys ja kaukana perässä vahvat kasvomaalit. Tosin tässäkin on poikkeuksia, jotkut osaa meikata enemmänkin ilman että menee överiksi tai joillekin se sopii paremmin.
Mieheni sanoi että tykkää kapeasta ihostani.
Minä näytän olmilta ilman meikkiä joten päivittäin väritän kasvoni.
Miksi helkkarissa kainalokarvat ja häpykarvat on ihan mustat mutta kaikki muu karvoitus haaleeta vaaleeta? Olisi ihanaa jos olisi luonnostaan tummat ripset ja kulmat mutta en ole niin onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei meikkaa juuri koskaan. Olen siitä hyvin onnellinen, säästetään vuodessa paljon. Mutta rehellisesti, kyllä kevyt, ns. luonnollinen meikkaus on kaunista omaan silmään. Hyvänä kakkosena tulee meikittömyys ja kaukana perässä vahvat kasvomaalit. Tosin tässäkin on poikkeuksia, jotkut osaa meikata enemmänkin ilman että menee överiksi tai joillekin se sopii paremmin.
Mitä arvelet, paljonko säästätte vuositasolla? Voisin omalle emännälle ehdottaa samaa, nättihän se on ilman meikkiäkin.
Ei näytä. Mieluummin katselen meikitöntä kuin jotain kävelevää Tikkurilan värikarttaa.
M 52
Vierailija kirjoitti:
No suomalainen on niin väritön kirjaimellisesti sen takia naturellina melkein näkymätön
mutta Kukin tyylillään ja kaikki vapaaehtoista
Vain naiset.
Jolleivät he puhu niin he näyttävät mitäänsanomattomilta. Puhuva näyttää ja kuullostaakin jotainsanovalta
Minusta tulee heti hirveän överimeikatun näköinen, jos pistän ripsiväriä, kun kaikki karvani ovat tosi vaaleita ja ripset myös tosi pitkän, niin siitä tulee heti semmoinen outo tekoripsiefekti ja näyttää oudolle, jos ei ole muuten meikkiä, pelkät "tekoripset" vaan. Tästä johtuen en sitten meikkaa silmiäni, poskipunaa, huulipunaa ja korostusväriä joskus vaan vähän
Punsas puskoittuminen sieltä ja täältä on paras meikki ja vähän kynsien alle multaa että muutamat raapimisjäljet seljässä ja jokuinen mustelta pakarassa
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulee heti hirveän överimeikatun näköinen, jos pistän ripsiväriä, kun kaikki karvani ovat tosi vaaleita ja ripset myös tosi pitkän, niin siitä tulee heti semmoinen outo tekoripsiefekti ja näyttää oudolle, jos ei ole muuten meikkiä, pelkät "tekoripset" vaan. Tästä johtuen en sitten meikkaa silmiäni, poskipunaa, huulipunaa ja korostusväriä joskus vaan vähän
Ei vitsi mulla kai sama. Olen aina miettinyt miksi näytän todella outoa jos laitan vähänkin ripsiväriä, kai se pitäisi sit olla ruskeaa tai jotain? Musta näyttää todella oudolta. Samoin joku kirkas huulipuna. Mies sanoi samaa, etten näytä lainkaan itseltäni. Olen myös tosi vaalea
aamurähmä on paras ripsiväri ja multa kyntten alla ajaa näppimaalin, työn tuoma hiki korvaa sylettävän hajuisen Fii-löyhkän. Meikkaantukaa luomusti siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi mulla kai sama. Olen aina miettinyt miksi näytän todella outoa jos laitan vähänkin ripsiväriä, kai se pitäisi sit olla ruskeaa tai jotain? Musta näyttää todella oudolta. Samoin joku kirkas huulipuna. Mies sanoi samaa, etten näytä lainkaan itseltäni. Olen myös tosi vaalea
Ruskea ripsiväri voi auttaa joo, mutta itsellä sekin jotenkin näyttää liian voimakkaalle. Siskolle se sopii (mustakaan ei näytä niin oudolle kuin minulla), kun hänellä on raskaammat luomet ja pienemmät silmät, niin niissä on luonnollisesti enemmän varjoja, niin ripset tavallaan hukkuu sinne, mutta minulla ne vaan näyttää ihmeelliselle tummalle kasvapörrölle, mikä on täräytetty silmien ympärille :( :D Ja ai kamala, jos yrittää alaripsiinkin pistää väriä, se näyttää jo sille, että se karvakasa tulee ja hyökkää kimppuun! :D
Jos vaihdat karvasi tatuihin, käyt aika ankeannäköiseksi. Se on niitä kehnoimpia ja sylettävimpiä vaihtokauppoja
Monen miehen "luonnollisen ksunis" on huolella meikattu 😄
Joitain taas ei meikkikään pelasta. Se on niin yksilöllistä.